BMW K1600GT / GTL

Yamaha V-Max

Honda Goldwing

Kawasaki ZZR1400

Suzuki Hayabusa

5 ροπάτες μοτοσυκλέτες

Μπορεί η ιπποδύναμη να μονοπωλεί το ενδιαφέρον στις συζητήσεις μεταξύ μοτοσυκλετιστών, αλλά η ροπή είναι εξίσου, αν όχι περισσότερο σημαντική.

Χρειάζονται και τα δυο προκειμένου να υπάρχει ισορροπημένη απόδοση σε έναν κινητήρα. Ας δούμε τις 5 μοτοσυκλέτες με την περισσότερη ροπή που μπορούν να κυκλοφορούν νόμιμα σε δημόσιο δρόμο. Η σειρά είναι με βάση το νούμερο της αποδιδόμενης ροπής από το μεγαλύτερο προς το μικρότερο
  1. BMW K1600GT / GTL
Ο εντυπωσιακός εξακύλινδρος κινητήρας του Κ 1600 των 1649 κυβικών αποδίδει 17,8 κιλά ροπής στις 5.250 σ.α.λ και 160 ίππους στις 7.750 σ.α.λ. Η BMW σχεδιάζει να τοποθετήσει τον συγκεκριμένο κινητήρα και σε άλλα μοντέλα αργότερα στη γκάμα της, όπως ένα bagger που ξέρουμε ότι έχει στα σκαριά. Δεν θα μας κάνει εντύπωση, αν ο συγκεκριμένος κινητήρας τοποθετηθεί σε custom μοτοσυκλέτες στο μέλλον, ώστε οι δημιουργοί τους να συνδυάζουν εμφάνιση και επιδόσεις.
  1. Yamaha V-Max
Ο V4 κινητήρας των 1679 κυβικών εκατοστών αποδίδει 203 ίππους και 17 κιλά ροπής στις 6.500 στροφές. Οι επιδόσεις του στην ευθεία είναι εντυπωσιακές με το γκάζι τέρμα ανοικτό και να θυμάσαι ότι είναι υπολογίσιμη δύναμη , αν το δεις στο δρόμο δίπλα σου.
  1. Honda Goldwing
Το Goldwing είναι μεγάλο σε όλα του, βάρος, κυβικά, τιμή, αριθμό κυλίνδρων, πλάτος και δεν θα περίμενε κανείς ότι έχει θέση σε αυτή τη λίστα. Όμως, ο κινητήρας των 1800 κυβικών αποδίδει 118 ίππους στις 5.500 σ.α.λ. και  17 κιλά ροπής στις 4.000 σ.α.λ.
  1. Kawasaki ZZR1400
Το ZZR είναι εδώ από τις πιο δυνατές μοτοσυκλέτες παραγωγής και τα δυναμόμετρα το επιβεβαιώνουν. Μπορεί να έπεσε από τους 210 στους 202 ίππους, για να περιοριστούν οι εκπομπές ρύπων, αλλά παραμένει πολύ ισχυρό. Ο κινητήρας των 1.441 κυβικών αποδίδει 16.6 κιλά ροπής στις 7.500 σ.α.λ., νούμερο εντυπωσιακό για τη χωρητικότητα του.  
  1. Suzuki Hayabusa
Δεν υπάρχουν πολλές λίστες στις οποίες η Hayabusa να κατέχει μόλις την πέμπτη θέση, όμως η ηλικία της έχει επιπτώσεις. Ο κινητήρας των 1340 κυβικών αποδίδει 15,7 κιλά ροπής στις 7.200 στροφές και 196 ίππους. Η δύναμή του είναι ίδια με ένα σύγχρονο 1000άρι, αλλά η ροπή του τα ξεπερνάει κατά πολύ.