Η Honda NC 750 X

    Honda NC 750 X

    Το NC 750 X κερδίζει αρκετούς πόντους στον τομέα της πρακτικότητας -με τον αποθηκευτικό χώρο στο «ρεζερβουάρ» του- και έχοντας πλέον ένα DCT που μπορεί να έρθει ακριβώς στα μέτρα της εκάστοτε διαδρομής και του εκάστοτε mood οδήγησης, προσαρμόζεται άμεσα στα θέλω του ιδιοκτήτη του, «απειλώντας» ουσιαστικά μοντέλα των κατηγοριών commuter, on-off και mega –scooter μεσαίου κυβισμού. Ο κινητήρας εναρμονίστηκε με τις προδιαγραφές Euro4, χωρίς να μεταβληθεί η απόδοση του, ως εκ τούτου δηλαδή, η ισχύς του παραμένει στους 55 ίππους στις 6.250 σ.α.λ. και η ροπή του στα 6,9 kg-m, στις 4.750 σ.α.λ. 

    Το αυτόματο κιβώτιο DCT αυξάνει κατακόρυφα την πρακτικότητα και την ευκολία χρήσης και συμβάλει στην χαμηλή κατανάλωση καυσίμου. Στις αναρτήσεις, τα μεγάλα νέα αφορούν στο πιρούνι SDBV, δηλαδή “Showa Double Bending Valves”, μια απλή τεχνολογία της Showa που επιτυγχάνει τα χαρακτηριστικά της λειτουργίας των cartridge πιρουνιών. Στη πίσω ανάρτηση συναντάμε μονό αμορτισέρ με έδραση σε μοχλικό. Στον τομέα των φρένων, ο μονός δίσκος διαμέτρου 320 χλστ συνεργάζεται με διπίστονη δαγκάνα μπροστά, ενώ πίσω συναντάμε ένα μόνο δίσκο 240 χλστ. και μονοπίστονη δαγκάνα. 


    Τιμή: 9.290 ευρώ
    Κινητήρας: 4Τ, 2Κ, Υ/Ψ, 8β 
    Κυβισμός: 745 κ.εκ.
    Ισχύς: 55 ίπποι/6.250 σαλ
    Ροπή: 6.9 κιλά/4.750 σαλ
    Βάρος: 230 κιλά