Στην κατηγορία μεταξύ 161-200 κ.εκ. το μοντέλο Dink της Kymco πρωτοστατεί με μόλις 3,3 λίτρα/100 χιλιόμετρα κατανάλωση. Το Dink 200i είναι πρώτα απ’ όλα ένα πρακτικό και προσεγμένο στις λεπτομέρειες του scooter. Η σέλα είναι άνετη και η θέση που δίνει στο σώμα είναι όρθια, ενώ κάτω από αυτή ο αποθηκευτικός χώρος είναι μεγάλος, ικανός να φιλοξενήσει ένα full face κράνος και πολλά μικροπράγματα. Οι εκκινήσεις του scooter είναι γρήγορες και η δυναμική που υπόσχονται δικαιώνεται μερικά μέτρα αργότερα, με σύμμαχο τη ροπή. Ακόμη και στην κίνηση, το Dink δεν πρόκειται να μείνει κολλημένο παρά μόνο για μερικά δευτερόλεπτα. Το τιμόνι έχει μεγάλο κόψιμο και οι μικροί τροχοί (13 ίντσες μπροστά και 12 ίντσες πίσω) θα του επιτρέψουν να ελιχθεί ακόμη και ανάμεσα από τα… θύματα μιας πορείας στο κέντρο της Αθήνας (βλ. ακινητοποιημένα αυτοκίνητα και εκνευρισμένους οδηγούς). Το μέγεθος ωστόσο των τροχών θα προβληματίσει όταν το scooter βρεθεί υπό κλίση, κάτι που σε συνδυασμό με τα μαλακά αμορτισέρ και το πιρούνι, δίνουν τέλος στις όποιες sport βλέψεις.