Τιμή (ευρώ): 1.790
Προκαταβολή: 0%
Μηνιαία δόση (ευρώ): 32,12 x 72
Το Crypton 110 είναι αυτή τη στιγμή το οικονομικότερο παπί της Yamaha, ακολουθώντας τη φιλοσοφία του παλαιότερου Crypton. Πάνω του θα βρει κανείς μόνο τα βασικά. Το Crypton 110, όμως, ξεχωρίζει χάρη στην οικονομία και την πρακτικότητα που προσφέρει. Διατηρώντας αυτόν τον χαρακτήρα, το Crypton μπορεί να κινηθεί, να προσπεράσει και να χωθεί ανάμεσα στα αυτοκίνητα με δαιμονισμένους ρυθμούς, εκμεταλλευόμενο μόνο την ελαφριά του αίσθηση και τη ροπή του – το καλύτερο γνώρισμα του κινητήρα του.
Η εκκίνησή του είναι άμεση αλλά όχι απότομη, ώστε να μην τρομάζει, και χαμηλά η ισχύς έρχεται με γραμμικό τρόπο. Λίγο ψηλότερα, το παπί της Yamaha ανεβάζει τους ρυθμούς απόδοσης και προς το τέλος του φάσματος της λειτουργίας του κινητήρα ρίχνει διακριτικά τους τόνους.
Ακόμη κι όταν τα πράγματα δυσκολέψουν και η κίνηση γίνει ανυπόφορη, το Crypton δε θα κολλήσει στο μποτιλιάρισμα. Ο αναβάτης του θα το ελέγξει εύκολα σε επιτόπιες μανούβρες και θα εκμεταλλευτεί το μεγάλο κόψιμο του τιμονιού. Όλα αυτά, βέβαια, θα γίνουν με τρόπο εύκολο και οικονομικό, καθώς το Crypton θα σου ζητήσει λίγα χρήματα για αντάλλαγμα, τόσο στην απόκτηση, όσο και στην κατανάλωση βενζίνης.
Περί εκδόσεων…
Εκτός από την απλή έκδοση του Crypton 110, διατίθεται και η επαγγελματική, στην τιμή των 1.850 ευρώ.
Τεχνικά Χαρακτηριστικά
Κινητήρας: 4Τ, 1Κ, Α/Ψ
Χωρητικότητα (κ.εκ.): 110
Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.): 6,8/8.000
Ροπή (kgm/σ.α.λ.): 0,8/5.500
Βάρος (κιλά): 102
Τελική ταχύτητα (χλμ/ώρα): 100
Τι νέο φέρνει το Honda CRF450R του 2025
Θα κυριαρχήσουν Ινδία και Κίνα στην Παγκόσμια αγορά μοτοσυκλέτας;
Ducati Scrambler περιορισμένης παραγωγής, με την υπογραφή του Van Orton
Κατασκοπικές φωτογραφίες από το νέο Bobber 350 της Royal Enfield
Top 3 Mega Adventure σε ιπποδύναμη
Αξίζει η επιδότηση στα ηλεκτρικά ή είναι τελικά λίγα;
Test Pilot Alpha SV: Με δεύτερη ζελατίνα «καθρέπτη»
Tubeless ελαστικά VS σαμπρέλες
Voge SR3: Γιατί προβλέπεται να σαρώσει στις πωλήσεις
Τα ηλεκτρικά scooter της Sunra σε περιμένουν στην MPS
KTM Super Duke: Γιατί το 1390 κάνει τους αντιπάλους να τρέμουν;
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία | Προβολή/Συνεργασία
Copyright © 2024 - mototriti.gr