Τιμή: από 9.990 ευρώ
Κατανάλωση: 5,3 λίτρα / 100 χλμ.
Είτε το χαρακτηρίσετε μικρό, μεγάλο ή μεσαίο, το γεγονός για το Hypermotard 796 είναι ένα: αποτελεί ένα ατόφιο Hypermotard, στα υψηλά επίπεδα κατασκευής, εξοπλισμού και συμπεριφοράς που μας έχει συνηθίσει η σειρά. Επιπλέον, προτάσσει και τη σημαία της οικονομίας!
Ο κινητήρας είναι αερόψυκτος, ψεκαστός και V2. Είναι δυνατός σε χαμηλο-μεσαίες, ροπάτος και χορταστικός, με μόνο μειονέκτημα το γεγονός ότι ψηλά τελειώνει σχετικά γρήγορα και απότομα.
Ανοίγοντας το γκάζι, το Hypermotard 796 πετάγεται δυναμικά μπροστά, ενώ αν τραβήξεις ελάχιστα το τιμόνι, η σούζα έρχεται φυσικά. Σουζίτσες με πρώτη, ντριφτάκια με κατεβάσματα, γλίστρημα του πίσω τροχού με το γκάζι σε κακό οδόστρωμα, endo, απ’ όλα έχει ο μπαξές, για τον παιχνιδιάρη αναβάτη. Βρείτε ορεινούς επαρχιακούς δρόμους και δεν θα θέλετε να σταματήσουν οι στροφές. Άριστη πληροφόρηση του αναβάτη μαζί με αίσθηση ασφάλειας και φόρτιση μπαταριών! Εντάξει, ακόμα και στο fun factor υπάρχει μια κάποια αίσθηση μικρογραφίας, μιας και οι σούζες δεν έρχονται το ίδιο αβίαστα με το 1100, ενώ απουσιάζει και η κτηνώδης ροπή του μεγάλου αδελφού. Παρ’ όλα αυτά, το 796 δεν δείχνει πουθενά «φτηνό» και σίγουρα δεν πρόκειται περί «γρήγορης αρπαχτής» για να διευρύνει η εταιρεία το πελατολόγιό της.
Τεχνικά Χαρακτηριστικά
Κινητήρας: 4T, L2 90ο, Α/Ψ
Χωρητικότητα (κ.εκ.): 803
Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.): 81/8.000
Ροπή (kgm/σ.α.λ.): 7,7/6.250
Βάρος (κιλά): 167
Νίκη του Bagnaia μετά από μάχες με Marquez στη Jerez
Apido νέα εξάτμιση High Up για Yamaha Crypton
Pro-Race εμπρόσθια δισκόπλακα με αισθητήρα ABS για Sym VF 185
Auvray σετ αλυσίδα 1700X13.5 και πέταλο Xtreme Mini
Ducati Multistrada V4 Rally: Test
Χαοτικός αγώνας Sprint στη Jerez, με ανατροπές μέχρι τέλους!
Pole Position για τον Marc Marquez στη Jerez!
JT Chain αλυσίδα κίνησης για παπιά 428 HPOGB O-Ring
Νέες εφαρμογές Hagon για Honda Forza 350 & Honda X-ADV 350
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία | Προβολή/Συνεργασία
Copyright © 2024 - mototriti.gr