LIVE: κίνηση στους δρόμους

Η Beta αγωνίσθηκε στο Dakar του 2014, κάτι που αποδείχθηκε τελικά μια αρκετά χρήσιμη και αισιόδοξη εμπειρία.

Το μόνο που απομένει είναι να βρεθεί ένας πιλότος που θα την οδηγήσει στην γραμμή του τερματισμού στο Rally Dakar 2015...

Ο χώρος που στηρίζονται τα όργανα είναι κατασκευασμένος από ανθεκτικό αλουμίνιο

Η Beta RR Atacama, διαθέτει τέσσερα (4) αλουμινένια ρεζερβουάρ -δύο μπροστά και δύο πίσω- με συνολική χωρητικότητα 36 λίτρα.

Ο κινητήρας των 450 κ.εκ. έχει κατασκευασθεί στο εργοστάσιο της Beta.

Επανασχεδίαση έχει γίνει και στον νέο αλουμινένιο φιλτροκούτι, με το φίλτρο αέρα τώρα να βρίσκεται σε οριζόντια θέση κάτω από τη σέλα.

Ο ηλεκτρικός ανεμιστήρας και το ψυγείο λαδιού διατίθεται πλέον στον στάνταρ εξοπλισμό του Beta RR 450 Atacama.

2015 Beta RR 450 Atacama για Dakar

Η Boano Racing, με την εργοστασιακή υποστήριξη της Beta, παρουσιάζει για το 2015, το Beta RR 450 Atacama. Την νέα μοτοσικλέτα που θα αγωνιστεί κόντρα στα μεγαθήρια της διοργάνωσης, στο επόμενο Rally Dakar.

 
Με τον κυβισμό στις κατηγορίες του Rally Dakar να περιορίζεται στα 450 κ. εκ., ήταν αναμενόμενο πως όλο και περισσότεροι κατασκευαστές θα «έριχναν» τις μοτοσικλέτες τους στον αγώνα ενάντια των θηρίων (KTM, Husqvarna, Honda, κ.α.) που κυριαρχούν στη διοργάνωση.

Η Beta αγωνίσθηκε στο Dakar του 2014 που αποδείχθηκε τελικά μια αρκετά χρήσιμη και αισιόδοξη εμπειρία, αφού ο κύριος στόχος της ομάδας –ο τερματισμός-  επιτεύχθηκε!

Με βάση την προηγούμενη έκδοση λοιπόν, η οποία αναδείχθηκε αρκετά ανθεκτική στις δυσκολίες της νοτιο-αμερικάνικης ερήμου Atacama, η νέα μοτοσικλέτα Dakar της Beta, είναι εντυπωσιακά ελαφριά και ευκίνητη, με όλους όσοι την έχουν οδηγήσει μέχρι στιγμής να αναφέρουν πως η μοτοσικλέτα έχει πολύ καλό χειρισμό ακόμη και με γεμάτα ρεζερβουάρ.

Για την ακρίβεια, η Beta RR Atacama, διαθέτει τέσσερα (4) αλουμινένια ρεζερβουάρ, δύο μπροστά και δύο πίσω, με συνολική χωρητικότητα 36 λίτρα και με τα περισσότερα μέρη της να είναι κατασκευασμένα από Kevlar και ανθρακόνημα. Ο χώρος που στηρίζονται τα όργανα είναι κατασκευασμένος από ανθεκτικό αλουμίνιο, όπως επίσης και το υποπλαίσιο, ενώ η καλωδίωση της έχει επανασχεδιαστεί.

Επανασχεδίαση έχει γίνει και στο νέο αλουμινένιο φιλτροκούτι, με το φίλτρο αέρα τώρα να βρίσκεται σε οριζόντια θέση κάτω από τη σέλα. Ο ηλεκτρικός ανεμιστήρας και το ψυγείο λαδιού διατίθεται πλέον στον στάνταρ εξοπλισμό του Beta RR 450 Atacama. Το πίσω μέρος της Beta εξοπλίζεται με αμορτισέρ της Ohlins (TTX44MK2) και το γρανάζι είναι της Supersprox,  ενώ διαθέτει μεγαλύτερου μεγέθους μαρσπιέ, ανθεκτικότερους λεβιέδες φρένων και ταχυτύτων και οδηγούς αλυσίδας.

Ο κινητήρας κατασκευάστηκε από την Beta ενώ στις ανανεώσεις συμπεριλαμβάνονται: νέα σωληνάκια φρένων, ψυκτικοί σωλήνες σιλικόνης και εξάτμιση από τη Leo Vince.

Η Boano Racing δεν έχει δώσει τιμή ή περισσότερες τεχνικές πληροφορίες ακόμα για τη συγκεκριμένη μοτοσικλέτα, είναι όμως προς αναζήτηση του νέου αναβάτη που θα την οδηγήσει στον τερματισμό του επόμενου Rally Dakar.

 

ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ