LIVE: κίνηση στους δρόμους

QUADRO 350D

Piaggio Beverly 350i Sport Touring ABS/ASR

Suzuki Burgman 400ZA ABS

Scooter πάνω από 300κ.εκ.

Πάνω απ’ τα 300 κυβικά, το βάρος φτάνει σε επίπεδα που σίγουρα απαιτούν πρότερη εμπειρία, ώστε να μπορέσετε να το χειριστείτε με ασφάλεια και σύνεση. Παράλληλα όμως, οι ταξιδιωτικές δυνατότητες αγγίζουν το τέλειο. Εδώ θα βρείτε και τα επικρατέστερα σε ταξινομήσεις τρίκυκλα scooter, με έξτρα δόσεις ασφάλειας, χάρη στο πανέξυπνο σύστημα με τους δυο τροχούς μπροστά. Επιπλέον, αν έχετε δίπλωμα αυτοκινήτου, και όχι μοτοσικλέτας, μπορείτε να επιλέξετε τις εκδόσεις των τρίκυκλων scooter που οδηγούνται με το συγκεκριμένο δίπλωμα.


Quadro 350D
Τιμή: 5.995 ευρώ
+:Αδιανόητο κράτημα, φρένα, τεράστια ασφάλεια
-:Το HTS αποδεικνύεται δυσκίνητο στο μποτιλιάρισμα

Αστικές στροφές, ελληνικές, με γυαλισμένη άσφαλτο, με σκόνη και πετραδάκια, με τρύπες, υπό βροχή. Ένα τρίτροχο βέλος σκίζει την εικόνα, περνώντας με πειστικότητα τους πάντες και τα πάντα, δίχως να χάσει ούτε για μία στιγμή την πορεία που χαράσσει ο αναβάτης του. Καλώς ήρθατε σε ένα νέο στάνταρ ασφάλειας, που μόνο το Quadro πληροί αυτή τη στιγμή. Επίσης άφωνους μας άφησαν και οι sport δυνατότητες του HTS, αφού προσφέρει αδιανόητα μέχρι πρότινος επίπεδα κρατήματος, σχεδόν εκμηδενίζοντας τον κίνδυνο απώλειας πρόσφυσης σε γλιστερά οδοστρώματα. Μειονέκτημα του συστήματος, οι αργές του αντιδράσεις στις χαμηλές ταχύτητες, αντιδράσεις που του στερούν πόντους στο μποτιλιαρισμένο αστικό κέντρο. Η τιμή του κρίνεται απόλυτα λογική, ενώ αν πλέον μιλάμε αρκετά συχνά για «νέα είδη», το 350D αποτελεί ακριβώς αυτό. Ένα ξεχωριστό τρίκυκλο scooter, με νέες τεχνολογικές λύσεις, και νέες δυνατότητες. Σημαντική σημείωση: το Quadro οδηγείται μόνο με δίπλωμα αυτοκινήτου!

ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ
Κινητήρας 4Τ, 1Κ, Υ/Ψ
Χωρητικότητα (κ. εκ.) 313
Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.) 22/7.000
Ροπή (kgm/σ.α.λ.) 2,4/6.000
Τροφοδοσία Ηλ. Ψεκασμός
Βάρος (κιλά) 210
Ύψος σέλας (χλστ.) 780
Φρένα (μπροστά/πίσω) 2Δ240/Δ256
Ρεζερβουάρ (λίτρα) 13,5
Τελική (χλμ./ώρα) 125
Κατανάλωση (λτ./100 χλμ.) 5,5

Piaggio Beverly 350 i.e. Sport Touring ABS / ASR
Τιμή: 5.200 (χωρίς ABS / ASR 4.800 ευρώ)
+:Κινητήρας, ABS, Traction Control, κατανάλωση
-:Ελαφριά αίσθηση στην τελική

Ο συνδυασμός ABS & ASR είναι πραγματικά αχτύπητος, ανεβάζοντας κατακόρυφα την ασφάλεια των αναβατών scooter. Ειδικά στις ελληνικές συνθήκες, το νέο Beverly 350 Sport Touring, με το δυνατό μοτέρ και την άμεση απόκριση βάζει το ASR να δουλέψει σκληρά -και με απόλυτη επιτυχία-, όταν ο αναβάτης αποφασίσει να κρατήσει τέρμα ανοιχτό το γκάζι. Αν τώρα κάποιος κάνει την πράξη «δυνατότερο μοτέρ
+:ABS
+:ASR», και συγκρίνει την τιμή του 350 με το 300, τότε… η πλάστιγγα γέρνει εντυπωσιακά προς τη μεριά του 350. Συγχαρητήρια στη μαμά Piaggio, που κατάφερε να κάνει ένα μεγάλο βήμα μπροστά, στην εξέλιξη του ονόματος Beverly, με το 350 Sport Touring να αποτελεί το καλύτερο Beverly μέχρι σήμερα, και με μεγάλη διαφορά!

ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ
Κινητήρας 4Τ, 1Κ, Υ/Ψ
Χωρητικότητα (κ. εκ.) 330
Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.) 33,3/8.250
Ροπή (kgm/σ.α.λ.) 3,3/6.250
Τροφοδοσία Ηλ. Ψεκασμός
Βάρος (κιλά) 177
Ύψος σέλας (χλστ.) 795
Φρένα (μπροστά/πίσω) Δ300/Δ240
Ρεζερβουάρ (λίτρα) 13
Τελική (χλμ./ώρα) 160
Κατανάλωση (λτ./100 χλμ.) 4,2

Suzuki Burgman 400 ZA ABS
Τιμή: 8.395 ευρώ (χωρίς ABS, έκδοση Top case 6.995 ευρώ)
+:Χαμηλό κέντρο βάρους, χώροι, ανέσεις, ABS
-:Πολύ υψηλή τιμή, μέγεθος

Ένα mega scooter πρέπει να είναι υπερβολικά άνετο, υπερβολικά ευρύχωρο και γενικά… υπερβολικό, αφού το υπερθετικό «mega» δεν έχει κολλήσει τυχαία στην ονομασία της κατηγορίας αυτής. To Burgman 400 ZA συμμορφώνεται απόλυτα με την άποψη αυτή και προσφέρει σε mega βαθμό, όλα τα χαρακτηριστικά που οφείλει να έχει ένα scooter. Με άνεση και χώρους που τοποθετούνται στην κορυφή της κατηγορίας, το Burgman κερδίζει αρκετούς πόντους στην αξιολόγησή του. Και λόγω του ότι α) τα πόδια πατάνε σταθερά στο έδαφος και β) έχει απίστευτα χαμηλό κέντρο βάρους, το «έχεις» πολύ εύκολα στους επιτόπιους ελιγμούς. Αποτελεί μία από τις πιο «ειλικρινείς» προτάσεις της αγοράς, ένα 100% scooter, που έχει δημιουργηθεί για να υπηρετεί την άνεση και την πρακτικότητα. Και αυτό το πράττει καλύτερα από πολλά ανταγωνιστικά μοντέλα, των οποίων ο πιο sport ή στιλάτος προσανατολισμός τα έχει απομακρύνει από τη βασική φιλοσοφία της κατηγορίας. Αν η άνεση, οι χώροι, η φιλικότητα, και η πρακτικότητα αποτελούν βασικές προτεραιότητες για εσάς, το Burgman 400 ZA αποτελεί την πιο σίγουρη επιλογή.

ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ
Κινητήρας 4Τ, 1Κ, Υ/Ψ
Χωρητικότητα (κ. εκ.) 400
Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.) 34/7.300
Ροπή (kgm/σ.α.λ.) 6,3/5.800
Τροφοδοσία Ηλ. Ψεκασμός
Βάρος (κιλά) 215
Ύψος σέλας (χλστ.) 710
Φρένα (μπροστά/πίσω) 2Δ/Δ
Ρεζερβουάρ (λίτρα) 13,5
Τελική (χλμ./ώρα) 160
Κατανάλωση (λτ./100 χλμ.) 5,5

Ακόμα προτείνονται στην κατηγορία:
Suzuki Burgman 650, με ύψος σέλας 750χλστ.
Yamaha Majesty 400, με ύψος σέλας 750χλστ.
SYM Maxsym 400i, με ύψος σέλας 755χλστ.
Aprilia SRV 850, με ύψος σέλας 755χλστ.
Honda SW 600, με ύψος σέλας 755χλστ.
Piaggio Beverly 350, με ύψος σέλας 760χλστ.

 

BEST BUY - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ