Το RC8 είναι μια μοναδική περίπτωση μοτοσικλέτας. Το πρώτο superbike της αυστριακής εταιρείας έχει χαρακτήρα αγριεμένο και ιδιότροπο, ο οποίος προκύπτει από τις εξαιρετικές επιδόσεις και την οδική του συμπεριφορά. Ο V2 κινητήρας των 1.148 κ.εκ. αποδίδει 153 ίππους στις 10.000 σ.α.λ. και 12,2 kgm ροπής στις 8.000 σ.α.λ.. Επιπλέον, οι αποκρίσεις του σε κάθε άνοιγμα του γκαζιού είναι άμεσες και ικανές να απογειώσουν το πορτοκαλί superbike. Παρά τον άγριο χαρακτήρα της μοτοσικλέτας, όμως, όλα είναι ελεγχόμενα, και η εμπιστοσύνη από πλαίσιο και αναρτήσεις, κορυφαία. Το ανάποδο τηλεσκοπικό πιρούνι της WP είναι πλήρες ρυθμίσεων και ικανό να αποτρέψει κάθε υποψία απώλειας της πρόσφυσης από το μπροστινό ελαστικό. Πλήρες ρυθμίσεων είναι το πίσω αμορτισέρ, επίσης της WP.
Το ίδιο κορυφαία είναι και τα ακτινικά φρένα της Brembo, τόσο σε αίσθηση, όσο και σε δύναμη, δαμάζοντας και φέρνοντας σε στάση το θηρίο της KTM.
Και μιλάμε για την απλή έκδοση του RC8 και όχι για την πιο αγριεμένη R! H τελευταία είναι οπωσδήποτε πιο «βάρβαρη» χάρη στο μικρότερο βάρος και τις αυξημένες επιδόσεις.
Κινητήρας: 4T, V2 75ο, Υ/Ψ
Χωρητικότητα (κ.εκ.): 1.148
Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.): 153/10.000
Ροπή (kgm/σ.α.λ.): 12,23/8.000
Βάρος (κιλά): 188