Τιμή: 1.780 ευρώ.
Το νεότερο μέλος της κατηγορίας έως τα 50 κ.εκ. φαίνεται ότι είναι και το οικονομικότερο! Το Honda Vision 50 έχει τη χαμηλότερη κατανάλωση της κατηγορίας με μόλις 2,1 λίτρα/100 χιλιόμετρα, και τιμή στα 1.780 ευρώ που το καθιστά μια από τις κορυφαίες προτάσεις.
Καταρχήν, να βγάλουμε από τη μέση το προφανές, ότι δηλαδή πρόκειται για το ίδιο σκαρί με του Vision 110, με τη μοναδική αλλαγή να αφορά στα κυβικά του κινητήρα. Όπως λοιπόν και το «μεγάλο» Vision, έτσι και το πενηντάρι είναι καλοφτιαγμένο, με άριστη συναρμογή πλαστικών και μεταλλικών μερών, άψογη βαφή, και design που δεν έχει τίποτα να ζηλέψει από τα κορυφαία σύγχρονα scooter. Είναι διαθέσιμο σε πέντε όμορφα χρώματα, με διακριτικό το λογότυπο Vision στο πλάι, και με sport πεντάμπρατσες ζάντες.
Η Honda διαθέτει παράδοση στους τετράχρονους κινητήρες στα μικρά κυβικά, ενώ εδώ έχει δώσει… ρέστα, για να κάνει τον κινητήρα του Vision 50, έναν από τους πιο προηγμένους, οικονομικούς και ελαστικούς κινητήρες σε αυτό τον κυβισμό. Πρόκειται για ένα μονοκύλινδρο, αερόψυκτο σύνολο, με ηλεκτρονικό ψεκασμό PGM-FI. Η ψύξη με αέρα βοηθά στη μείωση του βάρους, ενώ η εταιρεία περηφανεύεται για τη βελτίωση που έχει πετύχει, όσον αφορά στη μείωση των εσωτερικών μηχανικών τριβών. Και τα διαστήματα αλλαγής λαδιού είναι αρκετά αραιά, στα 1.000, στα 4.000, στα 8.000 και στα 12.000 χιλιόμετρα. Ένας τριοδικός καταλύτης βοηθά το Vision να περνά με ευκολία τις προδιαγραφές Euro3. Η ιπποδύναμη φυσικά είναι μικρή, στους 3,3 ίππους, ενώ και η τελική ταχύτητα περιορίζεται σύμφωνα με το νόμο (υπάρχει διακριτικός κόφτης που δεν μπαίνει απότομα, απλώς οδηγεί σε ένα «πλάτωμα» ισχύος) στα 50 χλμ/ώρα. Η Honda έχει μετρήσει απίστευτα μικρή κατανάλωση, συγκεκριμένα 52 χλμ/λίτρο, δηλαδή 1,9 λίτρα/100χλμ! Αυτό, με σταθερή ταχύτητα 30 χλμ/ώρα. Στις συνθήκες της δοκιμής μας, η τιμή έφτασε τα 2,1 λίτρα/100χλμ., τόσο με οδήγηση με τέρμα γκάζι, όσο και με ανηφόρες όπως η… ανάβαση στα Τουρκοβούνια. Πραγματική δυσανεξία στη βενζίνη! Και καθόλου δεν μας χάλασε.
Τεχνικά Χαρακτηριστικά
Κινητήρας: 4T, 1Κ, Α/Ψ, 2Β
Κυβισμός: 49 κ.εκ.
Ισχύς: 3,3/7.000 (ίπποι/σ.α.λ.)
Ροπή: 0,35/6.750 (kgm/σ.α.λ.)
Κατανάλωση: 2,1 λίτρα/100χλμ.
Yamaha Y/AI: Από το Netflix στις εκθέσεις
MV Αgusta Dragster 800 RR LH44: Ελαφρύτερη συλλεκτική έκδοση με κλιπόν
Honda και Hello Kitty: Συνεργασία που ...γουργουρίζει με μόλις 0,9 λίτρα/100χλμ
«Ο π@π%ρας μου την έριξε κάτω και εξαφανίστηκε!»
Ducati Scrambler Full Throttle - Test
SYM JET 14 EVO: Με σύστημα A.L.E.H. και Euro 5+ προδιαγραφών
Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Trial 2024 ― 7ος & 8ος Αγώνας ― Νέα Ιωνία Αττικής
Tucano Urbano θερμικό κάλυμμα ποδιών universal R194X Linuscud
Eλαστικά Bridgestone Battlax S23 120/70-17 & 180/55-17
Τα πιο ισχυρά Adventure της αγοράς
Royal Enfield Scram 440: Περισσότερα κυβικά, 6ατάχυτο κιβώτιο και απενεργοποιούμενο ABS
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία |
Copyright © 2024 - mototriti.gr