LIVE: κίνηση στους δρόμους

To Kawasaki J300 ABS

Κάτω από τη σέλα του J300 θα χωρέσει ένα full face κράνος και αρκετά μικροπράγματα.

O κινητήρας αφήνει πρώτα καλές εντυπώσεις στις χαμηλές στροφές λειτουργίας και έπειτα τις κλέβει στις υψηλές.

Kawasaki J300 ABS

Τιμή: Από 5.395 ευρώ

+: Σταθερότητα, λειτουργία κινητήρα
-: Δε χωρά δεύτερο κράνος κάτω από τη σέλα
 

Tο J300, είναι το πρώτο επίσημο scooter της Kawasaki για την ευρωπαϊκή αγορά. Το J προέρχεται από τη λέξη “Jyounetsou”, η οποία σημαίνει πάθος στα ιαπωνικά και το J300 υπόσχεται να ξυπνήσει πάθη στον αναβάτη του. Γιατί μπορεί η Kawasaki να επεκτάθηκε σε μια νέα κατηγορία, αλλά δε θυσίασε τα ιδανικά της sport συμπεριφοράς και της διασκέδασης για χάρη της. Τα προσάρμοσε στο νέο scooter της με τον καλύτερο δυνατό τρόπο. Στο κοστούμι του scooter κυριαρχούν οι γωνίες και οι μεγάλες επιφάνειες απουσιάζουν. Κάθε κομμάτι πλαστικού διακόπτεται βίαια από ένα άλλο και το αποτέλεσμα είναι πραγματικά sport. Ωστόσο, το σημείο που θυμίζει περισσότερο τα Ninja είναι η μάσκα. Εκεί δεσπόζουν δύο γωνιώδεις προβολείς με LED φώτα θέσης και μια αιχμηρή ζελατίνα μεσαίου μεγέθους.

Αντίστοιχα, το πίσω μέρος είναι ελαφρώς ανασηκωμένο, αιχμηρό και με φανάρι που επηρεάστηκε από αυτό του Ζ1000. Το J διαθέτει μια μεγάλου μεγέθους σέλα δύο επιπέδων, η οποία θα βολέψει περισσότερο τον συνεπιβάτη. Και ο αναβάτης, όμως, δε θα παραπονεθεί. Ο χώρος που του αναλογεί είναι ικανοποιητικός και η θέση οδήγησης είναι όρθια, με τη στήριξη μέσης να τον ξεκουράζει. Το J300 διαθέτει χώρο κάτω από τη σέλα ικανό να φιλοξενήσει ένα full face κράνος και άλλα πράγματα, ένα βαθύ ντουλαπάκι στην ποδιά, με παροχή ρεύματος, και τον πάντοτε πρακτικό γάντζο. Ο μονοκύλινδρος και τετραβάλβιδος κινητήρας των 299. κ.εκ. αποδίδει 28 ίππους στις 7.000 σ.α.λ. και 2,9 kgm στις 6.250 σ.α.λ., γεγονός που τον κατατάσσει ανάμεσα στους ισχυρότερους της κατηγορίας. Οι δυνατότητές του γίνονται εμφανείς από τις χαμηλές ήδη στροφές λειτουργίας, αλλά φτάνουν στο απόγειό τους ψηλά, εκεί που χαρίζουν τελική ταχύτητα που ξεπερνά τα 150 χλμ./ώρα!

Επιπλέον, η απόδοσή του είναι σταθερή και χωρίς ξεσπάσματα, ενώ η κατανάλωσή του παραμένει σε λογικότατα επίπεδα: στα 4,7 λίτρα/100 χλμ. Στο J300 συναντάμε ένα τηλεσκοπικό πιρούνι 37 χλστ. στο μπροστινό μέρος και δύο αμορτισέρ στο πίσω.  Ένα sport scooter απαιτεί και τα ανάλογα φρένα και το J300 διαθέτει αυτά που χρειάζεται. Στο μπροστινό κυματιστό δίσκο των 260 χλστ. συναντάμε διπίστονη δαγκάνα – ίδιου τύπου δαγκάνα βρίσκεται και στο πίσω φρένο, εκεί που συναντάμε δίσκο 240 χλστ. Το ABS προσφέρει τη δυνατότητα στον αναβάτη να πιέσει στο έπακρο τη μανέτα, χωρίς να ανησυχεί για μπλοκάρισμα των τροχών. Ο χαρακτήρας του είναι πρωτίστως sport και αυτό δεν εξαντλείται στο σχεδιασμό του, αλλά γίνεται εξίσου εμφανές στη συμπεριφορά του στο δρόμο. Παρά το βάρος των 191 κιλών, το Kawasaki δίνει μια ανάλαφρη εντύπωση στον αναβάτη, με εξαίρεση τη στιγμή που θα επιχειρήσει επιτόπιες μανούβρες. Όταν οι ρυθμοί ανέβουν, όμως, το J300 θα δείξει τα δόντια του.

Οι επιταχύνσεις πραγματοποιούνται άμεσα και πάντοτε υπάρχει επιπλέον διαθέσιμο γκάζι. Και το scooter μπορεί να κινηθεί με φρενήρεις ρυθμούς, ανάμεσα σε αυτοκίνητα και άλλα εμπόδια, χάρη στα τεράστια επίπεδα σταθερότητάς του. Συμπληρώστε και το εξαιρετικό ζύγισμα του J και έχετε ένα scooter που δε θα πει όχι στην ασφάλεια υπό πίεση. Φεύγοντας από τα σύνορα της πόλης, το J300 θα παραμείνει σταθερό ακόμη και κοντά στην τελική του. Το μόνο πρόβλημα που θα αντιμετωπίσει σε μια τέτοια περίπτωση ο αναβάτης αφορά στην προστασία του από τον αέρα, εξαιτίας της μεσαίου μεγέθους ζελατίνας.
 
 

 

BEST BUY - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ