LIVE: κίνηση στους δρόμους

Θολωμένη ζελατίνα: Ορατότης μηδέν!
Διαβάστηκε από 4031 αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης: 30/12/2011
Ως γνωστόν, αν δε βλέπεις δεν μπορείς και να οδηγήσεις! Εδώ θα βρείτε ορισμένες απλές λύσεις που θα σας βοηθήσουν να απαλλαγείτε από το συγκεκριμένο πρόβλημα.
Η πιο απλή λύση φυσικά είναι να αφήσετε τη ζελατίνα του κράνους σας 1 χιλιοστό ανοιχτή. Είναι ο καλύτερος τρόπος για να μη θολώσει ποτέ, είναι ο πιο γρήγορος, ο φθηνότερος αλλά και ο πιο αποδεκτός απ’ όλους.

Μέχρι όμως να αρχίσει να βρέχει… Το επόμενο βήμα είναι να τοποθετήσετε ένα επιρρύνιο, το οποίο στέλνει τον αέρα που εκπνέετε προς τα κάτω, μακριά από τη ζελατίνα. Πολλά κράνη διατίθενται με επιρρύνια μέσα στη συσκευασία τους. Θα σας προσφέρει επίσης έξτρα προστασία σε περίπτωση που αφήσετε τη ζελατίνα λίγο ανοιχτή ακόμα και όταν βρέχει. Καλό θα είναι να βρείτε ένα μεγάλο, όπως αυτά της Shark. Άλλη μία λύση είναι οι αυτοκόλλητες ταινίες οι οποίες τοποθετούνται εσωτερικά της ζελατίνας και υπόσχονται εικόνα χωρίς θολώματα! Το μοναδικό πρόβλημα που θα παρουσιάσουν είναι ελαφρώς παραμορφωμένη εικόνα το βράδυ.

Η Nolan επίσης διαθέτει ένα σύστημα το οποίο ονομάζει Pinlock. Πρόκειται για μία δεύτερη μικρότερη ζελατίνα την οποία τοποθετούμε μέσα από τη ζελατίνα του κράνους μας και η οποία χρησιμοποιεί τη σύστασή της για να απομακρύνει τα χνώτα της ανάσας μας. Και μόνο του αλλά και σε συνδυασμό με επιρρύνιο, κάνει πολύ καλή δουλειά.

Αν δε θέλετε να κάνετε τίποτα από αυτά, κυκλοφορούν ένα σωρό υγρά επικάλυψης της ζελατίνας τα οποία εφαρμόζονται από την εσωτερική πλευρά και υπόσχονται απομάκρυνση των χνώτων. Θα πρέπει να πειραματιστείτε με τις διάφορες μάρκες.

Τα "ψαχτήρια" του Mototriti.gr
(Όλες οι πληροφορίες, για κάθε μοντέλο που σας ενδιαφέρει)


 

Tags: ???????

περισσότερα νέα & άρθρα »
ΔΙΑΦΟΡΑ - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ
Γιατί επικράτησε τελικά ο εν σειρά δικύλινδρος στις μοτοσυκλέτες; | ΔΙΑΦΟΡΑ
Yamaha R1: Το μοντέλο που επαναπροσδιόρισε τις Sport μοτοσυκλέτες | ΔΙΑΦΟΡΑ
Triumph Bonneville: Μια ιστορία 65 χρόνων | ΔΙΑΦΟΡΑ
Vespa 98: Η γέννηση ενός θρύλου | ΔΙΑΦΟΡΑ
1907: Το πρώτο Isle of Man TT | ΔΙΑΦΟΡΑ
Ducati 916: Ο θρύλος των Superbikes στα μέσα του `90 | ΔΙΑΦΟΡΑ
O πρώτος άνθρωπος που έκανε το γύρο του κόσμου με μοτοσυκλέτα | ΔΙΑΦΟΡΑ
Συσκευές ρύθμισης ύψους: Πώς λειτουργούν και γιατί θα απαγορευτούν στα MotoGP; | ΔΙΑΦΟΡΑ
Yamaha XT: Το μοντέλο Θρύλος που ήρθε απευθείας από το Dakar | ΔΙΑΦΟΡΑ
Royal Enfield Bullet – Η μακροβιότερη μοτοσυκλέτα της ιστορίας | ΔΙΑΦΟΡΑ

ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ