Ανακοινώθηκαν οι τιμές των ηλεκτρικών Kawasaki Z e-1 και Ninja e-1
Ανακοινώθηκαν οι τιμές των ηλεκτρικών Kawasaki Z e-1 και Ninja e-1
Ανακοινώθηκαν οι τιμές των ηλεκτρικών Kawasaki Z e-1 και Ninja e-1
Ανακοινώθηκαν οι τιμές των ηλεκτρικών Kawasaki Z e-1 και Ninja e-1
Ανακοινώθηκαν οι τιμές των ηλεκτρικών Kawasaki Z e-1 και Ninja e-1
Ανακοινώθηκαν οι τιμές των ηλεκτρικών Kawasaki Z e-1 και Ninja e-1
Ανακοινώθηκαν οι τιμές των ηλεκτρικών Kawasaki Z e-1 και Ninja e-1
Ανακοινώθηκαν οι τιμές των ηλεκτρικών Kawasaki Z e-1 και Ninja e-1
Ανακοινώθηκαν οι τιμές των ηλεκτρικών Kawasaki Z e-1 και Ninja e-1
Ανακοινώθηκαν οι τιμές των ηλεκτρικών Kawasaki Z e-1 και Ninja e-1
  • Ανακοινώθηκαν οι τιμές των ηλεκτρικών Kawasaki Z e-1 και Ninja e-1
  • Ανακοινώθηκαν οι τιμές των ηλεκτρικών Kawasaki Z e-1 και Ninja e-1
  • Ανακοινώθηκαν οι τιμές των ηλεκτρικών Kawasaki Z e-1 και Ninja e-1
  • Ανακοινώθηκαν οι τιμές των ηλεκτρικών Kawasaki Z e-1 και Ninja e-1
  • Ανακοινώθηκαν οι τιμές των ηλεκτρικών Kawasaki Z e-1 και Ninja e-1
  • Ανακοινώθηκαν οι τιμές των ηλεκτρικών Kawasaki Z e-1 και Ninja e-1
  • Ανακοινώθηκαν οι τιμές των ηλεκτρικών Kawasaki Z e-1 και Ninja e-1
  • Ανακοινώθηκαν οι τιμές των ηλεκτρικών Kawasaki Z e-1 και Ninja e-1
  • Ανακοινώθηκαν οι τιμές των ηλεκτρικών Kawasaki Z e-1 και Ninja e-1
  • Ανακοινώθηκαν οι τιμές των ηλεκτρικών Kawasaki Z e-1 και Ninja e-1

Ανακοινώθηκαν οι τιμές των ηλεκτρικών Kawasaki Z e-1 και Ninja e-1

Με 12 ίππους μέγιστη ισχύ οδηγούνται με δίπλωμα Α1
Στα 99 χλμ/ω η τελική με αυτονομία 72 χιλιομέτρων
Δύο αποσπώμενες μπαταρίες 11,5 κιλών
Στα 135 και 140 κιλά με τετραετή εγγύηση

KAWASAKI: Ninja 1.000SX με Έκπτωση -1.000¤!

Με 12 ίππους μέγιστη ισχύ οδηγούνται με δίπλωμα Α1

Το πρωτότυπο "Z EV" παρουσιάστηκε στην Intermot στην Κολωνία τον Οκτώβριο του 2022, αλλά μόνο σε δημοσιογράφους και ειδήμονες του κόσμου της μοτοσυκλέτας για ένα διάστημα 30 λεπτών. Λίγες εβδομάδες αργότερα όμως στην διεθνή έκθεση της EICMA, η Kawasaki ανακοίνωσε ότι τα Z EV και Ninja EV θα έρθουν το 2023. Το φθινόπωρο του περασμένου έτους η εταιρεία δημοσίευσε τα κύρια τεχνικά χαρακτηριστικά των ηλεκτρικών μοντέλων Z e-1 και Ninja e-1 και ξεκίνησε την διακίνησή τους με σκοπό να έρθουν στην αγορά το 2024. Σύμφωνα με την Kawasaki η μέγιστη ισχύς των μοντέλων αγγίζει τα 9 kW (12 ίππους δηλαδή) ενώ η συνεχής δύναμή τους ανέρχεται στα 5 kW (6,8 ίππους) με τη μέγιστη ροπή να φτάνει τα 40,5 Nm με το στρίψιμο του καρπού. Τα Z e-1 και Ninja e-1 είναι αντίστοιχα μοτοσυκλετών 125cc και μπορούν να οδηγηθούν με δίπλωμα Α1.    

Στα 99 χλμ/ω η τελική με αυτονομία 72 χιλιομέτρων

Ενώ η τελική τους ταχύτητα που περιορίζεται στα 99 χλμ/ω είναι επαρκέστατη για μοτοσυκλέτες αυτής της κατηγορίας, η αυτονομία τους στα 72 χιλιόμετρα (σύμφωνα με πρότυπα WMTC) είναι περιοριστική θα λέγαμε. Η Kawasaki όμως έχει κρατήσει εσκεμμένα την χωρητικότητα των μπαταριών σε πιο χαμηλά επίπεδα ώστε αυτές να είναι πιο ελαφριές και να μην αυξάνεται κατά πολύ το κόστος αγοράς των μοντέλων.
 

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

Δύο αποσπώμενες μπαταρίες 11,5 κιλών

Η κάθε μοτοσυκλέτα εφοδιάζεται από δύο ξεχωριστές μπαταρίες ιόντων λιθίου που ζυγίζουν 11,5 κιλά η κάθε μία με χωρητικότητα 1,5 kWh (30Ah/50V), διαμορφώνοντας το συνολικό τους βάρος στα 23 κιλά με χωρητικότητα 3 kWh. Θεωρητικά για να φορτίσουν πλήρως από το 0% οι μπαταρίες αυτές μέσω μίας συμβατικής οικιακής πρίζας, χρειάζονται 3 ώρες και 42 λεπτά ενώ το βασικό πλεονέκτημά τους είναι ότι αφαιρούνται εύκολα και μπορεί ο αναβάτης να τις κουβαλήσει μία-μία. Όπως φαίνεται προμηθευτής των μπαταριών αυτών είναι η γαλλική Forsee Power και οι συγκεκριμένες αποκαλούνται GO 1,6. Παράλληλα με τις δύο ενδείξεις χωρητικότητας για τις δύο μπαταρίες ξεχωριστά, υπάρχουν και δύο riding modes: Road και Eco, ενώ με το e-boost δίνεται στη μοτοσυκλέτα η πλήρης ισχύς της για περίπου 15 δευτερόλεπτα σε περιπτώσεις που μπορεί για παράδειγμα να θέλει ο αναβάτης να κάνει μία προσπέραση με την προϋπόθεση ότι η χωρητικότητα των μπαταριών δεν είναι χαμηλότερη από 34%. Χωρίς το e-boost η μοτοσυκλέτα αγγίζει τα 88 χλμ/ω στο Road mode ενώ τα 64 χλμ/ω στο Eco mode για εξοικονόμηση ενέργειας.    


 

Στα 135 και 140 κιλά με τετραετή εγγύηση

Η μετάδοση είναι συμβατική με τη χρήση αλυσίδας ενώ υπάρχει και Walk Mode για να διευκολύνει τις μανούβρες εμπρός και πίσω σε χαμηλές ταχύτητες. Σύμφωνα με την Kawasaki το Z e-1 ζυγίζει 135 κιλά ενώ τα Fairings του πιο σπορ Ninja e-1 του προσδίδουν άλλα 5 φέρνοντάς το στα 140. Οι διαστάσεις των στενών ελαστικών είναι 100/80 εμπρός και 130/70 πίσω και τοποθετούνται σε τροχούς 17 ιντσών ενώ το μεταξόνιο είναι κοντό στα 1.370 χλστ με το ύψος της σέλας στα 785 χλστ. Όσον αφορά την πέδηση υπάρχει ένα δισκόφρενο ανά τροχό και σύστημα ABS. Το απλό ατσάλινο σωληνωτό πλαίσιο είναι κομψό ενώ στο ψαλίδι υπάρχει ένα κεντρικά τοποθετημένο αμορτισέρ και ένα τηλεσκοπικό πιρούνι εμπρός. Εμφανή είναι επίσης τα φωτιστικά σώματα LED και η έγχρωμη TFT οθόνη με συνδεσιμότητα, περεταίρω στοιχεία του εξοπλισμού όμως παραμένουν άγνωστα. Η τιμές τους για την χώρα μας ανακοινώθηκαν, με το γυμνό Z e-1 να κοστίζει 7.995 ευρώ και το Ninja e-1, 8.495 ευρώ. Στα μοντέλα εφαρμόζεται επίσης τετραετής εγγύηση άνευ χιλιομετρικού περιορισμού η οποία ισχύει και για τις μπαταρίες.