LIVE: κίνηση στους δρόμους

Η δομή ενός Dunlop D211GP περιλαμβάνει πολλές στρώσεις νάυλον, μεταλλικό κορδόνι στην άκρη του πέλματος και δύο λωρίδες ενίσχυσης για εξωτερική στρώση.

Τυπική δομή ενός ελαστικού με διπλή γόμα. Το κόκκινο στο κέντρο προσφέρει σταθερότητα και διάρκεια ζωής, τα κίτρινα στα πλαϊνά περισσότερη πρόσφυση όταν είστε υπό κλίση.

Τι χαρακτηριστικά έχει ένα σπορ λάστιχο;

Το υλικό από το οποίο κατασκευάζεται ένα σπορ ελαστικό, η λεγόμενη γόμα του, αποτελείται από υλικά για γρήγορη διάχυση της θερμότητας σε όλο το εύρος του πέλματός του. Αυτόν τον ρόλο παίζουν διάφορες προσμίξεις που διαθέτει αυτό, όπως το πυρίτιο.

Η θερμότητα είναι αναγκαίο κακό καθώς παράγεται ούτως ή άλλως από την τριβή του ελαστικού με το έδαφος. Η εμφάνισή της έχει θετικά και αρνητικά αποτελέσματα. Έχουμε ακούσει πως τα κρύα ελαστικά γλιστρούν και πως για να δουλέψουν σωστά πρέπει να έρθουν σε θερμοκρασία λειτουργίας. Αυτή είναι μια αναπόδραστη πραγματικότητα, καθώς η θερμότητα έχει το χαρακτηριστικό να κάνει τα μόρια του υλικού πιο κινητικά, δηλαδή προκαλεί μια χαλάρωση στους δεσμούς μεταξύ τους. Αυτό έχει σαν αποτέλεσμα να μαλακώνει αισθητά η εξωτερική επιφάνεια του λάστιχου κάτι που με πρακτικούς όρους σημαίνει ότι το λάστιχο εφαρμόζει καλύτερα στην επιφάνεια του δρόμου, άρα βρίσκει περισσότερη πρόσφυση.

Από την άλλη, κομμάτια ελαστικού από την εξωτερική του επιφάνεια αποκολλούνται τώρα πιο εύκολα με αποτέλεσμα την ταχύτερη φθορά του. Αυτό είναι το φαινόμενο που παρατηρούμε όταν με την πάροδο του χρόνου οι αυλακώσεις γίνονται ολοένα και πιο ρηχές και στο τέλος φτάνουμε στο σημείο να έχει «βγάλει τα λινά του έξω», να έχουμε φτάσει δηλαδή στα υποστρώματα του λάστιχου που ποτέ δεν σχεδιάστηκαν για να έρχονται σε επαφή με το οδόστρωμα.

ΕΛΑΣΤΙΚΑ

 

BEST BUY - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ