LIVE: κίνηση στους δρόμους
Share

Πρώτη Επαφή

Πρώτη Επαφή
Αποστολή: VALENCIA, Aprilia Tuono V4 R APRC
¶νεση / εργονομία
Διαβάστηκε από 68023 αναγνώστες
Sele Italia!
Θα το πούμε ξερά. Αν θέλετε ανέσεις πάνω από όλα, αν γουστάρετε να ποζάρετε μόνο πάνω σε μια φαινομενικά άγρια μοτοσικλέτα, το Tuono V4 R δεν είναι για εσάς. Το Tuono V4 R δεν είναι "δήθεν" άγριο. Είναι ένα υπερ-πολεμικό, γυμνό, σπαρτιάτικο, άγριο, αδάμαστο superbike, με ό,τι μπορεί αυτό να σημαίνει. Είναι σκληρό, φτιαγμένο να λειτουργεί κάτω από πίεση, με δύναμη τυραννόσαυρου που θα κατατρομάξει τον άπειρο και θα γοητεύσει τον έμπειρο, με μικρό κόψιμο τιμονιού -αλλά καλύτερο από του προηγούμενου Tuono- και με σέλα μινιμαλιστική και αγωνιστική (Sele Italia γράψαμε τίτλο εδώ, μιλώντας για ένα διάσημο κατασκευαστή σελών για αγωνιστικά ποδήλατα, με ελάχιστο βάρος και μηδαμινή άνεση). Και το μέρος της σέλας που αναλογεί στο συνεπιβάτη είναι μικρό. Το πάνω μέρος της μάσκας, σύμφωνα με την Aprilia, προστατεύει από τον αέρα, όμως, στην πραγματικότητα, πρέπει να γίνεις χαλκομανία στο ρεζερβουάρ για να προστατευθείς από τα στοιχεία της φύσης. Παρόλα αυτά, δεν παρουσιάζει στροβιλισμούς, ενώ ούτε και το κράνος κολλάει στο πρόσωπο, ακόμα και με τα χιλιόμετρα να είναι κοντά στα 200 ή και παραπάνω. Ε, σταμάτα! Αρκετά το κατηγορήσαμε το Tuono. Προσωπικά, σε μια τέτοια μοτοσικλέτα, οδηγική πεμπτουσία και δάσκαλο πολεμικών τεχνών, δεν ξέρω γιατί κάποιος θα έψαχνε να βρει πάνω της περιττές ανέσεις, γραμμάρια λίπους και σημάδια καλοπέρασης. Παρόλα αυτά, δεν είναι όλα… μέλανας ζωμός και μπουνιές με το καλημέρα. Ο συνεπιβάτης έχει στη διάθεσή του δύο νέες χειρολαβές, που φωλιάζουν πανέξυπνα στη νέα ουρά του Tuono. Και πέρα από ένα ελαφρύ σκορτσάρισμα στις πάρα πολύ χαμηλές στροφές (κάτω από 1000), το Tuono συμπεριφέρεται άψογα σε χαλαρούς ρυθμούς. Εντάξει, μπορεί το κιβώτιο να είναι ηχηρό (κλανγκ!), αλλά είναι θετικό και οι αλλαγές γίνονται πάντα εύκολα -και το shifter είναι φοβερό.
Το θέμα είναι ότι δε θέλεις, δεν μπορείς και δε γίνεται να πας πουθενά με αυτή τη μοτοσικλέτα με χαλαρούς ρυθμούς, όχι για πολύ. Η ένταση είναι στα γονίδιά της και ο εθισμός που σου προκαλεί κάθε άνοιγμα του γκαζιού, ολοένα και μεγαλώνει.

 
 Μα τους χίλιους κεραυνούς!
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
Αισθητική / ποιότητα κατασκευής
¶νεση / εργονομία
Οδηγώντας
Τεχνική ανάλυση
Η πλατφόρμα APRC
Έξτρα εργοστασιακά αξεσουάρ
Τεχνικά χαρακτηριστικά- Πλαίσιο-Αναρτήσεις-Φρένα


ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ