1. Πανέμορφα LED που διαχέουν το φως τους μέσα από 6 γρίλιες. Πραγματικά μοναδική λεπτομέρεια, που φέρνει στο μυαλό φουτουριστικές καταστάσεις.
2. Στο αριστερό γκριπ υπάρχει το joystick για να πλοηγείσαι στα μενού του Tuono, καθώς και δύο κουμπιά, "+" και "-", για να αλλάζεις θέση στο Traction Control.
3. Όμορφο το δέσιμο του ψηλού τιμονιού, αν και εκείνο κρύβει την επίσης όμορφη πάνω πλάκα και τις ρυθμίσεις που βρίσκονται πάνω της.
4. Ακτινικές δαγκάνες της Brembo, με τέσσερα έμβολα, δίσκους 320 χιλιοστών και μεταλλικά σωληνάκια. Τελειότητα. Πιρούνι της Sachs και ελαστικό της Pirelli.
5. Ο κινητήρας είναι ρυθμισμένος ώστε να αποδίδει 167,3 άλογα -ελαφρώς μειωμένη απόδοση σε σχέση με του Factory- έχει όμως μεγαλύτερη ελαστικότητα.
6. Το πίσω αμορτισέρ της Sachs κάνει άριστη δουλειά για τα λεφτά που κοστίζει, αν και υπολείπεται -όπως και το μπροστινό- συγκρινόμενο με τα Ohlins.
7. Τακτοποιημένη και μαζεμένη η ουρά χωρίς την πινακίδα. Πανέμορφες οι ελαφριές τρίμπρατσες ζάντες, βαρύς αλλά πολιτισμένος ο ήχος από το τελικό