Το XEvo 400 αποτελεί στην ουσία τον αντικαταστάτη του επιτυχημένου X8 400. Πρόκειται για ένα GT scooter με έντονο τουριστικό χαρακτήρα, ειδικά στα 400 κ.εκ., σχεδιασμένο στην ίδια πλατφόρμα με το XEvo 250, το πιο σταθερό GT της Piaggio που έχουμε οδηγήσει εδώ και πολύ καιρό.
Οι διαστάσεις του XEvo 400 σε προδιαθέτουν αμέσως για μεγάλες αποστάσεις και ταξίδια. Φανερώνουν ότι είναι άνετο (η σέλα είναι φαρδιά και μαλακή, ενώ ο χώρος για τα πόδια άφθονος) και ότι μπορεί να μεταφέρει πολλά πράγματα (στο πορτμπαγκάζ και κάτω από τη σέλα θα χωρέσουν δύο full face κράνη και άλλα πράγματα). Επιπλέον, ο πίνακας οργάνων διαθέτει κάθε ένδειξη που μπορεί να χρησιμεύσει σε ταξίδι, ενώ η ζελατίνα προσφέρει ικανοποιητική προστασία από τον αέρα.
Το XΕvo 250, το οποίο οδηγήσαμε πρόσφατα, αποτελεί το πιο σταθερό GT scooter των Ιταλών, οπότε, δικαιολογημένα έχουμε μεγάλες απαιτήσεις και από την έκδοση των 400 κ.εκ. Αν και είναι κατά 30 περίπου κιλά βαρύτερο και οι διαστάσεις του είναι ελάχιστα μεγαλύτερες, το 400 έχει σχεδιαστεί στην ίδια βάση. Επιπλέον, διαθέτει μεγαλύτερο τροχό πίσω (14” και όχι 12” όπως το 250), οπότε δικαιούμαστε να είμαστε αισιόδοξοι. Ο γνωστός κινητήρας Master της Piaggio, τέλος, έχει αποδείξει την αξία του, χάρη στη “γλυκιά” και στρωτή του λειτουργία, χωρίς κενά ή ανεπιθύμητα ξεσπάσματα ισχύος.
Το XEvo αποτελεί αναμφισβήτητα ένα εντυπωσιακό scooter, όχι μόνο στην εμφάνιση αλλά και στα επίπεδα άνεσης και πρακτικότητας που προσφέρει. Η σειρά των X8 σίγουρα βρήκε τρεις πανάξιους αντικαταστάτες.