Η δημοφιλέστερη enduro μοτοσικλέτα, το 450 EXC, δέχτηκε σημαντικές βελτιώσεις για φέτος. Το νέο πλαίσιο έδωσε άλλον αέρα στον τρόπο που οδηγείται η μοτοσικλέτα, με τους χειρισμούς και τις αλλαγές κατεύθυνσης να γίνονται πιο εύκολα από ποτέ! Χάρη στις πιο μαζεμένες διαστάσεις στο επάνω μέρος του πλαισίου, η θέση οδήγησης βελτιώθηκε σημαντικά. Τα μεγάλα νέα όμως, αφορούν στον κινητήρα. Δέχτηκε εκτενείς αλλαγές, με το συνολικό όφελος σε βάρος να φτάνει τα 2,5 κιλά σε σύγκριση με το περσινό μοντέλο! Νούμερο εντυπωσιακό, καθώς μείωσε το βάρος της μοτοσικλέτας κατά 2,9 κιλά σε σχέση με το μοντέλο 2011. Οι μικρότερες εξωτερικές διαστάσεις του μοτέρ, επέτρεψαν στο κάτω μέρος του πλαισίου να είναι πιο μαζεμένο, με μεγαλύτερη απόσταση απ’ το έδαφος. Κύλινδρος και κεφαλή ακολουθούν την ίδια φιλοσοφία με το περσινό, με έναν εκκεντροφόρο και τέσσερις βαλβίδες, όμως η εσωτερική σχεδίαση είναι εντελώς καινούργια. Έχει ένα κύκλωμα λίπανσης (το περσινό είχε δύο κυκλώματα), με καλύτερα αποτελέσματα όσον αφορά στην ψύξη και θερμοκρασία λειτουργίας του κινητήρα. Το πιστόνι έχει την ίδια διάμετρο, είναι όμως ελαφρύτερο επιφέροντας λιγότερους κραδασμούς. Ο τεντωτήρας του εκκεντροφόρου είναι μηχανικός αντί για υδραυλικός, με νέο οδηγό αλυσίδας. Το καρμπιρατέρ έδωσε τη θέση του στον ψεκασμό της Keihin και το αποτέλεσμα είναι πιο άμεση απόκριση στο γκάζι και μειωμένη κατανάλωση καυσίμου. Η δύναμη περνάει με τον καλύτερο δυνατό τρόπο στο έδαφος και το 450 EXC κάνει την οδήγηση απολαυστική και αποτελεσματική.
Long Term Test: Suzuki GSX- 8S
Βel – Ray: Αριστη λίπανση για κάθε τύπο μοτοσυκλέτας
Νίκη του Bagnaia μετά από μάχες με Marquez στη Jerez
Apido νέα εξάτμιση High Up για Yamaha Crypton
Pro-Race εμπρόσθια δισκόπλακα με αισθητήρα ABS για Sym VF 185
Auvray σετ αλυσίδα 1700X13.5 και πέταλο Xtreme Mini
Ducati Multistrada V4 Rally: Test
Χαοτικός αγώνας Sprint στη Jerez, με ανατροπές μέχρι τέλους!
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία | Προβολή/Συνεργασία
Copyright © 2024 - mototriti.gr