Ποιά είναι τα επόμενα βήματα της συνεργασίας Triumph Bajaj;
10.000 προπαραγγελίες
Η παρουσίαση των Triumph Speed 400 και Scrambler 400X δεν άφησε ασυγκίνητους τους καταναλωτές, καθώς οι προπαραγγελίες για το πρώτο μοντέλο άγγιξαν τις 10.000 μέσα σε 10 μόλις μέρες από τη στιγμή που άνοιξε η πλατφόρμα.
Για την παραγωγή αυτών των νέων μοντέλων χαμηλού κυβισμού, που στοχεύουν κυρίως στην Ασιατική αγορά, η Triumph συνεργάζεται με την ινδική εταιρεία, Bajaj Auto Ltd, της οποίας τα μοντέλα έρχονται και στην Ελλάδα.
Οι πρώτοι καρποί αυτής της συνεργασίας είναι οι δύο προαναφερθείσες μοτοσυκλέτες, αλλά τι μας επιφυλλάσει το μέλλον;
Ο Paul Stroud, CCO (Chief Commercial Officer) της Triumph, σε συνέντευξή του στο MCN μίλησε για το μέλλον και τους στόχους αυτής της σύμπλευσης.
"Ο στόχος της συνεργασίας ήταν να δημιουργήσουμε μια γκάμα μικρών μοτοσυκλετών, που θα είχαν πιο χαμηλό κυβισμό από τα τρέχοντα μοντέλα μας", ανέφερε ο Stroud. "Tώρα βλέπετε τα 2 πρώτα παραδείγματα να βγαίνουν στην αγορά".
Από την πλευρά του, ο CPO (Chief Product Officer) της Triumph, Steve Sargent, μίλησε για τις προηγούμενες προσπάθειες των Βρετανών να μπουν δυναμικά στον χώρο του μικρού κυβισμού (με τα Speed Triple και Daytona των 250cc), οι οποίες όμως δεν έφτασαν ποτέ στην παραγωγή.
"Αυτά τα πρώτα πρότζεκτ ήταν κάτι που κάναμε 100% μόνοι μας", είπε ο Sargent. “Μια από τις προκλήσεις που αντιμετωπίσαμε στην ανάπτυξη μοτοσυκλετών χαμηλού κυβισμού ήταν ότι ξαφνικά βρεθήκαμε σε ανταγωνισμό με κατασκευαστές που παρήγαγαν μεγάλες ποσότητες και, για να τα καταφέρεις εκεί, πρέπει να ρίξεις τις τιμές των πρώτων υλών".
"Όταν προσπαθήσαμε να το κάνουμε, κάποια πράγματα "συνωμότησαν" εναντίον μας - όπως η κίνηση των συναλαγματικών ισονομιών που πήγαν προς μια συγκεκριμένη κατεύθυνση - οπότε κάναμε πίσω και είπαμε ότι αυτό που χρειαζόμαστε είναι να συνεργαστούμε με κάποιον".
Ο ρόλος της Bajaj
"Η Bajaj ήταν η προφανής επιλογή. Υπάρχουν άλλοι κατασκευαστές στην Ινδία με τους οποίους έχουν συνεργαστεί άλλοι, που δεν νομίζω ότι έχουν το ίδιο μηχανολογικό υπόβαθρο, ούτε τις ίδιες δυνατότητες".
Πέρα από την παραγωγή αυτών των μοντέλων, η Bajaj αναλαμβάνει την παρουσία και πώληση των μοτοσυκλετών της Triumph στην Ινδία, καθώς και σε άλλες αγορές της Ασίας, όπου οι Βρετανοί δεν είναι παρόντες, ενώ αντίστοιχα οι προαναφερθείσες μοτοσυκλέτες εντάσσονται επίσημα στη γκάμα της Triumph και θα πωλούνται παγκοσμίως.
10.000 προπαραγγελίες της Triumph Speed 400.
H συνεργασία Triumph- Bajaj φαίνεται να αποδίδει.
Εσείς θέλετε να δείτε περισσότερα αντίστοιχα μοντέλα στο μέλλον;