LIVE: κίνηση στους δρόμους
Share

Test καινούργιων

Test καινούργιων
BMW R 1200 R Classic
Τι άλλαξε;
Διαβάστηκε από 100467 αναγνώστες
1. Ο κινητήρας είναι πλέον ο νέος τετραβάλβιδος boxer με τους δύο εκκεντροφόρους. 2. Ο πίνακας οργάνων ανανεώθηκε. 3. Το τελικό της εξάτμισης επανασχεδιάστηκε και είναι μικρότερο. 4. Επανασχεδιασμένη είναι και η ουρά. 5. Τα φλας είναι νέα. 6. Οι ζάντες είναι νέες και προσφέρεται επιλογή ακτινωτών τροχών στην έκδοση Classic. 7. Το πιρούνι έχει μεγαλύτερη διάμετρο, στα 41 χλστ.
Πρέπει να ομολογήσω ότι δυσκολεύτηκα πολύ να βρω κάτι για να παρομοιάσω την εμπειρία μου με το ανανεωμένο BMW R 1200 R και τελικά, κατέληξα σε μια μάλλον τολμηρή προσέγγιση, που για τις ανάγκες αυτού του άρθρου θα ονομάσω αξίωμα
Η έκδοση της δοκιμής είναι η Classic, η οποία διαφέρει από το απλό R 1200 R, καταρχήν στους τροχούς, μιας και είναι ακτινωτοί. Διαφορετική είναι και η χρωματική επιλογή του μαύρου-λευκού, η οποία είναι διαθέσιμη μόνο σε αυτήν την έκδοση. Επιπλέον, στο R 1200 R που παραλάβαμε, βρισκόταν προαιρετικός εξοπλισμός: σύστημα ABS, ηλεκτρονικό σύστημα ρύθμισης αναρτήσεων ESA, υπολογιστής ταξιδιού, θερμαινόμενα γκριπ, ACS, Led φλας,(σύνολο 15.780 ευρώ) Η έκδοση Classic είναι ακριβότερη από την απλή, καθώς κοστίζει 13.850 ευρώ.

 
 Το αξίωμα «Αντριάνα Λίμα»
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
Τι άλλαξε;
Αισθητική
¶νεση / Εργονομία
Φρένα
Κινητήρας
Αναρτήσεις
Οδηγώντας
Συμπέρασμα
Τιμή- Τεχνικά χαρακτηριστικά- Πλαίσιο-Αναρτήσεις-Φρένα- Εξοπλισμός- Βαθμολογία


ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ