Το Crosstourer της δοκιμής ήταν εξοπλισμένο με την έξτρα και κατά 14,5 εκατοστά ψηλότερη ζελατίνα που το μεταμορφώνει σε ακούραστο ταξιδευτή και αξίζει τα λεφτά της μέχρι το τελευταίο σεντ.
Προσφέρει εξαιρετική κάλυψη και «κρύβει» την ταχύτητα με τέτοιο τρόπο που νομίζεις ότι το ταχύμετρο «κλέβει» ασύστολα. Σε αυτό συνεισφέρει και η προσφερόμενη άνεση που συνοδεύεται από υψηλότατη ποιότητα κύλισης και γρανιτένια αίσθηση «στα πολλά» που κάνει τα γρήγορα ταξίδια με το Crosstourer απολαυστικά. Το ιαπωνικό Adventure αποδεικνύεται ικανό και στον επαρχιακό δρόμο. Θα σας επιτρέψει να κινηθείτε με πολύ γρήγορους ρυθμούς αλλάζοντας γρήγορα κατεύθυνση παρότι ο εμπρόσθιος τροχός έχει κάπως απόμακρη αίσθηση ελέω των σινεμπλόκ του τιμονιού. Το ασφάλτινο set up των αναρτήσεων και το «βραχώδες» αλουμινένιο πλαίσιο των δύο δοκών είναι αυτά που καθαρίζουν εδώ για εσάς. Αυτό είναι και το μοναδικό πεδίο όπου (μάλλον) θα επιλέξετε τη χειροκίνητη λειτουργία του κιβωτίου.
Πιο πολύ για να εμπλακείτε περισσότερο στην οδήγηση παρά για να βελτιώσετε τη λειτουργία του. Εδώ γίνεται επίσης περισσότερο αντιληπτή και η εξαιρετική λειτουργία των συνδυασμένων φρένων που μειώνουν ταχύτατα τα χιλιόμετρα και κάνουν την επέμβαση του ABS πολύ σπάνια. Μέσα στην πόλη και με μικρές ταχύτητες δε θα αντιμετωπίσετε προβλήματα, εκτός και αν το επιδιώξετε. Τι εννοούμε με αυτό; Προσπαθήστε να κινηθείτε στο μποτιλιάρισμα όπως τα scooter και θα διαπιστώσετε ότι το βάρος του Crosstourer, το ευαίσθητο ηλεκτρονικό γκάζι και οι ελαστικές βάσεις του τιμονιού που το κάνουν να τραντάζεται στιγμιαία πάνω από κοφτές ανωμαλίες αποτελούν έναν συνδυασμό που δεν αστειεύεται.
Αν όμως κινηθείτε με τον δέοντα σεβασμό, θα συνειδητοποιήσετε ότι, το τιμόνι είναι πιο πιθανό να βρει σε καθρέπτη φορτηγού παρά αυτοκινήτου, για να κάνετε αναστροφή δεν χρειάζεστε αεροδιάδρομο και το αριστερό σας χέρι θέτει σοβαρή υποψηφιότητα για το πρώτο βραβείο του διαγωνισμού «Ξεκούραστα Στην Πόλη 2012»!
Το στρώνεις ευλαβικά ή του πίνεις το αίμα από την πρώτη μέρα;
Test ADV κράνος Shot Trek Rally: Premium εμφάνιση και χαρακτηριστικά από 169 ευρώ
YAMAHA TRACER 9: Με τον κορυφαίο κινητήρα χτυπάει πάλι την κορυφή των ταξινομήσεων
Τα Α2 Adventure που μετρήσαμε με τα καλύτερα φρένα
Ducati Desmo450 MX: Το πρώτο ιταλικό καθαρόαιμο με νέο, δεσμοδρομικό κινητήρα
BMW R18 Bobber Racer: Σε στυλ bobber από την LDK (Lord Drake Kustoms)
Muvus: Με 2 CFMoto 700MT στηρίζει την Ελληνική Αστυνομία
Ανακοινώθηκαν τιμές για τις νέες Triumph Enduro TF 250-E και TF 450-E
Triumph Tiger 1200 GT Pro - Υποψήφια για Best Moto by LS2
5 επικίνδυνα λάθη που κάνει ο συνεπιβάτης σου
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία |
Copyright © 2025 - mototriti.gr