LIVE: κίνηση στους δρόμους

Κινητήρας: Γραμμικότατος σε ιδιαίτερα ελαστικός ο δικύλινδρος κινητήρας με τη δύναμη που παράγει να βρίσκεται σε απολύτως ικανοποιητικά επίπεδα.

Φρένα: Οι αναρτήσεις δίνουν προτεραιότητα στην καθημερινή μετακίνηση και εξαφανίζουν τις περισσότερες ανωμαλίες με μεγάλη άνεση.

Όργανα: Μοντέρνος πίνακας πληροφοριών με πολλές και ευδιάκριτες ενδείξεις δεν θα αφήσει κανένα παραπονεμένο.

Σέλα: Η σέλα βρίσκεται κοντά στο έδαφος και η άνεση που προσφέρει είναι απόλυτα ικανοποιητική ακόμη και για βόλτες μεγάλης διάρκειας.

Yamaha MT-03

Τιμή: 5.690 ευρώ

+: Απόδοση κινητήρα, set up αναρτήσεων, άνετη θέση οδήγησης
-:  Απόδοση εμπρός φρένου
 

Το Yamaha MT-03  έχει όλα τα συστατικά της επιτυχίας και δείχνει να αποτελεί ιδανική λύση για εκείνον πιο ψάχνει μια όμορφη μικρή μοτοσικλέτα μικρού-μεσαίου κυβισμού με την οποία μπορεί να τα κάνει σχεδόν όλα. Έχει στα γονίδιά του τον fun χαρακτήρα των υπόλοιπων MT, τη χρηστικότητά τους αλλά και την χαρακτηριστική τους ταυτότητα. Ως μέγεθος το MT-03 δεν έχει κάτι να ζηλέψει σε σχέση με τα “07” και “09” και, κοιτάζοντάς το, κάποιος θα μπορούσε κάλλιστα να πιστέψει ότι πρόκειται για μια διαφορετική έκδοση του μεσαίου δικύλινδρου naked της Yamaha. Λεπτή αιχμηρή ουρά που ακολουθεί σπορτίφ ανοδική πορεία, μυώδες ρεζερβουάρ, μεγάλοι αεραγωγοί αέρα με τριγωνικό σχήμα.

Ποιοτικά η πρόταση της Yamaha βρίσκεται σε πολύ υψηλά επίπεδα. Το φινίρισμα παρουσιάζεται προσεγμένο σε όλες τις επιφάνειες, μέταλλα και πλαστικά εφαρμόζουν σωστά μεταξύ τους και οι τριγμοί απλά λάμπουν δια της απουσίας τους. Η νέα και σαφώς πιο όρθια θέση οδήγησης που έχει δημιουργηθεί θα φανεί ιδιαίτερα ευχάριστη σε αναβάτες μέσου ύψους, σε συνδυασμό και με τη σέλα που απέχει από το έδαφος μόλις 780 χλστ. Ο πίνακας πληροφοριών, πέρα από μοντέρνος, είναι και πλήρης αφού παρουσιάζει ό,τι χρειάζεται ο αναβάτης να γνωρίζει.

Ο νέος εν σειρά δικύλινδρος κινητήρας με τους δύο εκκεντροφόρους επικεφαλής και τις τέσσερις βαλβίδες ανά κύλινδρο ήρθε επίσης απευθείας από το YZF-R3. H απόδοσή του ανέρχεται στους 42 ίππους στις 10.750 σ.α.λ., ένα ιδιαίτερα ικανοποιητικό νούμερο που κινείται στο άνω άκρο της κατηγορίας, ειδικά αν λάβει κανείς υπόψη τον κυβισμό. Αυτό στο δρόμο μεταφράζεται σε πολιτισμένη λειτουργία, απόλυτα γραμμική απόδοση της ισχύος, πολύ καλή ελαστικότητα από τις χαμηλές στροφές αλλά και δύναμη που προσδίδει πολύ καλές επιδόσεις στο σχετικά ελαφρύ σύνολο.

Σε σχέση με το σπορ YZF-R3 η Yamaha δεν προχώρησε σε αλλαγές στους συγκεκριμένους τομείς. Έτσι, το ατσάλινο σωληνωτό πλαίσιο τύπου διαμάντι που χρησιμοποιεί τον κινητήρα ως φέρον τμήμα του παρέμεινε ως είχε, κάτι που ισχύει τόσο για το μακρύ ατσάλινο ψαλίδι όσο και για το συμβατικό πιρούνι με διάμετρο καλαμιών στα 41 χλστ. Το αμορτισέρ έχει επίσης μεταφερθεί αυτούσιο από τη μικρή σπορ μοτοσικλέτα της Yamaha και φέρει ρύθμιση για την προφόρτιση του ελατηρίου του. Στον τομέα των φρένων μπροστά βλέπουμε μια διπίστονη δαγκάνα που συνδυάζεται με δίσκο διαμέτρου 290 χλστ., ενώ πίσω ο δίσκος έχει διάμετρο 220 χλστ. και φέρει δαγκάνα μονού εμβόλου. Στα φρένα η εικόνα συμπληρώνεται από το σύστημα αντιμπλοκαρίσματος το οποίο ανήκει στον στάνταρ εξοπλισμό. Το MT-03 έχει φτιαχτεί για να κινείται με άνεση και ταχύτητα μέσα στην πόλη.

Η μικρή μοτοσικλέτα της Yamaha ελίσσεται με χάρη είτε αργά είτε γρήγορα ενώ με την ίδια χάρη εξαφανίζονται και οι λακκούβες αφού οι αναρτήσεις με το σχετικά μαλακό set up δεν αφήνουν τίποτα να περάσει στη μέση μου. Ο γραμμικός σε απόδοση κινητήρας φροντίζει ώστε να αφήνεις με ευκολία πίσω την κίνηση της πόλης ενώ τα φρένα δεν αντιμετωπίζουν πρόβλημα και σταματούν γρήγορα το MT-03 όταν το επιθυμείς. Βγαίνοντας έξω από την πόλη, η κίνηση αραιώνει, ο δρόμος αρχίζει να αποκτά ενδιαφέρον και το δικύλινδρο Yamaha συνεχίζει να εκπλήσσει ευχάριστα. 

Οι αλλαγές κατεύθυνσης πραγματοποιούνται με μεγάλη άνεση και η πρόσφυση που έρχεται από τον εμπρός τροχό μου δίνει την αυτοπεποίθηση να πιέσω περισσότερο χωρίς να φοβάμαι κάποιο γλίστρημα, το οποίο τελικά έρχεται από το πίσω μέρος αλλά με μεγάλη προοδευτικότητα. Στροφάρισμα λοιπόν μέχρι τα κόκκινα με τον κινητήρα να δείχνει τα δόντια του και το πλαίσιο να μην καταλαβαίνει από τις δυνάμεις που το ασκούνται εκτελώντας πιστά τις εντολές του αναβάτη. Σε τόσο γρήγορο ρυθμό είναι που η απόδοση του εμπρός φρένου δημιουργεί κάποιες ενστάσεις.
 
 Τεχνικά Χαρακτηριστικά Yamaha MT-03


Κινητήρας
Τύπος 4Τ,
2Κ, Υ/Ψ, 8β
Κυβισμός (κ.εκ.) 321
Διάμετρος Χ Διαδρομή (χλστ.) 68 Χ 44,1
Συμπίεση (:1) 11,2
Ισχύς (ίπποι / σ.α.λ.) 41,5/10.750
Ροπή (kg-m/σ.α.λ.) 3/9.000
Τροφοδοσία Ηλ.Ψεκασμός
Χωρητικότητα Ρεζερβουάρ (λίτρα) 14
Κατανάλωση (λτ./100χλμ.) Δ/Α
Τελική ταχύτητα (χλμ./ώρα) Δ/Α
Πλαίσιο - Αναρτήσεις - Φρένα
Τύπος Ατσάλινο
σωληνωτό, τύπου διαμάντι
Αναρτήσεις Ε / Ρυθμίσεις Συμβατικό, 41 χλστ.
Διαδρομή (χλστ.) 130
Αναρτήσεις Π / Ρυθμίσεις Αμορτισέρ, ΠΕ
Διαδρομή (χλστ.) 125
Φρένα Ε (χλστ.) Δ /298,
2Ε, ABS
Φρένα Π (χλστ.) Δ /220, 1Ε, ABS
Τροχοί - Ελαστικά
Ελαστικό Ε 110/70-17"
Ελαστικό Π 140/70-17"
Διαστάσεις / Βάρος
Μήκος (χλστ.) 2.090
Πλάτος (χλστ.) 745
Μεταξόνιο (χλστ.) 1.380
Ύψος σέλας (χλστ.) 780
Βάρος (κιλά) 168
Εξοπλισμός
ABS / Ρυθμ. Ν/Ο
Τraction Control / Ρυθμ. Ο/Ο
Στροφόμετρο Ν
Immobilizer Ο
Yπολογιστής ταξιδιού Ο
Μερικός χιλιομετρητής Ν
Ένδειξη βενζίνης Ν
Δείκτης θερμοκρασίας Ν
Θερμοκρασία περιβάλλοντος Ο
Ζελατίνα / Ρυθμ. Ο/Ο
Ρυθμιζόμενες μανέτες Σ/Φ Ο/Ν
Πλάγιο σταντ Ν
Κεντρικό σταντ Ο
Χειρολαβές / Σχάρα Ο/Ο
Ρυθμιζόμενες αναρτησεις Ε/Π Ο/Ν

 

BEST BUY - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ