Το S-Ray υιοθετεί πολλά sport στοιχεία στην αισθητική του, παρόλο που ο χαρακτήρας του δεν είναι sport.
Ο σχεδιασμός του S-Ray δεν μπορεί να χαρακτηριστεί συνολικά sport, διαθέτει, όμως, πολλά στοιχεία που θα βλέπαμε λογικά σε ένα sport scooter. Οι γωνίες κυριαρχούν σε ολόκληρο το κοστούμι του, η μάσκα είναι αρκετά αιχμηρή και η ουρά ελαφρώς ανασηκωμένη για να δώσει αυτόν τον sport τόνο.
Η μάσκα διαθέτει πολλές γωνίες και στοιχεία, όπως είναι ο αιχμηρός προβολέας, οι εισαγωγές αέρα και η κατάμαυρη κοντή ζελατίνα της που χαρίζουν μια επιπλέον αγριάδα. Καθώς τα πλαστικά σχηματίζουν την ποδιά του scooter, οι έντονες γωνίες κυριαρχούν, ενώ έξτρα πόντους αγριάδας του χαρίζει και το γωνιώδες μπροστινό φτερό που μοιάζει να προήλθε από το… Kawasaki Z750! Την ίδια sport αίσθηση χαρίζουν και τα γραφικά, που όμως, μου θύμισαν πενηντάρι scooter παλαιότερης χρονιάς. Επιπλέον, λεπτομέρειες, όπως οι τρίμπρατσες ζάντες και οι μινιμάλ καθρέφτες ενισχύουν αυτή την εντύπωση.
Ο σχεδιασμός του S-Ray, όμως, δεν μπορεί να χαρακτηριστεί αποκλειστικά sport. Σε αυτό συμβάλλουν στοιχεία, όπως τα ανακλαστικά σημεία στο πιρούνι και στο πίσω φτερό, το πλάτος της σέλας, η ύπαρξη σχάρας και άλλες λεπτομέρειες.
Αν και συνολικά το S-Ray χαρακτηρίζεται ως αρμονικό και όμορφο στο σχεδιασμό του, υπάρχουν και αρνητικά κατά τη γνώμη μου στοιχεία. Σε αυτά ανήκει (εκτός από τα γραφικά που ανέφερα παραπάνω) το παρωχημένο μάλλον κίτρινο χρώμα του μοντέλου της δοκιμής, ο σχεδιασμός του πίνακα οργάνων και των χειριστηρίων στο τιμόνι, αλλά και το εσωτερικό μέρος της σέλας που δίνει μια φτηνή αίσθηση που αδικεί τον υπόλοιπο σχεδιασμό.
.Η μάσκα είναι αιχμηρή και στο τιμόνι
βρίσκεται μια μαύρη κοντή ζελατίνα.
H ουρά είναι πιο ογκώδης από το
μπροστινό μέρος, αλλά και ελαφρώς
ανασηκωμένη για sport look.
Μια από τις αισθητικές παραφωνίες
πάνω στο S-Ray είναι ο αδιάφορος αι
σθητικά πίνακας οργάνων.