LIVE: κίνηση στους δρόμους
Share

Test καινούργιων

Test καινούργιων
Triumph Speed Triple ABS
Πλαίσιο / Αναρτήσεις / Φρένα
Διαβάστηκε από 81107 αναγνώστες
Σπορ, αλλά και καθημερινά
Εδώ δε μιλάμε για κάποια μοτοσικλέτα που προήλθε από supersport κατασκευή που της έβγαλαν το φέρινγκ. Έτσι, κανείς δεν περιμένει και supersport συμπεριφορά από το Speed Triple. Κι όμως. Οι μικρές αλλαγές, το μειωμένο μη-αναρτώμενο βάρος, το νέο πιρούνι και τα επίσης νέα ακτινικά φρένα της Brembo, καταφέρνουν να σηκώσουν τη συνολική εικόνα της μοτοσικλέτας σε επίπεδο που κανονικά δε δικαιούται να παίζει. Η αίσθηση είναι sport, αλλά όχι σκληρή. Στο όριο, κάποιες ελαστικότητες στις αναρτήσεις θα κάνουν την εμφάνισή τους, αλλά η έκπληξη έρχεται με τον έλεγχο που δίνουν, ακόμα κι εκεί. Καμία υποψία για απότομο χάσιμο της πρόσφυσης και πραγματικά βελτιωμένη αίσθηση εμπιστοσύνης. Η αλλαγή της θέσης οδήγησης και η πιο εμπροσθοβαρής κατανομή παρέχουν σιγουριά στον αναβάτη, όσον αφορά στην πληροφόρηση από το μπροστινό σύστημα. Όμως και το πίσω αμορτισέρ συνεργάζεται άψογα με το πιρούνι και το πλαίσιο, δίνοντας δεμένη αίσθηση στη μοτοσικλέτα. Η ευελιξία έχει ανέβει όχι ένα, αλλά αρκετά σκαλιά, σε σχέση με του προηγούμενου μοντέλου, το οποίο σε σύγκριση δείχνει βαρύ και δύσκολο σε διορθώσεις της τελευταίας στιγμής. Κανένα τέτοιο χαρακτηριστικό δε βαραίνει το καινούργιο μοντέλο. Φαίνεται ότι οι μηχανικοί του Hinckley έκαναν πολύ σωστή δουλειά και το κυριότερο, έριξαν πολλές ώρες οδήγησης πριν την παρουσίαση, ώστε να είναι σίγουρο το βελτιωμένο αποτέλεσμα. Τα φρένα της Brembo με τις ακτινικές δαγκάνες είναι top of the line και λάμπουν σε κάθε φρενάρισμα. Το μοντέλο της δοκιμής μας ήταν επιπλέον εξοπλισμένο με ABS. Κακό αυτό για τα endo και τις πλαγιολισθήσεις… αλλά πολύ καλό στην καθημερινή οδήγηση. Έτυχε μάλιστα και οδηγήσαμε το Speed Triple στην πόλη με βροχή, όπου το ABS ήταν σωτήριο. Όχι μόνο σωτήριο, αλλά και προηγμένης λειτουργίας, καθότι δεν μπαίνει εύκολα σε λειτουργία. Μόνο στη βροχή το ABS στον πίσω τροχό έπιανε πιο νωρίς από ό,τι θέλαμε, αλλά δε μας ενόχλησε ιδιαίτερα.

 
 Νο retreat, no surrender!* (*Καμία υποχώρηση, καμία παράδοση
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
Οι αλλαγές που δέχθηκε το μοντέλο του 2011
Αισθητική / ποιότητα κατασκευής
¶νεση / εργονομία
Κινητήρας
Πλαίσιο / Αναρτήσεις / Φρένα
Οδηγώντας
Συμπέρασμα
Τιμή- Τεχνικά χαρακτηριστικά- Πλαίσιο-Αναρτήσεις-Φρένα- Εξοπλισμός- Βαθμολογία


ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ