Είναι ικανό για όλα αρκεί να μην του ζητήσεις να τα κάνει όλα άψογα. Ο χαρακτήρας του Bandit παραμένει έντονα φιλικός και all round και το street της Suzuki μπορεί να πραγματοποιήσει κάθε αποστολή χωρίς να απογοητεύσει. Θα σε μεταφέρει καθημερινά στην πόλη και θα σε ταξιδέψει άνετα, αρκεί να μην περιμένεις, στην πρώτη περίπτωση ευελιξία παπιού και στη δεύτερη touring εμπειρίες. Επιπλέον, θα κινηθεί και σε γρήγορους ρυθμούς, αλλά, αν επιχειρήσεις να κυνηγήσεις μια μοτοσικλέτα με πιο sport χαρακτήρα (και δεδομένου του χαρακτήρα του Bandit, αυτές είναι αρκετές στην κατηγορία), θα βρεθείς αρκετά πίσω. Σε γενικές γραμμές, λοιπόν, πρόκειται για μια ολοκληρωμένη και "τίμια" μοτοσικλέτα που δεν εκτιμήθηκε μέχρι στιγμής στη χώρα μας όσο θα έπρεπε. Ωστόσο, με τη νέα, πιο φρέσκια και νεανική εμφάνιση, αυτό αναμένεται να αλλάξει, με το Bandit να προσελκύει περισσότερους νέους αναβάτες, ακόμη και αυτούς που κάνουν τα πρώτα τους βήματα σε μια μεγαλύτερη κατηγορία και σε αυτό θα παίξει ρόλο και ο δεδομένος φιλικός του χαρακτήρας.
Το street της Suzuki μπορεί να σε προκαταβάλει αρχικά με το μεγάλο του βάρος (247 κιλά), ωστόσο, αποδεικνύει αργότερα ότι μπορεί να κρύψει με επιτυχία τα κιλά του. Μέσα στην πόλη θα κινηθεί χωρίς προβλήματα. Σε ανοιχτό δρόμο, οι στροφές και τα χιλιόμετρα ανεβαίνουν αρκετά γρήγορα, ειδικά μετά το φράγμα των 5.000 σ.α.λ. Τα κιλά του Bandit εξαφανίζονται και, σε συνεχόμενες στροφές, η μοτοσικλέτα θα αλλάξει εύκολα κλίση και θα κινηθεί σε σβέλτους ρυθμούς -αρκεί να μην την πιέσεις. Οι μαλακές αναρτήσεις είναι οι πρώτες που θα διαμαρτυρηθούν υπό πίεση και δε θα σου επιτρέψουν να αναζητήσεις αυτό το κάτι παραπάνω από το Bandit. Τέλος, στην εθνική, το Bandit θα δείξει τα ψήγματα τουριστικού χαρακτήρα που διαθέτει.
Τιμή: 5.595 ευρώ.
Κινητήρας 4T, 4Κ
Χωρητικότητα (κ.εκ.) 656
Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.) 85/10.500
Ροπή (kgm/σ.α.λ.) 6,1/8.900
Βάρος (κιλά) 247
MV Αgusta Dragster 800 RR LH44: Ελαφρύτερη συλλεκτική έκδοση με κλιπόν
Honda και Hello Kitty: Συνεργασία που ...γουργουρίζει με μόλις 0,9 λίτρα/100χλμ
«Ο π@π%ρας μου την έριξε κάτω και εξαφανίστηκε!»
Ducati Scrambler Full Throttle - Test
SYM JET 14 EVO: Με σύστημα A.L.E.H. και Euro 5+ προδιαγραφών
Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Trial 2024 ― 7ος & 8ος Αγώνας ― Νέα Ιωνία Αττικής
Tucano Urbano θερμικό κάλυμμα ποδιών universal R194X Linuscud
Eλαστικά Bridgestone Battlax S23 120/70-17 & 180/55-17
Τα πιο ισχυρά Adventure της αγοράς
Royal Enfield Scram 440: Περισσότερα κυβικά, 6ατάχυτο κιβώτιο και απενεργοποιούμενο ABS
Husqvarna Svartpilen 801 – Test
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία |
Copyright © 2024 - mototriti.gr