Είναι ικανό για όλα αρκεί να μην του ζητήσεις να τα κάνει όλα άψογα. Ο χαρακτήρας του Bandit παραμένει έντονα φιλικός και all round και το street της Suzuki μπορεί να πραγματοποιήσει κάθε αποστολή χωρίς να απογοητεύσει. Θα σε μεταφέρει καθημερινά στην πόλη και θα σε ταξιδέψει άνετα, αρκεί να μην περιμένεις, στην πρώτη περίπτωση ευελιξία παπιού και στη δεύτερη touring εμπειρίες. Επιπλέον, θα κινηθεί και σε γρήγορους ρυθμούς, αλλά, αν επιχειρήσεις να κυνηγήσεις μια μοτοσικλέτα με πιο sport χαρακτήρα (και δεδομένου του χαρακτήρα του Bandit, αυτές είναι αρκετές στην κατηγορία), θα βρεθείς αρκετά πίσω. Σε γενικές γραμμές, λοιπόν, πρόκειται για μια ολοκληρωμένη και "τίμια" μοτοσικλέτα που δεν εκτιμήθηκε μέχρι στιγμής στη χώρα μας όσο θα έπρεπε. Ωστόσο, με τη νέα, πιο φρέσκια και νεανική εμφάνιση, αυτό αναμένεται να αλλάξει, με το Bandit να προσελκύει περισσότερους νέους αναβάτες, ακόμη και αυτούς που κάνουν τα πρώτα τους βήματα σε μια μεγαλύτερη κατηγορία και σε αυτό θα παίξει ρόλο και ο δεδομένος φιλικός του χαρακτήρας.
Το street της Suzuki μπορεί να σε προκαταβάλει αρχικά με το μεγάλο του βάρος (247 κιλά), ωστόσο, αποδεικνύει αργότερα ότι μπορεί να κρύψει με επιτυχία τα κιλά του. Μέσα στην πόλη θα κινηθεί χωρίς προβλήματα. Σε ανοιχτό δρόμο, οι στροφές και τα χιλιόμετρα ανεβαίνουν αρκετά γρήγορα, ειδικά μετά το φράγμα των 5.000 σ.α.λ. Τα κιλά του Bandit εξαφανίζονται και, σε συνεχόμενες στροφές, η μοτοσικλέτα θα αλλάξει εύκολα κλίση και θα κινηθεί σε σβέλτους ρυθμούς -αρκεί να μην την πιέσεις. Οι μαλακές αναρτήσεις είναι οι πρώτες που θα διαμαρτυρηθούν υπό πίεση και δε θα σου επιτρέψουν να αναζητήσεις αυτό το κάτι παραπάνω από το Bandit. Τέλος, στην εθνική, το Bandit θα δείξει τα ψήγματα τουριστικού χαρακτήρα που διαθέτει.
Τιμή: 5.595 ευρώ.
Κινητήρας 4T, 4Κ
Χωρητικότητα (κ.εκ.) 656
Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.) 85/10.500
Ροπή (kgm/σ.α.λ.) 6,1/8.900
Βάρος (κιλά) 247
Voge DS900X: Κάνει η Voge το επόμενο βήμα;
Νέες κατασκοπικές φωτογραφίες από τα 1390 Adventure μοντέλα της ΚΤΜ
Ηλεκτρικά που πιάνουν 80 km/h και έχουν πάνω από 80 χλμ αυτονομία
Ducati Monster Senna: Ειδική έκδοση προς τιμήν του θρύλου της F1
Τελικά δίνουμε σημασία στις πινακίδες του Κ.Ο.Κ;
Test FSD FS-760: Jet με διπλή ζελατίνα
Επιστρέφουν τα ORANGE DAYS για το 2024 σε 6 μεγάλες πόλεις της Ελλάδας!
Ducati Monster: Καλλίγραμμο «τέρας» 166 κιλών
BEST DEALER SALES & AFTER SALES 2024 APRILIA – ΑΡΜΑΚΟΛΑΣ ΜΟΤΟ ΙΚΕ
Υγρός VS Ξηρός συμπλέκτης: Γιατί κυριάρχησε ο πρώτος;
Ducati: Μήπως τελικά είναι πιο φθηνά από ότι νομίζουμε;
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία | Προβολή/Συνεργασία
Copyright © 2024 - mototriti.gr