LIVE: κίνηση στους δρόμους

Η διαφορετική "τρίτροχη" πρόταση της Piaggio

To MP3 της Piaggio μοιάζει με συμβατικό scooter, μόνο που είναι μακράν πιο σταθερό και ασφαλές. Το τρίτροχο της Piaggio τάραξε τα νερά της αγοράς, όταν πρωτοεμφανίστηκε και πλέον, αποτελεί και μια ισχυρή λύση για τα ταξίδια, χάρη στον κινητήρα των 400 κ.εκ..

 
Αισθητικά το MP3 δε θυμίζει τίποτα άλλο στο δρόμο. Αυτό οφείλεται στο φουτουριστικό μπροστινό μέρος και την παρουσία των δύο τροχών που τραβά τα βλέμματα. Ύστερα από ένα χρόνο στην αγορά για τις μικρότερες εκδόσεις, το σχήμα του παραμένει φρέσκο και εξακολουθεί να προκαλεί. Το μπροστινό σύστημα αποτελείται από δύο τροχούς και ανάρτηση τύπου παραλληλόγραμμου, τα οποία “απαγορεύουν” την πτώση, ακόμη και σε ανώμαλο ή ολισθηρό οδόστρωμα. Η θέση οδήγησης δε διαφέρει από τα κοινά scooter και η θέση του σώματος είναι φυσική και ξεκούραστη. Και οι αποθηκευτικοί χώροι, όμως, κινούνται στα στάνταρ της κατηγορίας, καθώς μέσα στο “πορτμπαγκάζ” και κάτω από τη σέλα θα χωρέσουν οριακά δύο full face κράνη.

Η οδήγηση, από την άλλη, είναι το δυνατό χαρτί του MP3. Αν και το μπροστινό έχει ελαφρώς βαρύτερη αίσθηση από ό,τι έχετε συνηθίσει, τόσο στην αλλαγή κατεύθυνσης, όσο και στους επιτόπιους ελιγμούς, προσφέρει ένα πρωτόγνωρο αίσθημα ασφάλειας στον αναβάτη ,το οποίο αυξάνεται όσο χειροτερεύουν οι συνθήκες.

Το ενισχυμένο βάρος θα προδώσει και μερικές από τις αδυναμίες του κινητήρα στις χαμηλές σ.α.λ., ωστόσο, σε ανοιχτό δρόμο, η ισχύς του μοτέρ μπορεί θα κινήσει το MP3 με μία μέση ωριαία της τάξης των 130 χλμ./ώρα. Εκεί, πάντως, που θα ξεχωρίσει το MP3 400 είναι στις στροφές, όπου η σταθερότητά του θα δώσει νέα περιθώρια εμπιστοσύνης στον αναβάτη.

Τεχνικά χαρακτηριστικά

Κινητήρας 4Τ, 1Κ, Υ/Ψ, 398 κ.εκ.

Ισχύς 34/7.500

Ροπή 3,8/5.250

Τροφοδοσία Ηλ. ψεκασμός

Κατανάλωση 6,1

Ρεζερβουάρ 12

Βάρος 244

Τιμή: 6.800 ευρώ

 

BEST BUY - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ