Τιμή: Dorsoduro 8.730 ευρώ, Dorsoduro 750 ABS 9.090 ευρώ, Dorsoduro 750 Factory 9.660 ευρώ.
Το Aprilia Dorsoduro Factory είναι σίγουρα πιο σκοτεινό από την απλή έκδοση και όχι μόνο λόγω του χρώματός του. Φυσικά, το χρώμα που επικρατεί είναι το μαύρο, κυρίως λόγω των carbon προσθηκών που αντικατέστησαν τα πλαστικά του Dorsoduro. Το πρώτο που αντικαταστάθηκε ήταν το μπροστινό φτερό. Ακολούθησαν τα πλαϊνά καλύμματα του ψυγείου και το carbon εκτείνεται έως το κέντρο του ρεζερβουάρ. Επιπλέον, τα νέα αισθητικά δεδομένα που έφερε η χρήση του carbon, είχαν ως αποτέλεσμα κάποιες άλλες μικροαλλαγές όσον αφορά στην αισθητική.
Σε αντίθεση με το γενικό σύνολο, το οποίο "δένει" τις αποχρώσεις του με ομοιομορφία σε έναν καμβά, ο κινητήρας χρησιμοποιεί όχι έναν, αλλά τρεις. Οι τρεις διαφορετικές χαρτογραφήσεις που ο αναβάτης έχει στη διάθεσή του αλλάζουν κατ΄ επιλογή το χαρακτήρα της μοτοσικλέτας. Η επιλογή Sport είναι η πιο "άγρια", προσφέροντας απότομες αποκρίσεις του γκαζιού. Η Rain προορίζεται για το βρεγμένο οδόστρωμα, το οποίο αντιμετωπίζει χάρη στην εξάλειψη των απότομων αποκρίσεων. Και η Touring βρίσκεται ακριβώς στο κέντρο, τηρώντας μια πιο μετριοπαθή στάση όσον αφορά στο χειρισμό του γκαζιού. Σε γενικές γραμμές, η λειτουργία του δικύλινδρου κινητήρα είναι ικανοποιητική. Από τις μεσαίες στροφές λειτουργίας και πάνω, η ισχύς έρχεται προοδευτικά, χωρίς τρύπες ή εξάρσεις, και εξαφανίζει γρήγορα τα παραπανίσια (για την κατηγορία) κιλά του Dorsoduro. Η μέγιστη ισχύς των 92 ίππων το καθιστά ισχυρότερο του δικύλινδρου ανταγωνισμού, ενώ ο τρόπος που τους βγάζει στο δρόμο, του επιτρέπει να λογίζεται ανάμεσα στα φιλικότερα.
O κινητήρας έχει ικανοποιητική λειτουργία, ειδικά από τις μεσαίες και πάνω. Και στις χαμηλές είναι ανεκτός, μιας και λειτουργεί καλύτερα από ενός τετρακύλινδρου street, για παράδειγμα. Η επιλογή Sport, όμως, είναι αρκετά απότομη και άβολη για τον αναβάτη, ειδικά μέσα στην πόλη.
Έξω από αυτή, το Dorsoduro θα καταφέρει να κινηθεί σε sport ρυθμούς και θα ικανοποιήσει περισσότερο. Ωστόσο, ο όγκος του δεν θα ευνοήσει τις συνεχείς αλλαγές κατεύθυνσης. Και τα φρένα είναι εξαιρετικά σε δύναμη και αίσθηση.
Τεχνικά Χαρακτηριστικά
Κινητήρας: 4T, 2Κ, Y/Ψ, 8Β
Χωρητικότητα (κ.εκ.): 749,9
Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.): 92/8.750
Ροπή (kgm/σ.α.λ.): 8,4/4.500
Βάρος (κιλά): 185
MV Αgusta Dragster 800 RR LH44: Ελαφρύτερη συλλεκτική έκδοση με κλιπόν
Honda και Hello Kitty: Συνεργασία που ...γουργουρίζει με μόλις 0,9 λίτρα/100χλμ
«Ο π@π%ρας μου την έριξε κάτω και εξαφανίστηκε!»
Ducati Scrambler Full Throttle - Test
SYM JET 14 EVO: Με σύστημα A.L.E.H. και Euro 5+ προδιαγραφών
Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Trial 2024 ― 7ος & 8ος Αγώνας ― Νέα Ιωνία Αττικής
Tucano Urbano θερμικό κάλυμμα ποδιών universal R194X Linuscud
Eλαστικά Bridgestone Battlax S23 120/70-17 & 180/55-17
Τα πιο ισχυρά Adventure της αγοράς
Royal Enfield Scram 440: Περισσότερα κυβικά, 6ατάχυτο κιβώτιο και απενεργοποιούμενο ABS
Husqvarna Svartpilen 801 – Test
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία |
Copyright © 2024 - mototriti.gr