Αυτά είναι τα συστατικά που επηρεάζουν τη συμπεριφορά του Versys στο δρόμο. Παρά τα 239 κιλά του (τα οποία είναι λίγα για την κατηγορία), με το πρώτο τράβηγμα του γκαζιού, το Versys γίνεται ελαφρύτερο στην αίσθηση και, παρά το ύψος του, είναι ευκολοδήγητο για κάθε ανάστημα. Ο κινητήρας ανεβάζει γλυκά και άμεσα στροφές και δεν παρουσιάζει τις αδυναμίες του Ζ χαμηλά. Φυσικά, οι sport δυνατότητες είναι εκεί, αν και σε μικρότερο βαθμό από το Ζ. Το Versys θα κινηθεί γρήγορα σε φιδίσιες διαδρομές και θα πιεστεί χωρίς πρόβλημα, το πιρούνι, όμως, θα θέσει το όριο, εξαιτίας της μειωμένης αίσθησης που προσφέρει. Συνολικά, πάντως, το πακέτο των αναρτήσεων θα ικανοποιήσει. Είναι σφιχτό, αλλά όχι σε σημείο που να επηρεάσει τα υψηλά επίπεδα άνεσης και οι γρήγορες επαναφορές των αναρτήσεων χρησίμευσαν πολύ στους καλής ποιότητας, αλλά σε κάποια κομμάτια «ανώμαλους» δρόμους της Τενερίφης. Τα φρένα, τέλος, είναι δυνατά και προσφέρουν καλή αίσθηση, ενώ το νέο και πανάλαφρο ΑΒS της Bosch παρεμβαίνει διακριτικά, αλλά καθοριστικά, εκεί που χρειάζεται.