Παρουσιάστηκε επισήμως το νέο commuter / entry level της Honda στη Βραζιλία. Η διάθεση του θα γίνεται αρχικά στην αγορά της Ν. Αμερικής, ενώ στην Ευρώπη αναμένεται το φθινόπωρο, αμέσως μετά από τις εκθέσεις μοτοσικλέτας του Νοεμβρίου, στις οποίες και θα κάνει το ντεμπούτο του στη γηραιά ήπειρο.
Ο αντικαταστατής του CBF250, παρουσιάζεται ριζικά ανανεωμένος σε όλους τους τομείς. Πρώτα απ΄ όλα εντύπωση προκαλεί η σχεδίαση, που δανείζεται αρκετά στοιχεία από το Hornet, ενώ συνολικά χαρακτηρίζεται πολύ όμορφη και προσεγμένη. Σε ότι αφορά στο κινητήρα, έχει επιλεχθεί ένα τετράχρονο, μονοκύλινδρο και αερόψυκτο μηχανικό σύνολο χωρητικότητας 291,6 κ.εκ., με 4 βαλβίδες και δύο επί κεφαλής εκκεντροφόρους.
Η τροφοδοσία του γίνεται μέσω ηλ. ψεκασμού PGM-FI αποδίδοντας 26 ίππους και 2,9 kg-m ροπής στις 7.500 και στις 6.000 σ.α.λ. αντιστοίχως. Σύμφωνα με τη Honda, βασικό χαρακτηριστικό του κινητήρα εκτός από την απόδοση είναι η μικρή κατανάλωση, ένα στοιχείο που λαμβάνουν σοβαρά υπ όψιν οι αγοραστές στη συγκεκριμένη κατηγορία.
Το πλαίσιο του CB300R είναι διπλό κατά το…ήμισυ και κατασκευασμένο από ατσάλινους σωλήνες κυκλικής διατομής. Οι αναρτήσεις αποτελούνται από τηλεσκοπικό πιρούνι διαδρομής 130 χλστ. μπροστά και μονό αμορτισέρ διαδρομής 105 χλστ. πίσω. Στα φρένα συναντάμε μονό δίσκο 276 χλστ. μπροστά και ταμπούρο πίσω, με διάμετρο τύμπανου 130 χλστ., ενώ τα ελαστικά έχουν διαστάσεις Ε: 110/70-17 και Π: 140/70-17. Τέλος, το βάρος της μοτοσικλέτας είναι 143 κιλά και η χωρητικότητα του ρεζερβουάρ 18 λίτρα.