LIVE: κίνηση στους δρόμους

Δίσκοι 280 χλστ. μπροστά και 240 χλστ. πίσω για το Χ10. Ακόμη πιο αποτελεσματικό χάρη στη συνδυασμένη πέδηση.

Δίσκοι 275 χλστ. και στους δύο τροχούς για το Maxsym.

Φρένα: Εξέλιξη και ασφάλεια

Maxsym και Χ10 μοιράζονται κορυφαίες και σύγχρονες λύσεις για την πέδηση τους που δεν σηκώνουν ιδιαίτερα παράπονα. Η SYM τοποθέτησε στο mega scooter της την τελευταίας γενιάς ηλεκτρονική μονάδα της Bosch, την οποία, σε διάφορες εκδοχές, της έχουμε δει και σε πολλές νέες μοτοσικλέτες και scooter. Σε κάθε περίπτωση, το ABS του Maxsym επεμβαίνει πάντα τη σωστή στιγμή, εφόσον ο αναβάτης χρησιμοποιεί συνδυαστικά και τα δύο φρένα. Τη δύναμη των φρένων θα την εκμεταλλευτείτε πλήρως και όταν επεμβαίνει το ABS χαρακτηρίζεται από ταχύτητα και αμυδρούς κραδασμούς στη μανέτα. Το ίδιο ισχύει και για τα φρένα του X10. Η Piaggio χρησιμοποίησε για το scooter της μία εξίσου εξελιγμένη μονάδα ABS αλλά προσέθεσε στη συνταγή και τη συνδυασμένη πέδηση. Το τελευταίο έχει σαν αποτέλεσμα ακόμη μικρότερες αποστάσεις ακινητοποίησης, σε σχέση με το Maxsym, με τη διαφορά να γίνεται πιο αισθητή όσο η ποιότητα του δρόμου χειροτερεύει. Πολύ απλά, το X10 μπορεί να «κατεβάσει» πιο αποτελεσματικά τη δύναμη των φρένων του στο δρόμο με το ABS να επεμβαίνει με ακόμη μικρότερη συχνότητα.

 

?????????? - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ