Visordown (Mark Forsyth): Το VFR 1200F είναι κλασσικό «Honda» σε κάθε τετραγωνικό εκατοστό της επιφάνειας του και σε κάθε γραμμάριο του βάρους του. Τίποτε δεν σε ξενίζει, τίποτε δεν χρειάζεται περίοδο προσαρμογής, τίποτα δεν πρόκειται να σε ξαφνιάσει δυσάρεστα. Ευχάριστα είναι τα νέα για τους «οπαδούς» του V4 κινητήρα. Παρά την ασυνήθιστη σειρά ανάφλεξης των κυλίνδρων, το μοτέρ παραμένει ένα κλασσικό V4 σε αίσθηση, τουλάχιστον σε ότι αφορά στη ισχύ που είναι διαθέσιμη στην χαμηλομεσαία περιοχή λειτουργίας. Αυτό που διαφέρει είναι ο ήχος που δεν μοιάζει με οτιδήποτε άλλο, ακούγεται περίπου σαν ένα μεγάλο δικύλινδρο σε σειρά μοτέρ. Αποδίδει την δύναμη του με ένα smooth τρόπο, χωρίς ίχνος από «τρύπες» αλλά και κορυφώσεις και το ride-by-wire γκάζι προσφέρει ακρίβεια στην απόκριση. Κατά την παρουσίαση πριν την δοκιμή, οι άνθρωπο της Honda τόνιζαν συνεχώς πως ο άξονας στη τελική μετάδοση προσδίδει αίσθηση αντίστοιχη μιας αλυσίδας. Οφείλω να ομολογήσω ότι ήμουν λίγο επιφυλακτικός, αλλά τελικά αποδείχτηκε πως είχαν απόλυτο δίκιο! Καμία από τις συνηθισμένες αντιδράσεις των αξόνων δεν πρόκειται να κάνει την εμφάνιση της στο VFR 1200F, οπότε έχουμε ξεκάθαρα μια περίπτωση οπού το πλεονέκτημα της μηδενικής συντήρησης δεν συνεπάγεται άλλου είδους παραχωρήσεις. Σε ότι αφορά στο φινίρισμα και στη ποιότητα κατασκευής είναι στη κορυφή, με το Candy Red χρώμα να έχει απίστευτο «βάθος» και στιλπνή αίσθηση.
Τα γρηγορότερα μεσαία Adventure στο 0-100km/h με 21 τροχό
Ducati Hypermotard 698 Mono RVE - Test
Suzuki Hayabusa: Τρία νέα χρώματα και τελική 290 χλμ/ώρα
Παρουσίαση: Σταντ πίσω τροχού LV8 E620D DIAVOL
Honda CBR400R Four: Το τελευταίο επεισόδιο στο 4κύλινδρο σήριαλ
Suzuki GSX-S 1000GX: Ταξιδιάρα superbike 150 ίππων
Όλα τα καινούρια μοντέλα της Honda και πλήρεις υπηρεσίες θα βρεις στην H-K Α.Ε.Β.Ε.
Crossoverparts.gr: Η αξιόπιστη πηγή ανταλλακτικών
Honda GoldWing: Μουσείο για τα 50 χρόνια ιστορίας
Yamaha R3 by TTS Performance: 229 χλμ/ώρα τελική από 321 κ.εκ.
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία |
Copyright © 2024 - mototriti.gr