Όπως προανέφερα, το Versys χρησιμοποιεί το σύστημα traction control της Kawasaki (KTRC) και προσφέρει και τη δυνατότητα επιλογής χαρτογράφησης του κινητήρα. Το πρώτο προέρχεται από το ZX-14R του 2012 και μπορεί να χαρακτηριστεί ως συνδυασμός των συστημάτων που συναντάμε στα ZX-10R και GTR 1400. Διαθέτει τρία προγράμματα, εκ των οποίων τα δύο πρώτα βάζουν σε προτεραιότητα τη μέγιστη απόδοση, επιτρέποντας, μάλιστα, κι ένα μικρό ποσοστό ολίσθησης στον πίσω τροχό, ανάλογα με τις συνθήκες. Οι τελευταίες υπολογίζονται αυτόματα από το σύστημα, κάθε 5 miliseconds! Το τρίτο πρόγραμμα προορίζεται για πιο δύσκολες συνθήκες, όπως το γλιστερό οδόστρωμα, και το σύστημα αναλαμβάνει να λάβει τα απαραίτητα μέτρα (ακόμη και στιγμιαία μείωση της απόδοσης του κινητήρα), ώστε να μη χαθεί η πρόσφυση. Τέλος, το σύστημα KTRC μπορεί απλά να απενεργοποιηθεί. Όσον αφορά στην επιλογή της δεύτερης χαρτογράφησης, τέλος, αυτή προσφέρει μόνο το 75% των επιδόσεων του Versys 1000 και χαρακτηρίζεται από πιο ομαλές επιταχύνσεις και αντιδράσεις του γκαζιού. Χάρη στα δυο αυτά στοιχεία του ηλεκτρονικού εξοπλισμού της μοτοσικλέτας, ο αναβάτης μπορεί να επιλέξει, ανάλογα με την εμπειρία του, τις συνθήκες και την οδήγησή του, ανάμεσα σε οχτώ συνδυασμούς.
Adventure 125άρια scooter για τους κακοτράχαλους δρόμους της πόλης
ZT 703 F: Τα χαρακτηριστικά του τρικύλινδρου Adventure της Zontes
ATR 125: Το νέο A1, adventure scooter της QJMOTOR
H μοτοσυκλέτα γίνεται mainstream. Μας αρέσει αυτό;
Seventy Degrees SD-JT81 - Test
Ηλεκτρικές μοτοσυκλέτες: Είναι αναγκαίες για το μέλλον της συγκοινωνίας της Ευρώπης;
ESF E-Ride ΖΧ45: Με δίπλωμα ΑΜ και βάρος 55 κιλών
Vespa Primavera και Sprint με όφελος 500 ευρώ από την Piaggio Λυμπερόπουλος
Royal Enfield Bullet – Η μακροβιότερη μοτοσυκλέτα της ιστορίας
Sym Symphony ST: Πουλάει σαν ζεστό ψωμί, αλλά γιατί;
5 πράγματα για να μην καταστρέψεις τα ελαστικά σου
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία | Προβολή/Συνεργασία
Copyright © 2024 - mototriti.gr