Τιμή (ευρώ): 2.600
Προκαταβολή: 0%
Μηνιαία δόση (ευρώ): 46,62 x 72
Το Crypton-X είναι ικανό να φανερώσει τις sport καταβολές του με μια μόνο ματιά. Ο σχεδιασμός του είναι σίγουρα ο πιο επιθετικός της κατηγορίας, με τις έντονες, αιχμηρές γραμμές να υπερκαλύπτουν κάθε καμπύλη στα πλαστικά. Ο σχεδιασμός, όμως, δεν είναι το μοναδικό sport στοιχείο πάνω του.
H θέση οδήγησης, χωρίς να κουράζει, είναι άκρως επιθετική, με το τιμόνι να βρίσκεται κοντά στον αναβάτη για απόλυτο έλεγχο και τα μαρσπιέ λίγο πιο πίσω και ψηλά απ’ ό,τι έχουμε συνηθίσει. Αυτό είναι αντιληπτό και στο δρόμο, όπου οι ελιγμοί ανάμεσα από τα αυτοκίνητα γίνονται ταχύτατα και με απόλυτη ακρίβεια, χωρίς να κουράζεστε στο ελάχιστο. Γενικά, η συμπεριφορά του Crypton-X βρίσκεται σε κορυφαίο επίπεδο, κάτι που αντικατοπτρίζεται και στις επιλογές της Yamaha όσον αφορά στην ανάρτηση, αφού πίσω υπάρχει ένα κεντρικά τοποθετημένο αμορτισέρ, όπως ακριβώς και στις μοτοσικλέτες. Και η ποιότητα του ιαπωνικού παπιού κινείται στο ίδιο μήκος κύματος, τόσο στον τομέα της συναρμολόγησης, όσο και στη βαφή. Τέλος, ο κινητήρας έχει χωρητικότητα 134,4 κ.εκ. και είναι ο ισχυρότερος, αλλά και ο μοναδικός υγρόψυκτος της κατηγορίας.
Στην πόλη, το παπί της Yamaha θα διαβάσει την παραμικρή κίνηση των χεριών και του σώματος και θα ανταποκριθεί άμεσα. Επιπλέον, οι σφιχτές του αναρτήσεις θα επιτρέψουν μεγάλα περιθώρια κλίσης, χωρίς, ωστόσο, να επιτρέψουν στους τροχούς να χάσουν επαφή με το οδόστρωμα, σε περίπτωση κακοτεχνιών.
Περί εκδόσεων…
Το Yamaha Crypton-X διατίθεται επίσης σε δύο special εκδόσεις (2.720 ευρώ η λευκή και 2.800 η μπλε) και σε επαγγελματική, στα 2.650 ευρώ.
Τεχνικά Χαρακτηριστικά
Κινητήρας: 4Τ, 1Κ, Α/Ψ
Χωρητικότητα (κ.εκ.): 134,4
Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.): 12,6/8.500
Ροπή (kgm/σ.α.λ.): 1,25/6.000
Βάρος (κιλά): 107
Τελική ταχύτητα (χλμ/ώρα): 115
Τι νέο φέρνει το Honda CRF450R του 2025
Θα κυριαρχήσουν Ινδία και Κίνα στην Παγκόσμια αγορά μοτοσυκλέτας;
Ducati Scrambler περιορισμένης παραγωγής, με την υπογραφή του Van Orton
Κατασκοπικές φωτογραφίες από το νέο Bobber 350 της Royal Enfield
Top 3 Mega Adventure σε ιπποδύναμη
Αξίζει η επιδότηση στα ηλεκτρικά ή είναι τελικά λίγα;
Test Pilot Alpha SV: Με δεύτερη ζελατίνα «καθρέπτη»
Τα ηλεκτρικά scooter της Sunra σε περιμένουν στην MPS
KTM Super Duke: Γιατί το 1390 κάνει τους αντιπάλους να τρέμουν;
KTM 390 Adventure: Μικρομεσαία On-Off με 2 Riding modes
Μάργαρης: Η απόλυτη εξειδίκευση Piaggio
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία | Προβολή/Συνεργασία
Copyright © 2024 - mototriti.gr