Δεν υπάρχει περίπτωση να βρεθείτε στη σέλα ενός εκ των δύο scooter και να μη σκεφτείτε κάποιο κοντινό ή μακρινό προορισμό για να αποδράσετε από την καθημερινότητα. Όταν θα το κάνετε-που θα το κάνετε-θα διαπιστώσετε ότι και τα δύο μοντέλα είναι άξιοι εκπρόσωποι των mega GT. Τόσο το Maxsym, όσο και το X10, μπορούν να κρατήσουν εύκολα στο κοντέρ τους τα 140 χλμ./ώρα προσφέροντας πολύ υψηλά επίπεδα άνεσης χάρη και η πολύ καλή κάλυψη από τον αέρα. Ταυτόχρονα, η ευθυβολία και η σταθερότητα αποτελούν χαρακτηριστικά και των δύο scooter, παρά τις πολύ μικρές ταλαντώσεις που παρουσιάζει το Χ10 κοντά στην τελική του. Την ίδια φιλικότητα και άνεση θα επιδείξουν και στο επαρχιακό δρόμο όπου και τα δύο θα σηκώσουν αρκετή πίεση από τον αναβάτη τους πριν αρχίσουν να διαμαρτύρονται. Αλλάζουν εύκολα κατεύθυνση, τα δυνατά και με ικανοποιητική αίσθηση φρένα μειώνουν γρήγορα τα χιλιόμετρα που μαζεύουν από στροφή σε στροφή και η ύπαρξη συνεπιβάτη δεν επηρεάζει τη συμπεριφορά τους.
Εξίσου καλά τα καταφέρνουν και μέσα στην πόλη, όπου θα περάσουν και το μεγαλύτερο μέρος της ζωής τους. Οι μηχανικοί και των δύο εταιρειών έχουν κάνει πολύ καλή δουλειά με την κατανομή του βάρους και δεν θα προβληματίσουν στους ελιγμούς ανάμεσα στα αυτοκίνητα εφόσον βέβαια τους το επιτρέπει το μεγάλο μεταξόνιό (1.555 και 1.625 στο Maxsym και το X10 αντίστοιχα). Στους ελιγμούς, το γκάζι του Χ10 μοιάζει μερικές φορές περισσότερο άμεσο από το ιδανικό και αυτό ίσως ανακόψει το ρυθμό του αναβάτη που πρέπει να είναι λίγο πιο προσεκτικός. Από την άλλη, τα σφιχτά αμορτισέρ του Maxsym έχουν πιο απότομη λειτουργία στις κοφτές ανωμαλίες σε σχέση με αυτά του X10 και θα ταρακουνήσουν περισσότερο το συνεπιβάτη.
Adventure 125άρια scooter για τους κακοτράχαλους δρόμους της πόλης
ZT 703 F: Τα χαρακτηριστικά του τρικύλινδρου Adventure της Zontes
ATR 125: Το νέο A1, adventure scooter της QJMOTOR
H μοτοσυκλέτα γίνεται mainstream. Μας αρέσει αυτό;
Seventy Degrees SD-JT81 - Test
Ηλεκτρικές μοτοσυκλέτες: Είναι αναγκαίες για το μέλλον της συγκοινωνίας της Ευρώπης;
ESF E-Ride ΖΧ45: Με δίπλωμα ΑΜ και βάρος 55 κιλών
Vespa Primavera και Sprint με όφελος 500 ευρώ από την Piaggio Λυμπερόπουλος
Royal Enfield Bullet – Η μακροβιότερη μοτοσυκλέτα της ιστορίας
Sym Symphony ST: Πουλάει σαν ζεστό ψωμί, αλλά γιατί;
5 πράγματα για να μην καταστρέψεις τα ελαστικά σου
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία | Προβολή/Συνεργασία
Copyright © 2024 - mototriti.gr
Μας έπεισες θα πάρουμε Χ10