ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ | Suzuki SV650 | Yamaha MT-07 | KTM 690 Duke | DUCATI Monster 797 |
---|---|---|---|---|
Τύπος | 4T, V2, Υ/Ψ, 8β | 2Κ, 4T, Υ/Ψ, 8β, 2ΕΕ | 4Τ, 1Κ, Υ/Ψ, 4β | 4T, L2, Y/Ψ, 2β |
Κυβισμός (κ.εκ.) |
645 | Κυβισμός (κ.εκ.) 689 | 690 | 803 |
Διάμετρος Χ Διαδρομή (χλστ.) |
81 Χ 62,6 | 80x68.6 | 105 x 80 | 88 Χ 66 |
Συμπίεση (:1) | 11,2 | 11,5 | 10,8 | 11,0 |
Ισχύς (ίπποι / σ.α.λ.) |
75/8.500 | 74,8/9.000 | 72,5/8.000 | 75/8.250 |
Ροπή (kg-m/σ.α.λ.) |
6,5/8.100 | Ροπή (kgm/σ.α.λ.) 6,9/6.500 |
7,54/6.500 | 7/5.750 |
Τροφοδοσία | Ψεκασμός | Ψεκασμός | Ηλ.Ψεκασμός | Ψεκασμός |
Χωρητικότητα Ρεζερβουάρ (λίτρα) |
13,8 | 14/3 | 14 | 16,5 |
Κατανάλωση (λτ./100χλμ.) |
4,6 | 5,3 | 4,4 | Δ/Α |
Τελική ταχύτητα (χλμ./ώρα) |
215 | 215 | 215 | Δ/Α |
Πλαίσιο - Αναρτήσεις - Φρένα | ||||
Τύπος | Ατσάλινο χωροδικτύωμα |
Ατσάλινο, σωληνωτό | Ατσάλινο χωροδικτύωμα |
Ατσάλινο χωροδικτύωμα |
Αναρτήσεις Ε / Ρυθμίσεις | Συμβατικό πιρούν, 41 χλστ. / - |
Συμβατικό τηλεσκοπικό πιρούνι 41 χλστ. |
USD, WP 43χιλ | USD Kayaba 43χλστ. / - |
Διαδρομή (χλστ.) |
125 | Διαδρομή (χλστ.) 137 | 135 | 130 |
Αναρτήσεις Π / Ρυθμίσεις |
Μονό αμορτισέρ / ΠΕ | Μονό αμορτισέρ, ΠΕ | Αμορτισέρ WP, ΠΕ | Μονό αμορτισέρ Sachs / ΠΕ, ΑΕ |
Διαδρομή (χλστ.) |
63 | 130 | 135 | 150 |
Φρένα Ε (χλστ.) |
2Δ/290, διπίστονη δαγκάνα, ABS |
2Δ, 282χλστ., δαγκάνες 4Ε | Δ/320, 4Ε, ABS | 2Δ/320 χλστ., τετραπίστονη ακτινική brembo, ακτινική τρόμπα, ΑΒS |
Φρένα Π (χλστ.) |
Δ/260, μονοπίστονη δαγκάνα, ABS |
Δ, 245 χλστ., δαγκάνα 1Ε | Δ/260, 1Ε, ABS | Δ/245 χλστ., μονοπίστονη δαγκάνα, ABS |
Τροχοί - Ελαστικά | ||||
Ελαστικό Ε | 120/70-17" | Bridgestone Battlax BT023 120/70-17 | 120/70-17 | 120/70-17 Pirelli Diablo Rosso II |
Ελαστικό Π | 160/60-17" | Bridgestone Battlax BT023 180/55-17 |
160/60-17 | 180/55-17 Pirelli Diablo Rosso II |
Διαστάσεις / Βάρος | ||||
Μήκος (χλστ.) | 2.140 | 2085 | Δ.Α | Δ.Α. |
Πλάτος (χλστ.) | 760 | 745 | Δ.Α | Δ.Α. |
Μεταξόνιο (χλστ.) |
1.445 | 1400 | 1.466 | 1.435 |
Ύψος σέλας (χλστ.) |
785 | 805 | 835 | 805 |
Βάρος(κιλά) | 197 | 179/182 ABS | 148,5 | 193 (γεμάτο) |
Εξοπλισμός | ||||
ABS / Ρυθμ. | N/O | N/O | Ν/Ν | Ν/Ο |
Τraction Control / Ρυθμ. |
O | O/O | Ν/Ν | Ο |
Στροφόμετρο | N | N | Ν | Ν |
Immobilizer | N | N | Ν | Ν |
Yπολογιστής ταξιδιού |
O | N | Ν | Ν |
Μερικός χιλιομετρητής |
N | N | Ν | Ν |
Ένδειξη βενζίνης |
N | Ν | Ν | Ο |
Δείκτης θερμοκρασίας |
N | N | Ν | Ν |
Θερμοκρασία περιβάλλοντος |
O | O | Ν | Ν |
Ζελατίνα / Ρυθμ. |
O | O | Ο/Ο | Ο |
Ρυθμιζόμενες μανέτες Σ/Φ |
O/N | N | Ν/Ν | Ν/Ν |
Πλάγιο σταντ |
N | N | Ν | Ν |
Κεντρικό σταντ |
O | O | Ο | Ο |
Χειρολαβές / Σχάρα |
O/O | N | Ν/Ο | Ο/Ν |
Ρυθμιζόμενες αναρτησεις Ε/Π |
O/N | O/N | Ο/Ν | Ο/Ν |
BMW F900R και F900XR: Euro5+ με χαμηλότερο βάρος και νέα ανάρτηση
Ηλεκτρικά scooter ιδανικά για Delivery, με μεγάλη αυτονομία
KTM 790 Adventure: Ανανέωση για το 2025 με αναβαθμισμένο κινητήρα και νέες αναρτήσεις
B65 Scrambler: η BSA ξαναμπαίνει στο παιχνίδι
Test Airoh Matryx: Ελαφρύ και αεροδυναμικό
Margaris Scooterland: Για αξιόπιστο service στα scooter της Aprilia
Κίνηση στις λεωφορειολωρίδες: η Αγγλία πιο πίσω από την Ελλάδα;
EMW Cargo DF: Ηλεκτρικό scooter, ιδανικό για αξιόπιστο και οικονομικό delivery
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία |
Copyright © 2024 - mototriti.gr