LIVE: κίνηση στους δρόμους
Ανασχεδιασμένη για το 2025 η BMW S 1000R

Ανασχεδιασμένη για το 2025 η BMW S 1000R

Νέα σχεδίαση στο σύστημα των φώτων
Καταχωρήσεις σχεδίων μαρτυρούν την νέα έκδοση για το 2025
Νέα μικρή εισαγωγή αέρα στο μπροστινό μέρος και συμπαγή σχεδίαση
Κινητήρας 999 κυβικών που αποδίδει 165 ίππους

Νέα σχεδίαση στο σύστημα των φώτων

Η BMW παρουσίασε μια νέα, ανασχεδιασμένη έκδοση της S 1000 R, για το 2025 φέρνοντας αλλαγές στην εμφάνιση της προσδίδοντας της πιο δυναμικό χαρακτήρα. Με το νέο διπλό σύστημα φώτων και βελτιωμένο φέρινγκ, η νέα S 1000 R έρχεται να ενσωματώσει στοιχεία από τις τελευταίες εκδόσεις της κορυφαίας superbike S 1000 RR. Παρά τις βελτιώσεις στην εμφάνιση, το υπόλοιπο της μοτοσυκλέτας παραμένει παρόμοιο με το υπάρχον μοντέλο.
 

Καταχωρήσεις σχεδίων μαρτυρούν την νέα έκδοση για το 2025

Η BMW μπήκε στην αγορά των γυμνών superbikes με την S 1000 R πριν από δέκα χρόνια, και από τότε έχουμε δει τρεις διαφορετικές εκδόσεις: την αρχική το 2014, μια αναβαθμισμένη το 2017, και μια πλήρη ανανέωση το 2021. Τώρα, ήρθε η ώρα για νέες αλλαγές το 2025, όπως δείχνουν οι πρόσφατες καταχωρήσεις σχεδίων της εταιρείας. Τα διπλά φώτα της μοιάζουν περισσότερο με αυτά της κορυφαίας έκδοσης M 1000 RR superbike, ενισχύοντας τον σύνδεσμο μεταξύ των δύο μοντέλων αλλά και της S 1000 RR.
 

Νέα μικρή εισαγωγή αέρα στο μπροστινό μέρος και συμπαγή σχεδίαση

Η νέα μπροστινή σχεδίαση της S 1000 R περιλαμβάνει μια μικρή εισαγωγή αέρα ανάμεσα στα φώτα, πιθανότατα για να τροφοδοτεί τον αγωγό αέρα που βρίσκεται στην κεφαλή του πλαισίου. Στις superbikes S 1000 RR και M 1000 RR, αυτός ο αγωγός αυξάνει την ισχύ σε υψηλές ταχύτητες μέσω του συστήματος «ram air», ενώ η τρέχουσα S 1000 R δεν είχε εμφανές άνοιγμα για αυτόν. Το νέο σχέδιο είναι επίσης πιο συμπαγές, επιτρέποντας να φαίνεται καθαρά το σταμπιλάιζερ τιμονιού κάτω από τη μύτη.
 

Κινητήρας 999 κυβικών που αποδίδει 165 ίππους

Οι αλλαγές στην υπόλοιπη μοτοσυκλέτα είναι ελάχιστες. Το πιρούνι και τα φρένα φαίνεται πως παραμένουν ίδια με αυτά του τρέχοντος μοντέλου, όπως και το υπόλοιπο της μοτοσυκλέτας, ο πίνακας οργάνων, το πλαίσιο και το ψαλίδι. Η τρέχουσα έκδοση της S 1000 R διαθέτει έναν κινητήρα 165 ίππων με κυβισμό 999cc, ο οποίος δεν περιλαμβάνει το σύστημα μεταβλητού χρονισμού και ανύψωσης βαλβίδων ShiftCam που υπάρχει στην S 1000 RR. Η μοναδική εικόνα της νέας S 1000 R για το 2025 δεν μας αποκαλύπτει αν θα υπάρξει αλλαγή στον κινητήρα, αφήνοντας ανοιχτό το ερώτημα για το τι θα επιλέξει τελικά η BMW για τις επιδόσεις του νέου μοντέλου.