+Ποιότητα κύλισης, φρένα, άνεση στη βόλτα
-Λειτουργία VTEC, δυσκολία κατηγοριοποίησης
Τιμή: 11.790 ευρώ
Διαθέτει ξεχωριστή εμφάνιση και δύσκολα θα το μπερδέψεις με κάτι άλλο στο δρόμο. Το Crossrunner είναι μία ιδανική μοτοσικλέτα για ασφάλτινες βόλτες, αλλά και για σβέλτη αστική οδήγηση και χαλαρά ταξιδάκια.
Ποιότητα κατασκευής
Η βαφή είναι ποιοτικότατη, όπως και τα πλαστικά, και μικρά παράπονα θα ακουστούν μόνο για την εφαρμογή των πλαστικών μερών στην περιοχή του τιμονιού και των οργάνων. Οι καθρέπτες δε θα θολώσουν ποτέ, αλλά θα θέλαμε μια πιο ευρεία γωνία θέασης –είναι μικροί, ώστε να είναι στιλάτοι.
Άνεση / εργονομία
Η σέλα είναι χαμηλή ακόμα και για μετρίου αναστήματος αναβάτες, το τιμόνι σχετικά ψηλά τοποθετημένο και η σέλα με το πλούσιο και σωστά κατανεμημένο υλικό είναι άνετη ακόμη και για δύο μεγαλόσωμους αναβάτες. Κατάλοιπο από το sport VFR είναι και η έντονη γωνία που σχηματίζουν τα γόνατα, καθώς διπλώνουν αρκετά. Με ύψος 1.72 δεν είχα πρόβλημα, αλλά οι ψηλότεροι αναβάτες ίσως δυσανασχετήσουν. Ο ψηφιακός πίνακας οργάνων, διαβάζεται εύκολα χωρίς να χρειαστεί σκύψιμο και οι μεγάλοι διακόπτες είναι εύκολοι στη χρήση ακόμη και με χοντρό γάντι. Όμως, τα κουμπιά της κόρνας και των φλας βρίσκονται το ένα στη θέση του άλλου –σε σχέση με την πλειονότητα των μοτοσικλετών και χρειάζονται συνήθεια. Η γωνία στροφής του Crossrunner είναι πολύ καλή και θα σας βοηθήσει πολύ στις μανούβρες εντός πόλης, αν και το μεγάλο βάρος της κατασκευής γίνεται αισθητό σε αυτές τις περιπτώσεις.
Οδηγώντας
Αυτό που εντυπωσιάζει στο Crossrunner είναι η ευκολία και η προβλεψιμότητα που επιδεικνύει, όταν ο αναβάτης κινείται με σβέλτο αλλά όχι παρανοϊκά γρήγορο ρυθμό, ένα χαρακτηριστικό που βρίσκεται στο DNA των περισσοτέρων μοντέλων της Honda.
Ανεβαίνεις στη μοτοσικλέτα και νιώθεις αμέσως βολικά. Ανοίγεις το γκάζι, και καμία παραφωνία δεν σε ενοχλεί. Ο συμπλέκτης είναι μαλακός, ο V4 κινητήρας είναι γεμάτος από χαμηλά και ωθεί τη μοτοσικλέτα πειστικά μπροστά, ο ψεκασμός δουλεύει άριστα και τα φρένα με το συνδυασμένο ABS αποδίδουν υποδειγματικά. Σε δρόμο με στροφές, το Crossrunner βουτάει με ευκολία σε κάθε καμπή, και αλλάζει εύκολα πορεία, ενώ σε κακό οδόστρωμα, σου επιτρέπει να παίξεις με εύκολες, ελεγχόμενες πλαγιολισθήσεις. Η πληροφόρηση από το μπροστινό είναι πολύ καλή, και υπερβαίνει εύκολα εκείνη των μεγάλων On-Off. Στο φρενάρισμα μέσα στη στροφή, δε σηκώνεται και δε δυσανασχετεί. Το ασφάλτινο στήσιμο του Crossrunner φανερώνει τα μειονεκτήματά του στα δύσκολα χωμάτινα κομμάτια, αλλά και στις ατασθαλίες της ελληνικής ασφάλτου. Η σταθερότητα του, όμως, είναι υποδειγματική ακόμα και στην τελική ταχύτητα.
Ευχάριστη ασχολία στη σέλα του μεγάλου Honda είναι και οι σούζες που κάνει. Εύκολα, με πρώτη πάντα, στήνεται και πηγαίνει με το πάντα θετικό και ακριβές κιβώτιο να αποτελεί σύμμαχο και σε αυτό το πεδίο.
Βαθμολογία: 8,00
MV Αgusta Dragster 800 RR LH44: Ελαφρύτερη συλλεκτική έκδοση με κλιπόν
Honda και Hello Kitty: Συνεργασία που ...γουργουρίζει με μόλις 0,9 λίτρα/100χλμ
«Ο π@π%ρας μου την έριξε κάτω και εξαφανίστηκε!»
Ducati Scrambler Full Throttle - Test
SYM JET 14 EVO: Με σύστημα A.L.E.H. και Euro 5+ προδιαγραφών
Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Trial 2024 ― 7ος & 8ος Αγώνας ― Νέα Ιωνία Αττικής
Tucano Urbano θερμικό κάλυμμα ποδιών universal R194X Linuscud
Eλαστικά Bridgestone Battlax S23 120/70-17 & 180/55-17
Τα πιο ισχυρά Adventure της αγοράς
Royal Enfield Scram 440: Περισσότερα κυβικά, 6ατάχυτο κιβώτιο και απενεργοποιούμενο ABS
Husqvarna Svartpilen 801 – Test
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία |
Copyright © 2024 - mototriti.gr