LIVE: κίνηση στους δρόμους

Η σέλα είναι άνετη, αν και σχετικά κοντή για δύο μεγαλόσωμα άτομα. Πάντως, ο αναβάτης κάθεται ιδιαίτερα άνετα.

Οι επιταχύνσεις είναι γραμμικές και τα 20 αλογάκια του κινητήρα κινούν αξιοπρεπώς τα περίπου 210 κιλά του γεμάτου Thunder.

Με μεγάλη πίεση, ενδέχεται να σηκωθεί στις δύο πλαϊνές ρόδες. Αν φυσικά αυτό σας διασκεδάζει το ίδιο με εμάς, τότε… κανένα πρόβλημα.

Dinli Thunder 300 Special

Η πρώτη επαφή με το Thunder είναι ιδιαίτερα θετική. Πολύ καλή ποιότητα πλαστικών, άριστη ποιότητα βαφής, ποιοτικά περιφερειακά, ενώ όπως στα ακριβότερα Centhor, έτσι και εδώ, συναντάμε την πρωτοποριακή τεχνολογία βαφής σκελετού P.C Frame Technology, που σύμφωνα με την Dinli προσφέρει ψηλότερη ανοχή σε γδαρσίματα, χτυπήματα και οξειδώσεις. Ταυτόχρονα, το χρώμα του Thunder είναι μεταλλικό. Η σέλα είναι άνετη, αν και σχετικά κοντή για δύο μεγαλόσωμα άτομα. Πάντως, ο αναβάτης κάθεται ιδιαίτερα άνετα. Το ψηφιακό κοντέρ είναι όμορφο, ευανάγνωστο, ενώ διαθέτει τις βασικές ενδείξεις -αλλά έχει και μερικό χιλιομετρητή.

Η μίζα το βάζει πάντα μπροστά χωρίς πρόβλημα, ενώ απουσιάζει χαρακτηριστικά η μανιβέλα. Η σχάρα αποδεικνύεται ανθεκτική και θα δέσετε πάνω της μια μεγάλη και βαριά τσάντα. Η τελική ταχύτητα που αναπτύσσει το Thunder είναι 90 χλμ./ώρα. Οι επιταχύνσεις είναι γραμμικές και τα 20 αλογάκια του κινητήρα κινούν αξιοπρεπώς τα περίπου 210 κιλά του γεμάτου Thunder σε κάθε περίσταση.

Στην άσφαλτο, το κοντό μετατρόχιο σημαίνει ότι απαιτείται μια κάποια προσοχή στις στροφές, γιατί αν τις πάρετε απότομα, το Thunder ενδέχεται να σηκωθεί στις δύο πλαϊνές ρόδες. Αν φυσικά αυτό σας διασκεδάζει το ίδιο με εμάς, τότε… κανένα πρόβλημα. Στο χώμα, το Thunder κρατάει άριστα τη γραμμή του, ενώ αλλάζει κατεύθυνση αστραπιαία, ανάλογα με τις εντολές του αναβάτη. Είτε είστε καθιστός είτε όρθιος, πόδια και χέρια βρίσκονται σε ιδανικές θέσεις, σχηματίζοντας σωστούς μοχλούς. Το Thunder θα σκαρφαλώσει σε αρκετά κάθετες ανηφόρες, θα διασχίσει λάσπες, ενώ θα σηκωθεί και σούζα, αν χτυπήσετε τους μπροστινούς τροχούς σε κάποιο εμπόδιο και τραβήξετε το τιμόνι.

Τιμή: 4.899 ευρώ

Κινητήρας 4T, 1Κ, Υ/Ψ,4Β, 1ΕΕΚ
Χωρητικότητα (κ.εκ.) 291
Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.) 20,1/6.500
Ροπή (kgm/σ.α.λ.) 2,3/2.500
Βάρος (κιλά) 190

 

YAMAHA - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ