• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Το μονοκύλινδρο Pegaso Strada εξακολουθεί να δείχνει απόλυτα εναρμονισμένο με το πνεύμα της εποχής παρά τα χρόνια που μετρά στην αγορά.

Γρήγορο στις αλλαγές κατεύθυνσης και αρκετά ευχάριστο το Strada σε δρόμο με στροφές. Η προοδευτικότητα στις αντιδράσεις αποτελεί ένα από τα μεγάλα ατού του.

O κινητήρας έχει καλή απόκριση στο γκάζι και βρίσκεται στα καλύτερά του στο μεσαίο φάσμα λειτουργίας με την πλούσια παροχή της ροπής να ξεχωρίζει.

Ένας μικρός και πολύ πρακτικός αποθηκευτικός χώρος που μπορεί να δεχτεί όλα τα απαραίτητα καθημερινά αντικείμενα βρίσκεται στην κορυφή του ρεζερβουάρ.

Η μεγάλη σε μέγεθος ψηφιακή οθόνη διαθέτει όλες τις απαραίτητες πληροφορίες τις οποίες μπορείτε να εναλλάσσετε από μπουτόν στο αριστερό γκριπ.

Η άνετη σέλα διαθέτει αρκετό αφρώδες με την απόσταση από το έδαφος να βρίσκεται σε φυσιολογικά επίπεδα βολεύοντας έτσι και τους βραχύσωμους αναβάτες.

Ανταγωνισμός: Yamaha MT-03

Ανταγωνισμός: Yamaha XT660X

Μεταχειρισμένη: Aprilia Pegaso 650 Strada

Η Aprilia πήρε ως βάση το all-round Pegaso Trail, και με τις ανάλογες διαφοροποιήσεις δημιούργησε το Strada, ένα… all-round supermoto που θα τα καταφέρει εξαιρετικά παντού!

 
Τo Pegaso ήταν η μεγάλου κυβισμού μοτοσικλέτα της ιταλικής εταιρείας, όταν και παρουσιάστηκε πριν από 20 περίπου χρόνια. Από τότε, όπως είναι γνωστό, έχει μπει πολύ νερό στο αυλάκι για την εταιρεία από το Noale, με το συγκεκριμένο μοντέλο να αποτελεί πλέον μία entry level πρόταση για τις μεγάλες σε κυβισμό μοτοσικλέτες της Aprilia. Το Pegaso Strada παρουσιάστηκε για πρώτη φορά το 2005, αποτέλεσε τη supermoto έκδοση του on-off μοντέλου και κατάφερε να συνδυάσει την ευχρηστία που προσέφερε αυτό, με υψηλότερα επίπεδα πρόσφυσης και look supermoto κατασκευής.

Αισθητική: Σύγχρονη και σήμερα
Το μονοκύλινδρο Pegaso Strada εξακολουθεί να δείχνει απόλυτα εναρμονισμένο με το πνεύμα της εποχής παρά τα χρόνια που μετρά στην αγορά. Τα φλας αλλά και το πίσω στοπ είναι LED, ο ιδιαίτερης σχεδίασης προβολέας καλύπτεται από διάφανο κρύσταλλο και οι σχεδιαστικές γραμμές της μοτοσικλέτας δεν έχουν να ζηλέψουν κάτι από τις υπόλοιπες προτάσεις της κατηγορίας. Σίγουρα, σχεδιαστικά, δεν είναι τόσο πολεμικό όσο άλλα supermoto, ωστόσο αυτός δεν ήταν και ο σκοπός του, αφού και η φιλοσοφία της κατασκευής δεν είναι τόσο ακραία. Τα δύο μεγάλα τελικά κάτω από τη σέλα και οι μαζεμένες διαστάσεις δημιουργούν μία συμπαγή εικόνα που καταφέρνει να ξεχωρίζει ακόμη και σήμερα.

Εργονομία/ποιότητα: Πρακτικό και άνετο
Η καθημερινή επαφή με το Strada είναι μία ευχάριστη υπόθεση, λόγω και της θέσης οδήγησης που διαθέτει. Κάθεσαι μέσα και όχι πάνω στη μοτοσικλέτα, κάτι που θυμίζει περισσότερο street και λιγότερο supermoto μοντέλο. O κορμός τοποθετείται σε όρθια θέση, τα χέρια πέφτουν φυσικά πάνω στο τιμόνι και η χαμηλή σέλα επιτρέπει στα πόδια να φτάνουν με άνεση κάτω, λόγω και του περιορισμένου πλάτους. Πέρα από τους εργονομικούς διακόπτες και ένα μικρό ντουλαπάκι στο ρεζερβουάρ που κλειδώνει ηλεκτρομαγνητικά, ο αναβάτης έχει στη διάθεσή του και μία υπερπλήρη ψηφιακή οθόνη της οποίας οι ευδιάκριτες ενδείξεις αλλάζουν εύκολα από ένα μπουτόν στο αριστερό γκριπ, χωρίς να χρειάζεται να αφήσει το τιμόνι. Άνετα κάθεται και ο συνεπιβάτης, ο οποίος θα παραπονεθεί μόνο αν είναι μεγαλόσωμος η βολτάρετε μαζί του μέσα στην πόλη κατακαλόκαιρο, λόγω της θερμότητας που εκλύουν οι εξατμίσεις. Η ποιότητα κατασκευής κυμαίνεται σε υψηλά επίπεδα, αφού, τόσο η συναρμογή των πλαστικών και μεταλλικών μερών, όσο και η βαφή τους, δε δείχνουν σημάδια κόπωσης στο πέρασμα του χρόνου.

Στο δρόμο: Πανταχού παρών
Το Strada είναι μία μοτοσικλέτα για όλες τις χρήσεις που θα καταφέρει να κάνει πολλά πράγματα καλά. Αυτό που σίγουρα δε θα μπορέσει να κάνει, είναι να κινηθεί με τους ρυθμούς ενός καθαρόαιμου supermoto εξαιτίας κυρίως του αυξημένου βάρους του σε σχέση με αυτό. Ωστόσο, σε δρόμο με στροφές δεν παύει να είναι αρκετά διασκεδαστικό. Το στιβαρό πλαίσιο και η μικρή αδράνεια των μηχανικών μερών του μονοκύλινδρου κινητήρα, το βοηθούν να αλλάζει γρήγορα κατεύθυνση, ενώ οι αντιδράσεις του είναι απόλυτα προοδευτικές και θα βοηθήσουν τον αναβάτη να κινηθεί με αυτοπεποίθηση. Μέσα στην πόλη, αποδεικνύεται ευέλικτο και υπάκουο με τις αναρτήσεις να απορροφούν σωστά τις ανωμαλίες, αν και το μπροστινό εμφανίζεται λίγο γρήγορο στην επαναφορά. Τα φρένα είναι πολύ δυνατά με το μπροστινό να αποδίδει την ισχύ του άμεσα έχοντας παράλληλα και την απαραίτητη αίσθηση. Ο φιλικός σε απόδοση μονοκύλινδρος κινητήρας αποδίδει γραμμικά τη δύναμή του από το ρελαντί μέχρι τον κόφτη, ενώ πολύ καλή είναι και η απόκριση στο γκάζι. Η ιταλική μοτοσικλέτα θα καταφέρει να βγει με επιτυχία και έξω από τα τείχη της πόλης με τη σταθερότητα και την ευθυβολία να τη χαρακτηρίζουν.

Συμπέρασμα: Για όλες τις δουλειές
Αν κάνετε τα πρώτα σας βήματα στις μοτοσικλέτες μεγάλου κυβισμού ή αν ψάχνετε απλά για μία χρηστική και ευχάριστη μοτοσικλέτα για τις καθημερινές σας μετακινήσεις το Pegaso Strada θα πρέπει σίγουρα να συμπεριληφθεί στη λίστα σας. Φιλικός σε απόδοση κινητήρας, στιβαρό πλαίσιο και αναρτήσεις, δυνατά φρένα και άνετη θέση οδήγησης συνδυάζονται με ξεχωριστή εμφάνιση και δημιουργούν ένα ελκυστικό πακέτο που θα σας μεταφέρει με αξιώσεις και έξω από την πόλη.

Ο ανταγωνισμός
Yamaha XT660X

Τo δημοφιλές μοντέλο της ιαπωνικής εταιρείας στερείται και αυτό τον καθαρόαιμο χαρακτήρα ενός supermoto, αλλά με την ευχρηστία και τον φιλικό του χαρακτήρα αποζημιώνει τον αναβάτη με το παραπάνω. Η θέση οδήγησης είναι αρκετά επιθετική και βάζει τον αναβάτη στην πρίζα για να κινηθεί γρήγορα. Το βάρος του δεν γίνεται αντιληπτό και αυτό το κάνει μία εξαιρετική πρόταση για να κινηθείτε γρήγορα και άνετα στο περιβάλλον της πόλης.

Yamaha MT-03
Αν και φαίνεται περίεργο, το MT-03 βρίσκεται πολύ κοντά στη φιλοσοφία του Pegaso Strada παρά τη διαφορετική κατηγοριοποίησή του. Άλλη μία εξαιρετική μοτοσικλέτα για την καθημερινή σας μετακίνηση που χαρακτηρίζεται από την πολύ καλή ευελιξία και μία ανάλογη και επιθετική θέση οδήγησης. Ικανότατο αποδεικνύεται και σε δρόμο με στροφές, εξαιτίας του στιβαρού πλαισίου και των πολύ ισχυρών και με καλή αίσθηση φρένων. Θα τα καταφέρει και στο ταξίδι, αλλά με αρκετούς συμβιβασμούς όσον αφορά στη μέση ωριαία.

Τι να προσέξετε
Το μοτέρ του Strada αποδείχτηκε πολύ αξιόπιστο στο πέρασμα του χρόνου. Μην ξεχνάτε ότι το ίδιο έχει και το Yamaha XT660. Το πρόβλημα που παρουσιάζει το συγκεκριμένο μοντέλο αφορά στην ψηφιακή του οθόνη, η οποία δυσλειτουργούσε όταν έμενε εκτεθειμένη στην υγρασία για μεγάλα χρονικά διαστήματα.

Τι να αλλάξετε
Αν έχετε στο μυαλό σας και τα ταξίδια, τότε το μόνο που έχετε να κάνετε είναι να προσθέσετε τη ρυθμιζόμενη σε τρεις θέσεις ζελατίνα της Aprilia. Η προστασία που προσφέρει από τον αέρα είναι αρκετά καλή για το μέγεθός της και θα σας επιτρέψει να αυξήσετε κατά πολύ τη μέση ωριαία ταχύτητα χωρίς να κουράζεστε από τον αέρα.

Τεχνικά χαρακτηριστικά

Κινητήρας
4Τ, 1Κ, Υ/Ψ, 4β
Κυβισμός (κ.εκ.)
660
Ιπποδύναμη (ίπποι/σ.α.λ.)
48/6.000
Ροπή (kgm/σ.α.λ.)
6/5.000
Τροφοδοσία
ψεκασμός
Ρεζερβουάρ (λίτρα)
16
Κατανάλωση (λτ./100 χλμ.)
5,5
Τελική (χλμ./ώρα)
184
Εκκίνηση
Μίζα
Μήκος (χλστ.)
2.173
Πλάτος (χλστ.)
810
Ύψος σέλας (χλστ.)
780
Μεταξόνιο (χλστ.)
1.479
Βάρος (κιλά, γεμάτο)
-
Ελαστικό μπροστά
110-70/17
Ελαστικό πίσω
160/60-17
Φρένα μπροστά
Δίσκος, 320 χλστ.
Φρένα πίσω
Δίσκος, 240 χλστ.
Τιμή
5.900-4000 ευρώ

 

APRILIA - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ