Το F 800 GS xωρίς να είναι απόλυτο σε κανέναν τομέα, καταφέρνει να είναι μια πραγματικά πολυδιάστατη πρόταση, επιτυγχάνοντας υψηλά ποσοστά απόδοσης σε οποιοδήποτε πεδίο και αν το οδηγήσει ο αναβάτης του. Ο κινητήρας των 798 κ.εκ. είναι η «ανοικτή» έκδοση των παράλληλων δικύλινδρων μοτέρ που τοποθετούνται στα GS, αποδίδοντας 85 ίππους στις 7.500σαλ και 8,5 kgm ροπής στις 5.750σαλ. Οι αναρτήσεις είναι προσανατολισμένες και για off-road χρήση, Πρόκειται για ένα ανεστραμμένο πιρούνι διαμέτρου 45 χλστ. και για ένα μονό αμορτισέρ που εδράζεται χωρίς μοχλικό σε ψαλίδι αλουμινίου, με δυνατότητα υδραυλικής τηλε-ρύθμισης της προφόρτισης του ελατηρίου του.
Μέσω του συστήματος ESA, ο οδηγός μπορεί να επιλέξει τρία set-up ρυθμίσεων για τις αναρτήσεις, αλλάζοντας έτσι αυτόματα τις αποσβέσεις επαναφοράς σε πιρούνι και αμορτισέρ (και την προφόρτιση του ελατηρίου μόνο στο αμορτισέρ). Στα φρένα του F 800 GS, συναντάμε δύο πλευστούς δίσκους διαμέτρου 300 χλστ. μπροστά, με διπίστονες δαγκάνες και έναν δίσκο διαμέτρου 265 χλστ. πίσω, με δαγκάνα ενός εμβόλου. Το σύστημα πέδησης, ελέγχεται φυσικά από ABS.