Τιμή: 2.295 ευρώ (2.095 τοις μετρητοίς)
Κατανάλωση: 2,5 λίτρα / 100 χλμ.
Το γεγονός ότι, ένα από τα μεγαλύτερα σε κυβισμό παπιά της κατηγορίας προσφέρει παράλληλα και μια από τις χαμηλότερες καταναλώσεις, θα έπρεπε να αποτελεί έκπληξη, αν το δούμε από τη σκοπιά των αριθμών. Ωστόσο, δεν πρέπει να παραβλέψουμε και την πρακτική φύση του GT 135, η οποία βρίσκεται σε πλήρη αρμονία με τον έντονο sport χαρακτήρα του.
Το GT 135 μπορεί να κινηθεί σε σπορτίφ ρυθμούς και να πιεστεί, παράλληλα, όμως, μπορεί να λειτουργήσει πρακτικά – αυτή είναι, άλλωστε, και η βασική αποστολή του.
Η θέση οδήγησης είναι ελαφρώς επιθετική, χωρίς, παράλληλα να κουράζει και η στενή αλλά μεγάλη σε μήκος σέλα θα φιλοξενήσει δύο άτομα, χωρίς πρόβλημα, για αποστάσεις μέσα στην πόλη. Η ποιότητα κατασκευής κινείται σε ικανοποιητικά επίπεδα και όλα δείχνουν ποιοτικά φτιαγμένα και ανθεκτικά στο χρόνο, ενώ δε λείπει και ο επώνυμος εξοπλισμός, όπως είναι τα πίσω αμορτισέρ της Kayaba και τα φρένα της Nissin.
Ο κινητήρας του διαθέτει νεύρο από χαμηλά και δείχνει την ισχύ του, με άμεσες εκκινήσεις, αλλά και διάρκεια και υψηλή για τα δεδομένα της κατηγορίας τελική ταχύτητα. Αν και δεν είναι από τους πιο ελαστικούς, προσφέρει αρκετά πλεονεκτήματα στην αστική μετακίνηση. Παράλληλα με το άκαμπτο πλαίσιο και τις σχετικά σφιχτές αναρτήσεις, ο κινητήρας χαρίζει σπορτίφ συμπεριφορά στο GT 135 και το παπί της Modenas θα κινηθεί σβέλτα και χωρίς να λυγίσει υπό την πίεση που έχουν συνηθίσει και οι υπόλοιποι εκπρόσωποι της κατηγορίας.. Τέλος, η αέρινη αίσθηση που παρουσιάζει κατά την κίνηση μέσα στην πόλη συμπληρώνεται από σταθερότητα κοντά στην τελική του και από τα πολύ καλά φρένα που το σταματούν χωρίς δεύτερη κουβέντα.
Τεχνικά Χαρακτηριστικά
Κινητήρας: 4Τ, 1Κ, Α/Ψ
Χωρητικότητα (κ.εκ.): 135
Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.): 11/7.750
Ροπή (kgm/σ.α.λ.): 1,1/5.500
Βάρος (κιλά): 103
Τα καλύτερα Adventure στα 300cc με κάτω από 6.500 ευρώ
Kawasaki W230 και Meguro S1: ρετρό αντίδοτο στα σκούτερ με 20 ίππους
Υamaha R125 2025: Μέτρηση κλίσης, νέα χρώματα και Euro5+
Κινέζικες μοτοσυκλέτες μόνο στο όνομα ή και στη χάρη;
Vespa Primavera Elettrica - Test
Test Tucano Urbano Bibwarm: Θερμαινόμενη λαιμουδιέρα σπό 60 ευρώ
ESF E-Ride Liberty: Χωρίς άδεια οδήγησης και με αυτονομία 50 χιλιομέτρων
Νέες πληροφορίες για την αγωνιστική Ducati του 2027
Από το γραφείο στο 24hrs Hellas Rally με Suzuki V-STROM 800 DE
Σαρώνει στις πωλήσεις η Yamaha MT-09 Υ-ΑΜΤ
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία |
Copyright © 2024 - mototriti.gr