Το X-MAX 400 ήρθε να
συμπληρώσει το χάσμα ανάμεσα στο X-MAX 250 και στο T-MAX 500 . Η
εμφάνιση του είναι κομψή, και η Yamaha του έχει δώσει σπορτίφ χαρακτήρα με τις
σχεδιαστικές του γωνίες. Τα όργανα του είναι καλαίσθητα και το κόκκινο χρώμα
τους τα κάνει ευδιάκριτα την νυχτα. Οι χώροι του Χ-ΜΑΧ 400 είναι μεγάλοι και
χωράει άνετα δύο κράνη κάτω απο την σέλα του, καθώς και μικροπράγματα στο
ντουλαπάκι του. Για τον κινητήρα, η Yamaha βασίστηκε πάνω στον κινητήρα του
Majesty 400 και τον εξέλιξε. Το αποτέλεσμα είναι εντυπωσιακό και το X-MAX 400
είναι ισχυρό χωρίς όμως να παύει να είναι εύχρηστο. Η συμπεριφορά του
είναι ευχάριστη σε ευθεία και σε στροφές, ενώ τα φρένα του είναι δυνατά και
κρατάνε το X-MAX 400 σταθερό όταν χρειαστεί. Μπορεί εκ πρώτης να σας
φαίνεται ότι έχει μονοδιάστατο «αθλητικό» χαρακτήρα αλλά είναι τελικά ικανό, για
πολύ περισσότερα.
Όλα καλά αλλά το peugeot Geopolis 300RS που κολλάει με τα υπόλοιπα??Μάλλον το Satelis θα ήταν κατάλληλο στην συγκεκριμένη σύγκριση!!Και κάτι άλλο , το kymco downtown 350 και το kymco xciting 400 που είναι???
Όλα καλά αλλά το peugeot Geopolis 300RS που κολλάει με τα υπόλοιπα??Μάλλον το Satelis θα ήταν κατάλληλο στην συγκεκριμένη σύγκριση!!Και κάτι άλλο , το kymco downtown 350 και το kymco xciting 400 που είναι???