ComBiz 125
Το νέο ComBiz 125 έρχεται στη χώρα μας βάζοντας…επαγγελματικό γκολ από
τα αποδυτήρια. Με χώρους ειδικά μελετημένους για τη μεταφορά αντικειμένων αναμένεται να αποτελέσει το αστέρι που κάθε επαγγελματίας θα ήθελε
να έχει στο ρόστερ του προτάσσοντας την ευελιξία και την ταχύτητα των
scooters μέσα στην πόλη τους.
Τα δίκυκλα με καθαρά επαγγελματικό προσανατολισμό είναι πραγματικά λίγα και κάθε φορά που παρουσιάζεται ένα μοντέλο κάνει ιδιαίτερα αισθητή την παρουσία του. Σε αυτή ακριβώς την κατηγορία εντάσσεται και το νέο μοντέλο της SYM που θέλει να αποτελέσει μία χαμηλού κόστους και ταυτόχρονα αξιόπιστη λύση για τον επαγγελματία που κινείται
καθημερινά στο αστικό τοπίο και το αυτοκίνητο είναι απλά πολύ μεγάλο
και δυσκίνητο για να τον εξυπηρετήσει.
Σχεδίαση/Εργονομία: Με φόρμα εργασίας
Το ComBiz σίγουρα δε δημιουργήθηκε για να κάνει τα κεφάλια να γυρίζουν στο πέρασμα του και αυτός άλλωστε δεν ήταν και ο σκοπός των
σχεδιαστών της εταιρίας. Η αισθητική του μπροστινού μέρους κινείται
στα πλαίσια της εποχής όντας σύγχρονη. Ωστόσο, αυτό που
τραβάει τα βλέμματα και ένας από τους δύο λόγους ύπαρξης αυτού του μοντέλου, είναι η ιδιαίτερα μεγάλων διαστάσεων επίπεδη ποδιά με το σεβαστό πλάτος και μήκος που φτάνει τα 410 χλστ. Αυτή ακριβώς η σχεδίαση
της ποδιάς επιτρέπει τη φόρτωση σχετικά μεγάλων σε όγκο αλλά και βάρος αντικειμένων χωρίς να μεταβάλλεται
αρνητικά η οδηγική συμπεριφορά του δικύκλου, αφού τα
πάντα βρίσκονται χαμηλά και κάτω από το ύψος του τιμονιού
και της σέλας.
Η προσοχή στην εργονομία του ComBiz επεκτείνεται
και στην τάπα του δοχείου καυσίμου η οποία είναι τοποθετημένη δίπλα από το κεντρικό διακόπτη, σε θέση που
δεν απαιτεί τη μετακίνηση του φορτίου για ανεφοδιασμό του οχήματος. Το άνοιγμά της ελέγχεται από τον
διακόπτη, χωρίς να χρειάζεται να βγει το κλειδί, ενώ
στην περιοχή της ποδιάς, κάτω από το τιμόνι, υπάρχει
ανοιχτός αποθηκευτικός χώρος για μικροαντικείμενα.
Σύμφωνα με την εταιρία ιδιαίτερη σημασία έχει δοθεί
και στη σχεδίαση του κεντρικού σταντ, ώστε να απαιτεί την
ελάχιστη δυνατή προσπάθεια από τον αναβάτη για το στήσιμό
του, ειδικά όταν το ComBiz είναι φορτωμένο με μεγάλο βάρος.
Στο βασικό εξοπλισμό του μοντέλου περιλαμβάνεται επίσης και πλαϊνό σταντ.
Χώροι και στο πίσω μέρος
Οι μεταφορικές δυνατότητες του ComBiz δεν σταματούν στο χώρο της
ποδιάς, αφού και το πίσω μέρος του scooter έχει σχεδιαστεί για αυτό το
σκοπό. Η ανεξάρτητη σέλα του συνεπιβάτη μπορεί να ανασηκωθεί αποκαλύπτοντας μία ακόμη μεγάλη και επίπεδη επιφάνεια, κάτι που κάνει την
τοποθέτηση της γνωστής κούτας των μεταφορέων ιδιαίτερα εύκολη. Σε
αυτό συνεισφέρουν και οι τρεις μεγάλες μεταλλικές χειρολαβές που
έχουν τοποθετηθεί στα πλαϊνά, αλλά και στην ουρά του scooter της SYM,
οι οποίες φέρουν και «καρφάκια» για την ασφαλή στήριξη του αντικειμένου με χταπόδια ή ιμάντες. Χρήσιμος για τη μεταφορά μικρότερων αντικειμένων θα φανεί και ο αποθηκευτικός χώρος που βρίσκεται κάτω από
τη σέλα του οδηγού με την τελευταία να αποδεικνύεται ιδιαίτερα χαμηλή
με το ύψος της να μην ξεπερνά τα 750 χλστ.
Κινητήρας: Αξιοπιστία
και οικονομία
Στα πλαίσια της οικονομικής
και αξιόπιστης μετακίνησης,
το ComBiz χρησιμοποιεί ένα
αερόψυκτο τετράχρονο μοτέρ 125 κ.εκ. Ο εν λόγω
κινητήρας, που υπερκαλύπτει τις
προδιαγραφές
Euro 3, αποδίδει 10,5 ίππους και 1 kgm ροπής στις 8.000
και 6.500 σ.α.λ. αντίστοιχα. Σύμφωνα
με τη SYM, είναι ιδιαίτερα φειδωλός στην κατανάλωση καυσίμου, αφού
δεν απαιτεί περισσότερα από 2,15 λίτρα για κάθε 100 χλμ. με σταθερή ταχύτητα 50 χλμ./ώρα. Και σε συνδυασμό με το ρεζερβουάρ των 5,5 λίτρων, μπορεί να προσδώσει αυτονομία που ξεπερνά τα 200 χλμ. με ένα
μόνο γέμισμα.
Πλαίσιο/Τροχοί/Φρένα: Στόχος η ευελιξία
Κλασικές είναι οι λύσεις που έχουν χρησιμοποιηθεί στους τομείς του
πλαισίου των φρένων αλλά και των τροχών. Οι τελευταίοι είναι 10 ιντσών
με στόχο την αυξημένη ευελιξία του ComBiz ακόμη και με φορτίο και την όσο το δυνατόν καλύτερη εκμετάλλευση των μαζεμένων του διαστάσεων. Η σχεδίαση του ατσάλινου σωληνωτού πλαισίου κινείται σε παραδοσιακά μονοπάτια για την κατηγορία των scooter, ενώ για την πίσω ανάρτηση έχουν χρησιμοποιηθεί διπλά αμορτισέρ παρά το
χαμηλό βάρος των 114 κιλών. Τέλος, για την ακινητοποίησή του το ComBiz φροντίζουν ένα δισκόφρενο διαμέτρου 180 χλστ. και ένα ταμπούρο 130 χλστ.
για το μπροστινό και τον πίσω τροχό αντίστοιχα.
Το SYM ComBiz θα είναι
διαθέσιμο στην ελληνική
αγορά από την Γκοργκόλης
Α.Ε., από τις 27 Σεπτεμβρίου. Η τιμή του μοντέλου θα
ξεκινά από τα 1.895 ευρώ
και θα είναι διαθέσιμο είτε
σε κόκκινο είτε σε λευκό.
Τεχνικά χαρακτηριστικά | |
Κινητήρας | 4T, 1Κ, A/Ψ, 2Β |
Κυβισμός (κ.εκ.) | 124,6 |
Διάμ. x Διαδρομή (χλστ). | 52,4x57,8 |
Συμπίεση (:1) | 11,2 |
Ισχύς (ίπποι/σ.αλ.) | 10,5/8.000 |
Ροπή (kgm/σ.α.λ.) | 1/6.500 |
Τροφοδοσία | Καρμπυρατέρ KEIHIN |
Χωρητ. Ρεζερβουάρ (λτ) | 5,5 |
Κατανάλωση (λτ/100χλμ.) | |
Βάρος (kg, κενό) | 114 |
Τελική Ταχύτητα (χλμ./ώρα) | |
Πλαίσιο-Αναρτήσεις-Φρένα | |
Τύπος | Ατσάλινο σωληνωτό |
Αναρτήσεις (Μπ.) | Συμβατικό πιρούνι |
Διαδρομή (χιλ.) | Δ.Α. |
Αναρτήσεις (Πί.) | Δύο αμορτισέρ |
Διαδρομή | Δ.Α. |
Φρένα (Μπ.) (χιλ.) | Δ/180 |
Φρένα | Τ/130 |
Τροχοί-Ελαστικά | |
Ελαστικό Ε | 100/90-10" |
Ελαστικό Π | 100/90-10" |
Διαστάσεις | |
Μήκος | 1.920 |
Πλάτος | 680 |
Μεταξόνιο | 1.380 |
Ύψος σέλας | 750 |
Κινητήρας: |
4Τ, 1Κ, Υ/Ψ, 4Β |
Κυβισμός |
25 |
Ισχύς |
Δ.Α. |
Ροπή |
Δ.Α. |
Βάρος |
Δ.Α. |
Τροχοί (Ε/Π): |
110/90-13” / 130/70-12” |
Yamaha Y/AI: Από το Netflix στις εκθέσεις
MV Αgusta Dragster 800 RR LH44: Ελαφρύτερη συλλεκτική έκδοση με κλιπόν
Honda και Hello Kitty: Συνεργασία που ...γουργουρίζει με μόλις 0,9 λίτρα/100χλμ
«Ο π@π%ρας μου την έριξε κάτω και εξαφανίστηκε!»
Ducati Scrambler Full Throttle - Test
SYM JET 14 EVO: Με σύστημα A.L.E.H. και Euro 5+ προδιαγραφών
Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Trial 2024 ― 7ος & 8ος Αγώνας ― Νέα Ιωνία Αττικής
Tucano Urbano θερμικό κάλυμμα ποδιών universal R194X Linuscud
Eλαστικά Bridgestone Battlax S23 120/70-17 & 180/55-17
Τα πιο ισχυρά Adventure της αγοράς
Royal Enfield Scram 440: Περισσότερα κυβικά, 6ατάχυτο κιβώτιο και απενεργοποιούμενο ABS
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία |
Copyright © 2024 - mototriti.gr