Ανανεώνει το logo του το MotoGP μετά τη λήξη της σεζόν
Το MotoGP έχει αυξήσει εντυπωσιακά την θεαματικότητα του
Η Liberty Media αναλαμβάνει τα δικαιώματα του MotoGP
Σχεδιασμένο με γνώμονα τη νέα ταυτότητα της μάρκας
To MotoGP μπαίνει σε νέα εμπορική και αγωνιστική εποχή
Το MotoGP έχει αυξήσει εντυπωσιακά την θεαματικότητα του
Το MotoGp βρίσκεται σε φάση εξέλιξης ενός νέου logo, κάτι που σηματοδοτεί την νέα εποχή για το άθλημα το οποίο παρουσιάζει ανοδική πορεία στη δημοτικότητα του. Η Dorna, η εταιρεία που διαχειρίζεται το πρωτάθλημα, έχει ήδη προσφέρει στους φιλάθλους μια πρώτη ματιά αυτής της ανανέωσης, καθώς το MotoGP γίνεται όλο και πιο δημοφιλές σε παγκόσμιο επίπεδο. Για δεκαετίες, το MotoGP ήταν η κορυφαία κατηγορία αγώνων μοτοσυκλέτας, προσελκύοντας το ενδιαφέρον των φίλων των δύο τροχών από κάθε γωνιά του κόσμου. Τα τελευταία χρόνια, όμως, έχει σημειώσει εντυπωσιακή ανάπτυξη, με τη θεαματικότητα να αυξάνεται και την παγκόσμια βάση των φιλάθλων να διευρύνεται.
Η Liberty Media αναλαμβάνει τα δικαιώματα του MotoGP
Η Liberty Media, θα αναλάβει τα δικαιώματα του MotoGP στο τέλος της τρέχουσας σεζόν και αναμένεται να κάνει αλλαγές που θα ανανεώσουν το MotoGP, όπως έκανε και στη Formula 1. Ο νέος σχεδιασμός του λογότυπου, που αναμένεται να ανακοινωθεί σύντομα, είναι μόνο το πρώτο βήμα σε αυτήν τη διαδικασία ανανέωσης και εξέλιξης του αθλήματος. Το 2023 αποτέλεσε κομβικό σημείο για το MotoGP, καθώς πραγματοποιήθηκε μια συνολική ανανέωση της ταυτότητας του αθλήματος, με στόχο να ανταποκριθεί στις σύγχρονες απαιτήσεις και να διατηρήσει τη θέση του ως η κορυφαία διοργάνωση αγώνων μοτοσυκλέτας παγκοσμίως. Στο πλαίσιο αυτής της ανανέωσης, ο Marco Beltrami, ένας από τους κορυφαίους δημιουργούς στον τομέα των εταιρικών λογότυπων, ανέλαβε να δημιουργήσει ένα νέο logo για το MotoGP. Αυτό το νέο θέμα δεν αφορά μόνο την αισθητική πλευρά, αλλά και τον τρόπο με τον οποίο το άθλημα επικοινωνεί με το κοινό, τους χορηγούς και τα μέσα μαζικής ενημέρωσης.
Σχεδιασμένο με γνώμονα τη νέα ταυτότητα της μάρκας
Τον ανασχεδιασμό του logo του MotoGP έχει αναλάβει το ανεξάρτητο σχεδιαστικό στούντιο Pentagram. Η Dorna σε δελτίο τύπου που δημοσίευσε αναφέρει: «Μετά από συνεργασία με το μεγαλύτερο ανεξάρτητο σχεδιαστικό στούντιο στον κόσμο, το Pentagram, το πιο συναρπαστικό άθλημα στον πλανήτη είναι έτοιμο να αποκαλύψει μια νέα εταιρική ταυτότητα. Σχεδιασμένο να αντικατοπτρίζει την πλούσια κληρονομιά μας και όλα όσα θέλει να γίνει το άθλημα, το MotoGP του αύριο είναι το αποτέλεσμα περισσοτέρων από ενός έτους έρευνας ανάμεσα σε φιλάθλους, αναβάτες και βασικούς ανθρώπους εντός του αθλήματος, με στόχο να απαντήσει στην ερώτηση: τι είναι το MotoGP;»
To MotoGP μπαίνει σε νέα εμπορική και αγωνιστική εποχή
Το λογότυπο του MotoGP που γνωρίζουμε σήμερα παρουσιάστηκε για πρώτη φορά το 2000, αντικατοπτρίζοντας την τότε νέα εποχή του αθλήματος. Επτά χρόνια αργότερα, το 2007, το λογότυπο υπέστη μικρές αλλαγές για να ανταποκρίνεται καλύτερα στις τάσεις της εποχής και τις ανάγκες της εμπορικής επικοινωνίας. Ωστόσο, αυτές οι τροποποιήσεις παρέμειναν σχετικά διακριτικές, διατηρώντας την ουσία και τη βασική ταυτότητα του αρχικού σχεδίου. Πριν την αποκάλυψη του νέου λογότυπου, απομένουν τέσσερις γύροι για την ολοκλήρωση της σεζόν 2024, μια σεζόν που παραμένει ανοιχτή και γεμάτη σασπένς. Η μάχη για τον τίτλο κορυφώνεται, ενώ παράλληλα το MotoGP προετοιμάζεται για την έναρξη μιας νέας εποχής, τόσο αγωνιστικά όσο και εμπορικά.