Στην περίπτωση του Grizzly 350, έχουμε να κάνουμε με ένα «κλασσικό» τετράροδο που πρεσβεύει τις βασικές αξίες των ATV, ήτοι, απλότητα στη σχεδίαση, «heavy duty» κατασκευή και πολυμορφικός –τα κάνω όλα- χαρακτήρας. Ξεχάστε τα διαστημικά και αιχμηρά design, τις υπερβολές στον εξοπλισμό και τα «φτιασίδια» που δημιουργούν στο σύνολο τους ανεκπλήρωτες υποσχέσεις. Το Grizzly προτιμά να αποδεικνύει τις αρετές του εκεί που πραγματικά έχει σημασία, δηλαδή εν κινήσει, και όχι στις βιτρίνες και στα πινακάκια των τεχνικών χαρακτηριστικών. Όντως τα πλαστικά δείχνουν «φθηνά», αλλά θα αντέξουν το ανελέητο «ρασπάρισμα» από τις πέτρες και τα κλαδιά και δεν θα σπάσουν με το παραμικρό. Ναι, το κοντέρ προέρχεται από XT δεκαπενταετίας και ο εξοπλισμός είναι λιτός, αλλά αναρωτηθείτε τι χρειάζεστε πραγματικά όταν βρίσκεστε στη μέση του πουθενά…ευπαθή ψηφιακά ταχύμετρα και περιττά λαμπιόνια ή ένα όχημα που θα σας βγάλει ασπροπρόσωπο;
Ο αναβάτης του Grizzly δεν θα στριμωχτεί σε καμία περίπτωση, αφού η σέλα είναι αρχοντική σε διαστάσεις και επιτρέπει τις μετακινήσεις του σώματος και επιπρόσθετα ο χώρος για τα πόδια έχει πολύ «αέρα» ακόμα και για center μπασκετμπολίστα. Οι σχάρες μπροστά και πίσω εγγυώνται την φόρτωση και μεταφορά μεγάλου φορτίου, ενώ το bull bar, τα προστατευτικά στα ψαλίδια και η ποδιά που διατρέχει την «κοιλιά» του Grizzly, θωρακίζουν τα ευαίσθητα σημεία.
Το σφικτό σετάρισμα των αναρτήσεων βοηθά αρκετά ώστε η κατευθυντικότητα να παραμένει σε άνω του μέσου όρου επίπεδα, περιορίζοντας παράλληλα και τις υπερβολικές κλίσεις στις στροφές, ενώ τα φρένα έχουν την δύναμη για να ακινητοποιήσουν το Grizzly πειστικά από λογικές ταχύτητες. Σε γενικές γραμμές, με 65-75 χλμ. / ώρα στο κοντέρ μπορεί κανείς να διανύσει μεγάλες αποστάσεις με απόλυτη ασφάλεια και άνεση, αρκεί να έχει κατά νου πως οδηγά ATV και όχι Kart ή πολυτελές sedan. Το Grizzly θα σταματήσει μόνο εκεί που τα μεγαλύτερου κυβισμού και πιο εξοπλισμένα ATV θα συνέχιζαν για λίγα ακόμη μέτρα και δεδομένου του ότι από το «οπλοστάσιο» του απουσιάζουν η κοντή κλιμάκωση και το μπλοκέ διαφορικό, αυτό σίγουρα θεωρείτε μεγάλη επιτυχία.
Τιμή: 8.060 ευρώ
Κινητήρας 4T, 1Κ, Α/Ψ, 2Β
Χωρητικότητα (κ.εκ.) 348
Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.) Δ/Α
Ροπή (kgm/σ.α.λ.) Δ/Α
Βάρος (κιλά) 243
MV Αgusta Dragster 800 RR LH44: Ελαφρύτερη συλλεκτική έκδοση με κλιπόν
Honda και Hello Kitty: Συνεργασία που ...γουργουρίζει με μόλις 0,9 λίτρα/100χλμ
«Ο π@π%ρας μου την έριξε κάτω και εξαφανίστηκε!»
Ducati Scrambler Full Throttle - Test
SYM JET 14 EVO: Με σύστημα A.L.E.H. και Euro 5+ προδιαγραφών
Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Trial 2024 ― 7ος & 8ος Αγώνας ― Νέα Ιωνία Αττικής
Tucano Urbano θερμικό κάλυμμα ποδιών universal R194X Linuscud
Eλαστικά Bridgestone Battlax S23 120/70-17 & 180/55-17
Τα πιο ισχυρά Adventure της αγοράς
Royal Enfield Scram 440: Περισσότερα κυβικά, 6ατάχυτο κιβώτιο και απενεργοποιούμενο ABS
Husqvarna Svartpilen 801 – Test
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία |
Copyright © 2024 - mototriti.gr