Ο Claudio Cαstiglioni έπασχε από ανίατη ασθένεια και αυτός ήταν και ο λόγος που πέρυσι παρέδωσε τη διεύθυνση της εταιρείας του, στον γιο του Giovanni. Ο Claudio είχε πάθος με τις μοτοσικλέτες και εμφανίστηκε για πρώτη φορά το 1977 με τη συμμετοχή της Cagiva στο ιταλικό πρωτάθλημα ταχύτητας με την ομάδα να ολοκληρώνουν οι αναβάτες Bonera και Marco Lucchinelli. Μετά από ένα χρόνο αυτός και ο αδερφός του Gianfranco εξαγόρασαν το εργοστάσιο της AMF Harley Davinson στη Schiranna του Varese και παρήγαγε μοτοσικλέτες με το λογότυπου της Cagiva και δίχρονους κινητήρες. Από το 1983 άρχισε να χρησιμοποιεί κινητήρες της Ducati, οδηγώντας τις Elefant σε νίκες στο Paris Dakar. Το 1985 εξαγόρασε από το ιταλικό δημόσιο την Ducati, την ίδια χρονιά εξαγόρασε την Moto Morini, ενώ το 1987 ήρθε η σειρά της Husqvarna. Εκείνη την εποχή είχε αναδείξει την Cagiva ως τον πέμπτο σε μέγεθος κατασκευαστή μοτοσικλετών. Θέλοντας να κατασκευάζει συναρπαστικές μοτοσικλέτες, τόσο αισθητικά όσο και οδηγικά, συμμετείχε ενεργά στην δημιουργία του υγρόψυκτου κινητήρα της Ducati που σηματοδότησε από το 1988 με τις 851/888 την κυριαρχία της εταιρείας στο παγκόσμιο πρωτάθλημα superbikes. Το 1991 ήρθε η σειρά για την απόκτηση της MV Agusta, η οποία είχε πάψει να παράγει μοτοσικλέτες. Το 1993 ήταν η χρονιά που η Ducati παρουσίασε το Monster, την εμπνευσμένη σχεδίαση του Miguel Angel Galluzzi που καθορίζει ακόμη τις naked μοτοσικλέτες σχεδιαστικά. Το 1994 ήρθε και συντάραξε τα νερά η συναρπαστική Ducati 916 που σχεδίασε ο φίλος του Claudio, Massimo Tamburini μαζί με τον Sergio Robbiano. Το 1996 αναγκάστηκε να πουλήσει την Ducati και την Moto Morini στο επενδυτικό fund Texas Pacific Group, λόγω προβλημάτων που είχε η Cagiva στο τμήμα με τις δραστηριότητές της εκτός μοτοσικλετών. O ικανός Claudio έριξε το βάρος του στην MV Agusta και κατάφερε το 1997 να παρουσιάσει την F4, άλλη μια συναρπαστική μοτοσικλέτα σχεδιασμένη επίσης από τον Massimo Tamburini.
EICMA 2024: KTM 1390 Super Duke GT
Royal Enfield Flying Flea: Όχι ένα μοντέλο, αλλά μια ολόκληρη μάρκα ηλεκτρικών!
ZOVII Locks κλειδαριές για μοτοσυκλέτες και ποδήλατα
YAMAHA Tenere 700: Με νέα, ρυθμιζόμενη ανάρτηση και κινητήρα Euro5+
Honda CRF1100 Africa Twin Adventure ES DCT - Test
Δικύλινδρα Α2 Adventure με την χαμηλότερη κατανάλωση
Παρουσίαση: Γιλέκο με αερόσακο Furygan Fury Airbag
Όποιο ανταλλακτικό κι αν ψάχνεις, θα το βρεις στην Moto Togelos
Νέος V2 κινητήρας: Ο ελαφρύτερος δικύλινδρος κινητήρας Ducati
Αποκάλυψη της Νέας BMW R 1300 GS Adventure από τη Σπανός ΑΕ
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία |
Copyright © 2024 - mototriti.gr