Τιμή 4.590 ευρώ
+οικονομική supersport
-Σκληρή σέλα
Η μικρή μοτοσυκλέτα της ΚΤΜ, αποτελεί σημείο αναφοράς στην κατηγορία των μικρομεσαίων σπορ μοντέλων, σε τιμή που δεν αδειάζει το πορτοφόλι. Ο προσδιορισμός μικρό, αφορά τα κυβικά και το μέγεθος και σε καμία περίπτωση δεν έχει να κάνει με τις δυνατότητες του RC390, οι οποίες μπορούν να φέρουν σε δύσκολη θέση μοτοσυκλέτες μεγαλύτερου κυβισμού. Τα 390 κυβικά, σε συνδυασμό με τα κορυφαία περιφερειακά, αποτελούν καταλυτικούς παράγοντες, ώστε να ανέβει ο ρυθμός και η ταχύτητα. Η μικρή κατανάλωση και το χαμηλό κόστος χρήσης, το καθιστούν ιδανικό καθημερινό σύντροφο. Είναι μια supersport τσέπης με κορυφαίο εξοπλισμό και επιδόσεις και αποτελεί μια πραγματικά πολεμική πρόταση σε οικονομική συσκευασία.
Σχεδίαση-Ποιότητα κατασκευής – Αγαπάς να το μισείς
Το RC390 διαθέτει ξεχωριστή εμφάνιση, που το κάνει να ξεχωρίζει από οτιδήποτε άλλο κυκλοφορεί στο δρόμο. Επιθετικές λεπτομέρειες, αιχμηρές γωνίες σε όλο το μήκος της σιλουέτας. Το μπροστινό μέρος περιλαμβάνει διπλούς προβολείς με LED φώτα από κάτω, ενώ η ουρά είναι ανασηκωμένη με αγωνιστικό ύφος και LED φωτιστικό σώμα. Το πλαίσιο χωροδικτύωμα φωνάζει από μακριά με το πορτοκαλί του χρώμα, ενώ στην ίδια απόχρωση είναι βαμμένα το υποπλαίσιο και οι ζάντες. Το πίσω αμορτισέρ σε λευκό φόντο και το μπροστινό ανάποδο πιρούνι, όλα της WP, βγάζουν μάτι. Ο πίσω λασπωτήρας είναι μικρότερος από του Duke, ενώ ο συνδυασμός χρωμάτων και το συνολικό design, φωνάζουν Ready to Race. Η συναρμογή των υλικών βρίσκεται σε κορυφαία επίπεδα.
Κινητήρας – Με καθαρόαιμη αίσθηση
Πηγή της δύναμης είναι ο γνωστός μας από το Duke μονοκύλινδρος, τετράχρονος, υγρόψυκτος, με χωρητικότητα 375 κ.ε και βάρος μόλις 36 κιλών. Η απόδοση του φτάνει τους 44 ίππους στις 9.500σαλ και η ροπή είναι 3,6 kgm στις 7.250σαλ, με τον κύλινδρο να έχει επίστρωση Nikasil και τα ποτηράκια των βαλβίδων επίστρωση DLC, για μεγαλύτερη αξιοπιστία. Τα κοντής κλιμάκωσης κιβώτιο είναι σχεδιασμένο για βέλτιστη εκμετάλλευση της δύναμης και χαμηλή κατανάλωση καυσίμου. Στην πράξη ο κινητήρας έχει καθαρόαιμη αίσθηση με ακανόνιστη λειτουργία στις χαμηλές, δυνατές μεσαίες και απόλυτη δύναμη ψηλά και σε συνδυασμό με το χαμηλό βάρος θα καταφέρει να ντροπιάσει μεγαλύτερες κατασκευές. Ο αντικραδασμικός άξονας, εξαλείφει στο ελάχιστο τους κραδασμούς και το ride by wire γκάζι με τον άψογο ψεκασμό, ανταποκρίνεται άριστα στις εντολές του αναβάτη.
Πλαίσιο-Αναρτήσεις-Φρένα – Περιφερειακά διαμάντι
Το ατσάλινο πλαίσιο χωροδικτύωμα, σε συνδυασμό με το αλουμινένιο ψαλίδι και το ανεστραμμένο πιρούνι 43χιλ μπροστά και το μονό πίσω αμορτισέρ PDS χωρίς μοχλικό, ευγενική χορηγία της WP, προσφέρουν αυξημένη ακαμψία. Οι αναρτήσεις δεν ρυθμίζονται, εκτός από την προφόρτιση πίσω (10 θέσεις ), όμως ισορροπούν ιδανικά, ανάμεσα σε σπορ κράτημα και άνετη καθημερινή μετακίνηση. Το RC390 έχει διαφορετική γεωμετρία σε σχέση με το Duke. Η πιο σκυφτή θέση οδήγησης, η αυξημένη ευελιξία στις αλλαγές κατευθύνσεων και οι μεγαλύτερες κλίσεις πριν βρουν τα μαρσπιέ στην άσφαλτο, δίνουν μια αγωνιστική νότα, που φέρνει στο μυαλό Moto3. Τα φρένα είναι της Bybre, θυγατρικής της Brembo και αποτελούνται από ένα δίσκο 300 χιλ μπροστά, ζευγάρι με ακτινική τετραπίστονη δαγκάνα και ένα δίσκο 230 χιλ πίσω, τα οποία συνδυάζονται με δικάναλο ABS, το οποίο μπορεί να απενεργοποιηθεί.
Οδηγώντας – Σε προκαλεί να την στύψεις
Το RC390 αποτελεί ευχάριστη έκπληξη και δίνει ρέστα στην απαιτητική αυτή κατηγορία. Η επιθετική θέση οδήγησης σε προκαλεί να οδηγήσεις στο όριο, εκεί που η μοτοσυκλέτα θα καρφωθεί στο δρόμο, χαρίζοντας στον αναβάτη φοβερή αίσθηση σιγουριάς. Συμμέτοχοι σε αυτή τη διαδικασία, είναι το πλαίσιο και οι αναρτήσεις, που δίνουν μια ενιαία αίσθηση στο RC390, το οποίο παραμένει ακλόνητα, ακόμα και στην τελική του ταχύτητα των 175 χλμ. Τα φρένα, παρά την απουσία του αρχικού δαγκώματος, είναι πολύ δυνατά με καλή αίσθηση και με την παρουσία του ABS να σώζει από ανεπιθύμητες καταστάσεις, όπου χρειαστεί. Η ευελιξία είναι μεγάλη και ο κινητήρας δυνατός, ώστε να επιταχύνει τη μοτοσυκλέτα με γρήγορους ρυθμούς. Δεν μπορεί να τεθεί αντιμέτωπο με την κατηγορία των 600αριών, όμως αποτελεί τη φρέσκια πρόταση στην μικρομεσαία κατηγορία μονοκύλινδρων και δικύλινδρων μοτοσυκλετών, αποτελώντας ορόσημο όσον αφορά τη σπορ συμπεριφορά, για αγωνιστική ή supersport χρήση, εντός και εκτός πίστας.
Τεχνικά χαρακτηριστικά
ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ | |
---|---|
Τύπος | 4Τ, 1Κ, Υ/Ψ, 4β |
Κυβισμός ( κ.εκ ) |
375 |
Διάμετρος x διαδρομή ( χλστ. ) | 89 Χ 60 |
Συμπίεση ( :1 ) | 12,6 |
Ισχύς ( ίπποι/σαλ ) | 44/9.500 |
Ροπή ( kgm/σαλ) | 3,6/7.250 |
Τροφοδοσία | Ηλ.Ψεκασμός |
Χωρητικότητα ρεζερβουάρ ( λίτρα ) | 10 |
Κατανάλωση ( λτ/100 χλμ ) | 4,4 |
Τελική ταχύτητα | 175 |
ΠΛΑΙΣΙΟ-ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ-ΦΡΕΝΑ | |
Τύπος | Ατσάλινο χωροδικτύωμα |
Αναρτήσεις Ε/Ρυθμίσεις | USD πιρούνι της WP, 43χιλ |
Διαδρομή ( χλστ ) | 125 |
Αναρτήσεις Π/Ρυθμίσεις | Μονό αμορτισέρ WP, ΠΕ |
Διαδρομή ( χλστ ) | 150 |
Φρένα Ε ( χλστ ) | Δ/300, 4Ε |
Φρένα Π ( χλστ ) | Δ/230 1Ε |
ΤΡΟΧΟΙ - ΕΛΑΣΤΙΚΑ | |
Εμπρός τροχός | 110/70-17 |
Πίσω τροχός | 150/60-17 |
ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ - ΒΑΡΟΣ | |
Μήκος ( χλστ ) | Δ/Α |
Πλάτος ( χλστ ) | Δ/Α |
Μεταξόνιο ( χλστ ) | 1.340 |
Ύψος σέλας ( χλστ ) | 820 |
Βάρος ( κιλά ) | 147 |
BMW F900R και F900XR: Euro5+ με χαμηλότερο βάρος και νέα ανάρτηση
Ηλεκτρικά scooter ιδανικά για Delivery, με μεγάλη αυτονομία
KTM 790 Adventure: Ανανέωση για το 2025 με αναβαθμισμένο κινητήρα και νέες αναρτήσεις
B65 Scrambler: η BSA ξαναμπαίνει στο παιχνίδι
Test Airoh Matryx: Ελαφρύ και αεροδυναμικό
Margaris Scooterland: Για αξιόπιστο service στα scooter της Aprilia
Κίνηση στις λεωφορειολωρίδες: η Αγγλία πιο πίσω από την Ελλάδα;
EMW Cargo DF: Ηλεκτρικό scooter, ιδανικό για αξιόπιστο και οικονομικό delivery
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία |
Copyright © 2024 - mototriti.gr
Προσωπική μου επιλογή το sv
SV......ΚΑΙ ΞΕΡΟ ΨΩΜΙ !