net.mototriti.gr τεύχος net.mototriti.gr Scooter τεύχος

KTM 125 Duke

Honda CBR 125

Kawasaki D-Tracker 125

Μοτοσικλέτες 125κ.εκ.

Από τις ευκολότερες κατηγορίες, ένα (μικρό) σκαλί πάνω σε βαθμό δυσκολίας από τα αντίστοιχα παπιά και scooter. Εδώ ο αναβάτης πρέπει να εγκλιματιστεί και με το κιβώτιο και με τη χρήση του συμπλέκτη. Παρ’ όλα αυτά, έχουν -συνήθως- χαμηλές σέλες, μικρό βάρος, και πολύ καλή οδική συμπεριφορά.


Honda CBR 125Ri
Τιμή: 3.570 ευρώ
+:Ποιότητα κατασκευής, μικρό μέγεθος, κατανάλωση, τιμή
-:Μικρή τελική για μεγάλες αποστάσεις σε Εθνική Οδό.

Το δημοφιλές μικρό της Honda, το CBR 125R, έκανε την πρώτη του εμφάνισή το 2004 με σκοπό την ανταπόκριση του νεαρού κοινού σε μια μοτοσικλέτα μικρού κυβισμού με σπορ εμφάνιση. Εξ ου, λοιπόν, και οι μαζεμένες του διαστάσεις που είναι έτοιμες να καλωσορίσουν νέους και εμπειρότερους αναβάτες στη σέλα του. Το ανανεωμένο του στιλ είναι επιθετικό και ήρθε να ταράξει τις νεανικές προσδοκίες παραμένοντας ντελικάτο αλλά και δυνατό με ένα ακόμη πλεονέκτημα. Πλέον, χρησιμοποιεί το σύστημα ηλεκτρονικής ανάφλεξης PGM-FI που έχουν πια τα περισσότερα μικρά της κατηγορίας.

ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ
Κινητήρας 4Τ, 1Κ, Α/Ψ
Χωρητικότητα (κ. εκ.) 124.7
Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.) 13.4/ 10000
Ροπή (kgm/σ.α.λ.) 1.1/ 8250
Τροφοδοσία Ψεκασμός
Βάρος (κιλά) 127.3
Ύψος σέλας (χλστ.) 776
Φρένα (μπροστά/πίσω) Δ276/ Δ220
Ρεζερβουάρ (λίτρα) 10
Τελική (χλμ./ώρα) 130
Κατανάλωση (λτ./100 χλμ.) 2.8

KTM 125 Duke
Τιμή: 3.890 ευρώ
+: Δύναμη κινητήρα, οδική συμπεριφορά, εξοπλισμός
-:Σκληρά ελαστικά, κόφτης που περιορίζει την τελική

Η ΚΤΜ κάνει άριστες στρατηγικές κινήσεις που αποδεικνύουν πως έχει ματιά που μετράει τον ορίζοντα σε βάθος χρόνου. Με την συνεργασία της με την ινδική Bajaj κατάφερε όχι μόνο να μπει σε χωράφια μέχρι πρότινος άγνωστα για αυτή (κατηγορία entry level 125), αλλά και να φτιάξει μια μοτοσικλέτα που ταρακουνάει συθέμελα την κατηγορία, κρατώντας μάλιστα το κόστος σε λογικότατα επίπεδα. Με απολύτως κορυφαία περιφερειακά, με απολαυστικό κινητήρα, και με δυνατότητες μεγαλύτερης sport μοτοσικλέτας, το 125 Duke, θα κάνει τους πάντες να ξανασκεφτούν το τι είναι αδύνατο και τι δυνατό, όσον αφορά στις τετράχρονες μοτοσικλέτες των 125 κυβικών εκατοστών. Και δυνατό, και στιλάτο, και οικονομικό! Ευχάριστη λεπτομέρεια; Μόλις γυρίσει το κλειδί στον διακόπτη, το logo «Ready to Race» σε καλωσορίζει. Και μη σας τρομάζει η χαμηλή τελική. Ο κόφτης βγαίνει… πανεύκολα!

ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ
Κινητήρας 4Τ, 1Κ, Υ/Ψ
Χωρητικότητα (κ. εκ.) 124.7
Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.) 15/9.500
Ροπή (kgm/σ.α.λ.) 1,2 / 8.000
Τροφοδοσία Ψεκασμός
Βάρος (κιλά) 124
Ύψος σέλας (χλστ.) 810
Φρένα (μπροστά/πίσω) Δ280/ Δ230
Ρεζερβουάρ (λίτρα) 10,5
Τελική (χλμ./ώρα) 108 (με κόφτη)
Κατανάλωση (λτ./100 χλμ.) 3,2

Kawasaki D-Tracker 125
Τιμή: 3.590 ευρώ
+: Ευελιξία, βάρος, μικροί τροχοί 14 ιντσών
-: Δύναμη κινητήρα, σκληρή σέλα, τελική

Το D-Tracker 125 διαθέτει αιχμηρό και πανέμορφο design, παρέα με ανάποδο πιρούνι μπροστά, μικρούς τροχούς 14 ιντσών, που βοηθούν στο χαμήλωμα της σέλας, και με φρένα τύπου «μαργαρίτας». Η ποιότητα κατασκευής είναι καλή, ενώ οι 14άρηδες τροχοί και τα 114 κιλά βάρους το κάνουν μοναδικά εύκολο, και ευέλικτο, για όλους και για όλες. Ταυτόχρονα, αποδεικνύεται διασκεδαστικότατο κατά την οδήγηση, τόσο για αρχάριους, όσο και για περισσότερο προχωρημένους. Ένα 125 που δεν γεννήθηκε από κάποια… μετάγγιση στοιχείων από μεγαλύτερο μοντέλο, αλλά από λευκό χαρτί, τόσο όσον αφορά στο πλαίσιο, όσο και στα περιφερειακά, ώστε να είναι το απολύτως μανιτζέβελο και φιλικό δίκυκλο στα 125 κυβικά.

ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ
Κινητήρας 4Τ, 1Κ, Α/Ψ
Χωρητικότητα (κ. εκ.) 125
Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.) 10,3/8.000
Ροπή (kgm/σ.α.λ.) 1/6.400
Τροφοδοσία Ψεκασμός
Βάρος (κιλά) 114
Ύψος σέλας (χλστ.) 805
Φρένα (μπροστά/πίσω) Δ240/ Δ190
Ρεζερβουάρ (λίτρα) 7
Τελική (χλμ./ώρα) 100
Κατανάλωση (λτ./100 χλμ.) 3,4

Ακόμα προτείνονται στην κατηγορία:
SYM Wolf 125, με ύψος σέλας 750χλστ.
Honda CBF 125, με ύψος σέλας 792χλστ.
Derbi GPR 125, με ύψος σέλας 810χλστ.
Derbi CrossCity 125, με ύψος σέλας 825χλστ.

 

BEST BUY - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ