Με το Nuda, το μεγαλύτερο μοντέλο στη γκάμα της Husqvarna, οι Ιταλοί ήθελαν να δημιουργήσουν μια μοτοσικλέτα που δεν θα θυμίζει κάποιο άλλο μοντέλο, από οποιαδήποτε κατηγορία και όπως φαίνεται το πέτυχαν. Έχοντας δανειστεί το ατσάλινο πλαίσιο χωροδικτύωμα του BMW F800GS και βασίζοντας τον κινητήρα στο μοτέρ της σειράς F της BMW, έφτιαξαν μια μοτοσικλέτα που όχι μόνο δείχνει, αλλά και είναι διαφορετική από άλλες.
Ο κινητήρας είναι ροπάτος και ελαστικός επιταχύνοντας δυνατά στις μεσαίες, με ευχάριστο ξέσπασμα όταν ξεπεράσετε τις 6.000 σ.α.λ.. Ένα ακόμα προτέρημα που θα εκτιμηθεί στην πόλη, είναι το μεγάλο κόψιμο του τιμονιού που κάνει τις μανούβρες και τις αναστροφές σε στενό δρόμο παιχνιδάκι. Τα φρένα αριστεύουν σε αίσθηση και δύναμη, και γενικά, το Nuda δείχνει πραγματικό «πακέτο», δεμένο, και ενιαίο, με πολύ καλή και ουδέτερη οδική συμπεριφορά.
Συμπερασματικά, το Nuda δεν είναι μια ακραία μοτοσικλέτα, παρόλο που θα κάνει και σούζες, ακόμα και με δευτέρα στο κιβώτιο, θα στρίψει σβέλτα, και θα κινηθεί παντού με γρήγορους ρυθμούς. Το θέμα είναι πως ο χαρακτήρας που βγάζει είναι αυτός της ήρεμης δύναμης, της ωριμότητας, και της μετρημένης, και δίχως ακρότητες sport συμπεριφοράς.