Η 5η μέρα του Serres Rally Raid ήταν και η τελευταία για τον καλύτερο και μεγαλύτερο αγώνα που έχει γίνει ποτέ στην Ελλάδα! 222 χιλιόμετρα, 2 ειδικές διαδρομές, πολύ κέφι και αρκετή κούραση, αλλά όχι όση τις προηγούμενες ημέρες.
Είχε όμως ένα κοινό σημείο με τις υπόλοιπες: Το χαμόγελο στα χείλη και την έκδηλη ευχαρίστηση για όλα! Το επίπεδο της οργάνωσης ξεπέρασε κάθε προηγούμενο, εντυπωσιάζοντας και τους πιο έμπειρους αγωνιζόμενους από το εξωτερικό που συμμετέχουν σε ανάλογους αγώνες και διοργανώσεις, αφού ομολόγησαν πως οργανωτικά το Serres Rally ξεπερνούσε κατά πολύ αγώνες Παγκοσμίου Πρωταθλήματος, και συνολικά κερδίζει σε συγκρίσεις μαζί τους! Ο γύρος του Λαϊλιά ήταν και είναι πάντα μια εμπειρία, και ταχύτερος όλως ήταν ο Andrea Cosentino με ΚΤΜ 450 ΕΧC που άφησε πίσω του 6 λεπτά τον Christian Pastori μειώνοντας σημαντικά την μεταξύ τους διαφορά στη μάχη της νίκης! Τρίτος ήταν ο Sandro Calesini KTM 530 ΕΧC, ενώ ο Josef Machacek με το εντυπωσιακό του buggy των 954cc από κινητήρα Honda Fireblade ακολούθησε με εντυπωσιακή οδήγηση! Ο Μιχάλης Μπισμπιρούλιας με Honda CRF 450 ήταν ο πρώτος από ελληνικής πλευράς, ακολουθούμενος από τον Ανδρέα Γκλαβά με ΚΤΜ 500EXC και τον Ζήκο Μπαφέτη με Gas Gas EC 300.
Η τελευταία ειδική διαδρομή πήγε πάλι σε ελληνικά χέρια με τον Βασίλη Σιαφαρίκα να κερδίζει την πρώτη του ειδική σε Rally Raid! H 5ήμερη εμπειρία που απέκτησε σε συνδυασμό με την δεδομένη ταχύτητά του έκανε την διαφορά! Συνολικά, η νίκη την 5η μέρα πήγε στον ιταλό Andrea Cosentino που όμως δεν κατάφερε για μόλις ένα λεπτό να κερδίζει στην γενική κατάταξη τον φίλο του Christian Pastori με Sherco 4.5i που στέφεται νικητής του Serres Rally 2012 γράφοντας το όνομά του με χρυσά γράμματα στην ιστορία του αγώνα! Έπαιξε αναμφισβήτητα και η τύχη το ρόλο της, καθώς τελικά ο Cosentino δεν κατάφερε να ανατρέψει την διαφορά των 14’ από ποινές ταχύτητας την πρώτη ημέρα! Όμως ο Pastori είναι ένας δυνατός αναβάτης και η τύχη βοηθάει τους τολμηρούς! Συνολικά, η 3η θέση της γενικής πήγε στον Marco Grandini με KTM 530 EXC λίγα μόλις λεπτά μπροστά από τον Βασίλη Σιαφαρίκα με το αδύνατο Honda CRF 250 που ήταν 1ος Έλληνας. Ο Άγγελος Παντελίδης τον ακολούθησε πολύ κοντά με το παλιό του ΚΤΜ 520 EXC, κάνοντας έναν τέλειο αγώνα ξορκίζοντας τις ατυχίες!
O Sandro Calesini με ΚΤΜ 530 EXC τερμάτισε τελικά 6ος, αργώντας πολύ στην τελευταία ειδική λόγω διαλυμένου mousse, διαλαλώντας όμως περίτρανα ότι ήταν ο καλύτερος αγώνας που έχει συμμετάσχει – άποψη που συμμερίστηκαν ΟΛΟΙ οι ξένοι αναβάτες που συμμετείχαν! Ο Christian Woelfl με Yamaha WR 250F έκανε μια μεγάλη στάση για φαγητό και ξεκούραση, κάτι που τον έριξε 7ο, ενώ 8ος ολοκλήρωσε την πρώτη του συμμετοχή σε Rally Raid o Ανδρέας Γκλαβάς! Στο λεπτό παίχτηκε και η επόμενη θέση, με τον Jiri Kalat με Yamaha WR 450F να αφήνει 10ο τον Μιχάλη Μπισμπιρούλια, που εντυπωσίασε τους ξένους, τόσο με την πλοήγηση, όσο και με τη ταχύτητα, αλλά και με τις ατυχίες του! (4η μέρα τερμάτισε χωρίς… γρανάζι!)Ο Ζήκος Μπαφέτης είχε την μεγαλύτερη κατανάλωσε στον αγώνα με το δίχρονο Gas Gas του, και έφτασε 13ος! Ο Στέλιος Βιτούνης από την Δράμα, με το Yamaha WR450F κουράστηκε αρκετά αλλά τα κατάφερε, τερματίζοντας 15ος. Ο Τάκης Ιωνάς είχε λάστιχο με το «καλημέρα» και η βόλτα στο βουλκανιζατέρ για μια ακόμη φορά του στοίχισε αρκετές θέσεις στην γενική – 18ος. Ο Κωνσταντίνος Βύρας από τις Σέρρες με Honda CRF 250 ενθουσιάστηκε που κατάφερε να ολοκληρώσει έναν τέτοιο αγώνα, ενώ η Πολυτίμη Κυριακοπούλου πάλεψε με τις ατυχίες της για να βγει «νικητής» και πάλι!
Ο Γιάννης Γιαννόπουλος με το Can Am Bombardier 800 έφερε κι αυτός εις πέρας τους στόχους του, χωρίς ατυχίες και με σταθερό ρυθμό! Τέλος, πολλά συγχαρητήρια αξίζουν και στον Γιώργο Γεωργόπουλο, που πάλεψε με ένα παλιό KTM 640 LC4, με το οποίο ήρθε οδικώς, έχοντας υποστήριξη το 2ο του αδελφού του, και ολοκλήρωσε και αυτός το όνειρό του! Άτυχοι στο «παρά πέντε» ο Κωνσταντίνος Χατζημιχάλης με Husaberg FE 570 και ο Αλέξανδρος Αγαπάκης με KTM 530 που δεν είχαν την χαρά της τελευταίας μέρας και του τερματισμού από –ευτυχώς μικρά- προβλήματα. Η παρέα της κατηγορίας GPS είχε πρωτοπόρο τον Δανιήλ Τσομίδη με Can Am Outlander 800, με τον Γιάννη Ιωαννίδη πάνω στο ΚΤΜ 400 του να ξεπερνά πολλές προσδοκίες, ενώ στην παρέα προστέθηκε και ο Νίκος Καρατζιός για να πλαισιώσει το βάθρο των νικητών!