LIVE: κίνηση στους δρόμους

Το Kawasaki Traction Control (KTRC) διαθέτει δύο sport επιλογές και μια βρόχινη. Η επιλογή χαρτογράφησης και προγράμματος traction control γίνεται εύκολα.

KTRC και επιλογή χαρτογράφησης: Προσαρμόζεται εύκολα

Όπως προανέφερα, το Versys χρησιμοποιεί το σύστημα traction control της Kawasaki (KTRC) και προσφέρει και τη δυνατότητα επιλογής χαρτογράφησης του κινητήρα. Το πρώτο προέρχεται από το ZX-14R του 2012 και μπορεί να χαρακτηριστεί ως συνδυασμός των συστημάτων που συναντάμε στα ZX-10R και GTR 1400. Διαθέτει τρία προγράμματα, εκ των οποίων τα δύο πρώτα βάζουν σε προτεραιότητα τη μέγιστη απόδοση, επιτρέποντας, μάλιστα, κι ένα μικρό ποσοστό ολίσθησης στον πίσω τροχό, ανάλογα με τις συνθήκες. Οι τελευταίες υπολογίζονται αυτόματα από το σύστημα, κάθε 5 miliseconds! Το τρίτο πρόγραμμα προορίζεται για πιο δύσκολες συνθήκες, όπως το γλιστερό οδόστρωμα, και το σύστημα αναλαμβάνει να λάβει τα απαραίτητα μέτρα (ακόμη και στιγμιαία μείωση της απόδοσης του κινητήρα), ώστε να μη χαθεί η πρόσφυση. Τέλος, το σύστημα KTRC μπορεί απλά να απενεργοποιηθεί. Όσον αφορά στην επιλογή της δεύτερης χαρτογράφησης, τέλος, αυτή προσφέρει μόνο το 75% των επιδόσεων του Versys 1000 και χαρακτηρίζεται από πιο ομαλές επιταχύνσεις και αντιδράσεις του γκαζιού. Χάρη στα δυο αυτά στοιχεία του ηλεκτρονικού εξοπλισμού της μοτοσικλέτας, ο αναβάτης μπορεί να επιλέξει, ανάλογα με την εμπειρία του, τις συνθήκες και την οδήγησή του, ανάμεσα σε οχτώ συνδυασμούς.

 

KAWASAKI - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ