Η εξέλιξη του SH θυμίζει λίγο-πολύ τη δημιουργία ενός έργου τέχνης από έναν καλλιτέχνη. Ο τελευταίος, ξέροντας ακριβώς την πηγή της έμπνευσής του, ξεκινά να δημιουργεί και αφού τελειώσει το έργο του, το βάζει στην άκρη. Στην περίπτωση του SH δεν έχουμε να κάνουμε με έργο τέχνης, αλλά με ένα βιομηχανικό προϊόν. Η λέξη τέλειο που χρησιμοποιείται κατά κόρον για έργα τέχνης είναι μάλλον βαριά και την ίδια στιγμή πολύ υποκειμενική για τη δική μας περίπτωση. Ωστόσο, στη θέση της μπορεί κάλλιστα να χρησιμοποιηθεί η λέξη ολοκληρωμένο. Και το ανανεωμένο ιαπωνικό μοντέλο μπορεί σίγουρα να χαρακτηριστεί ακριβώς έτσι. Το πιο ολοκληρωμένο SH που έχει βγει στην παραγωγή, έτοιμο να συνεχίσει την επιτυχημένη πορεία του προκατόχου του.
Ο κινητήρας στην πράξη, ακούγεται ελάχιστα και παρουσιάζεται εξαιρετικά πολιτισμένος και αθόρυβος. Το αυτόματο κιβώτιο εμπλέκει άμεσα στο άνοιγμα του γκαζιού, η απόκριση του οποίου είναι γλυκιά και χωρίς καθυστέρηση. Ο τρόπος που αποδίδει το όλο σύστημα είναι απολαυστικός μέχρι και τα 120 χλμ. Τα 140 στο κοντέρ έρχονται για πλάκα, ανεξαρτήτως συνθηκών. Από εκεί και πάνω αρκεί ο δρόμος να είναι επίπεδος και σύντομα θα φτάσεις στον κόφτη, που επεμβαίνει λίγο πριν την ένδειξη των 160 χλμ./ώρα.
Η αίσθηση της ασφάλειας είναι το πρώτο πράγμα που νιώθει ο αναβάτης στη σέλα του ανανεωμένου SH. Αυτός δεν κινδυνεύει ποτέ όσο γρήγορα και να πηγαίνει στην πόλη, ενώ τα πάντα γίνονται με έναν απόλυτα καθησυχαστικό τρόπο. Το SH δινει την ευχέρεια στον αναβάτη του να συγκεντρωθεί στην να οδήγηση και να παρατηρήσει κάθε κατάσταση που θα μπορούσε να εξελιχθεί σε κάτι επικίνδυνο. Παράλληλα, το μικρό πλάτος και το μεγάλο κόψιμο του τιμονιού, επιτρέπουν να τρυπώσει και στο πιο μικρό πέρασμα, καταβάλλοντας ελάχιστη προσπάθεια στους συνεχείς ελιγμούς, χάρη στο εξαιρετικό ζύγισμα του πλαισίου.
Σε δρόμο με στροφές, το SH είναι μία αποκάλυψη. To νέο πλαίσιο σε αφήνει να πάρεις μεγάλες κλίσεις και όσο καλύτερη είναι η ποιότητα της ασφάλτου τόσο πιο γρήγορα θα στρίψεις, βοηθούμενος και από τα πολύ καλά πρώτης τοποθέτησης ελαστικά της Bridgestone, που δείχνουν να έχουν πολύ καλή σχέση με τους γυαλισμένους δρόμους της πόλης.
Τιμή: 4.680 ευρώ
Κινητήρας 4T, 1Κ, Y/Ψ, 4Β
Χωρητικότητα (κ.εκ.) 279,1
Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.) 27/8.500
Ροπή (kgm/σ.α.λ.) 2,7/6.000
Βάρος (κιλά) 170
MV Αgusta Dragster 800 RR LH44: Ελαφρύτερη συλλεκτική έκδοση με κλιπόν
Honda και Hello Kitty: Συνεργασία που ...γουργουρίζει με μόλις 0,9 λίτρα/100χλμ
«Ο π@π%ρας μου την έριξε κάτω και εξαφανίστηκε!»
Ducati Scrambler Full Throttle - Test
SYM JET 14 EVO: Με σύστημα A.L.E.H. και Euro 5+ προδιαγραφών
Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Trial 2024 ― 7ος & 8ος Αγώνας ― Νέα Ιωνία Αττικής
Tucano Urbano θερμικό κάλυμμα ποδιών universal R194X Linuscud
Eλαστικά Bridgestone Battlax S23 120/70-17 & 180/55-17
Τα πιο ισχυρά Adventure της αγοράς
Royal Enfield Scram 440: Περισσότερα κυβικά, 6ατάχυτο κιβώτιο και απενεργοποιούμενο ABS
Husqvarna Svartpilen 801 – Test
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία |
Copyright © 2024 - mototriti.gr